Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » En dat vind ik niet leuk! >,<

En dat vind ik niet leuk! >,<

KIKAxSLET
KIKAxSLET

KIKAxSLET is offline

[265]
KIKAxSLET zei op 6 feb 2009 - 20:38:
Mijn vriendin [D] was vadaag depri net als ik. En dus vroeg ik aan haar; 'waarom ben je depri.' ze schudde haar hoofd en nam dus heel de dag afstand van mijn twee vriendinnen [T] en [H]. Die twee maakten er zo'n dikke boel over, terwijl ik zei dat ze misschien tijd nodig had. [Ik had wel al heel de morgen gevraagd wat er met haar was, maar ze wou het niet vertellen.] Nu krijg ik voor ik de school verlaat een brief met daarin. "Wees niet zo'n kameel (meeloper)" En [T] en [H] hebben ook zo'n brief gekregen, waar er in stond: "Ik besta ook nog." en "Ik leef hier ook wel!" Maar mij moet ze meteen uitschelden als kameel en meeloper. Terwijl ik dat geeneens ben! >,< Ik leid mijn eigen leven en doe wat ik wil en loop niet achter iemands kont aan! Dus waarom zegt ze zoiets? Ze vermijd me maar steeds wat irritant is om in contact met haar te komen! Wat moet ik nu doen? [/ben wel kwaad op haar]



SacredxSoul
SacredxSoul

SacredxSoul is offline

[122]
SacredxSoul zei op 8 feb 2009 - 12:31:
hmm lijkt me wel lasit..
mischien moet je haar bellen als ze je ontloopt en als ze niet opneemt smsen?
ik denk dat iedereen wel zn smsjes leest.
in iedergeval suc6 ermee

BILLSxKETTE
BILLSxKETTE

BILLSxKETTE is offline

[90]
BILLSxKETTE zei op 8 feb 2009 - 12:34:
Inderdaad lastige situatie.
Misschien moet je haar erop aanspreken en vertellen wat je vind.
Dit is niet echt logisch dus misschien kun je ook vragen waarom ze zo doet?
Good luck!

Bumba
Bumba

Bumba is offline

[444]
Bumba zei op 10 feb 2009 - 16:59:
Oh my ... nou, ik vind het echt niet waard zijn.
Zoiets doe je toch niet.
Ik zou zelf nooit kunnen denken om iemand zo te
beledigen wanneer die het niet verwacht.
En dan nog als er mij echt iets dwars ligt schreeuw ik het uit
in die zijn gezicht!

KIKAxSLET
KIKAxSLET

KIKAxSLET is offline

[265]
KIKAxSLET zei op 11 feb 2009 - 17:31:
Oh my ... nou, ik vind het echt niet waard zijn.
Zoiets doe je toch niet.
Ik zou zelf nooit kunnen denken om iemand zo te
beledigen wanneer die het niet verwacht.
En dan nog als er mij echt iets dwars ligt schreeuw ik het uit
in die zijn gezicht!


Vandaag was echt de druppel, ze had me in het begin van het schooljaar een t-shirt gegeven wat ik al lang wou hebben. En nu wil ze hem terug. Ik weet niet eens wat ik gedaan heb! Ze wilt het niet zeggen want ze zegt dat ik het wel weet. En alles wat ze aan me wil vertellen doet ze via via. En volgens haar ben ik nu ook hysterisch omdat ik nogal vaak lach! <_<

JoyceLoveTom
JoyceLoveTom

JoyceLoveTom is offline

[51]
JoyceLoveTom zei op 11 feb 2009 - 17:36:
ik zou het shirt echt niet terug geven, gegeven is geven.
dan had ze hem maar niet moeten geven,
en via via vertellen is lullig, zeg het dan gelijk..

KIKAxSLET
KIKAxSLET

KIKAxSLET is offline

[265]
KIKAxSLET zei op 12 feb 2009 - 20:00:
ik zou het shirt echt niet terug geven, gegeven is geven.
dan had ze hem maar niet moeten geven,
en via via vertellen is lullig, zeg het dan gelijk..


