Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Samen schrijven?

Samen schrijven?

JustBeingMe
JustBeingMe

JustBeingMe is offline

[3]
JustBeingMe zei op 27 maart 2014 