Whaha, ze staat nu nog altijd te wachten op dat shirt. Waarom gaf ze het aan mij? Om het dan weer terug te vragen? Ze kan er trouwens toch niet meer in! Ik vind het belachelijk van haar! Ze zegt ook tegen kinderen die ik niet mag, Kyleen en co zijn wel saai en stom, maar jullie zijn leuker! >,< Waarom moet ik alles horen via iedereen. Dat doet dubbel zo hard pijn, dan het in mijn gezicht te moeten zeggen! Ö

THxDORIEN
THxDORIEN is offline

[323]
THxDORIEN zei op 12 feb 2009 - 20:58:
Inderdaad, niet teruggeven dat t-shirt.
Maar wel een beetje raar, die vriendin van je.
Als ik jou was zou ik haar wat tijd en ruimte geven :] Dus niet steeds vragen wat er aan de hand is.
Als ze er echt over wil praten verteld ze het vanzelf wel een keer, denk ik
Hoewel ik niet weet hoe ze is. o__o
Succes ermee! (:
xx

KIKAxSLET
KIKAxSLET

KIKAxSLET is offline

[265]
KIKAxSLET zei op 13 feb 2009 - 17:50:
Inderdaad, niet teruggeven dat t-shirt.
Maar wel een beetje raar, die vriendin van je.
Als ik jou was zou ik haar wat tijd en ruimte geven :] Dus niet steeds vragen wat er aan de hand is.
Als ze er echt over wil praten verteld ze het vanzelf wel een keer, denk ik
Hoewel ik niet weet hoe ze is. o__o
Succes ermee! (:
xx


Dat duurd nu al een week en ik ben het beu! Ze roddelt al een week over me en het word irritant. Meer mensen geloven haar stomme roddels en daar zit ik dan met mensen die me expres doen struikelen, me uitlachen, me duwen, me aantikken voor de grap. En het zijn allemaal van die Vierde/ vijfde jaartjes tegen een kind van dertien! >,<

THxDORIEN
THxDORIEN is offline

[323]
THxDORIEN zei op 13 feb 2009 - 18:16:
(...)

Dat duurd nu al een week en ik ben het beu! Ze roddelt al een week over me en het word irritant. Meer mensen geloven haar stomme roddels en daar zit ik dan met mensen die me expres doen struikelen, me uitlachen, me duwen, me aantikken voor de grap. En het zijn allemaal van die Vierde/ vijfde jaartjes tegen een kind van dertien! >,<


Niks van aantrekken zou ik zeggen.

KIKAxSLET
KIKAxSLET

KIKAxSLET is offline

[265]
KIKAxSLET zei op 13 feb 2009 - 19:26:
(...)

Niks van aantrekken zou ik zeggen.


Dat is moeilijk! Ze lachen me allemaal uit en roddelen gewoon over me. Ik kan daar gewoon niet tegen! >,< dat heeft mij het gevoel dat die vriendin van me nooit heeft gemogen en me altijd heeft gehaten! >,<

THxDORIEN
THxDORIEN is offline

[323]
THxDORIEN zei op 14 feb 2009 - 11:28:
(...)

Dat is moeilijk! Ze lachen me allemaal uit en roddelen gewoon over me. Ik kan daar gewoon niet tegen! >,< dat heeft mij het gevoel dat die vriendin van me nooit heeft gemogen en me altijd heeft gehaten! >,<

Als dat zo is zou het geen echte vriendin zijn he. :]

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 13 mei 2009 - 16:04:
Ze voelt zich alleen... misschien heb je ooit een of ander grapje gemaakt of idunno en heeft ze dat verkeerd opgevat.

OFOFOFOFOFOF iemand heeft iets tegen dr gezegd dt jij had gezegd/gedaan en dat vind ze niet leuk.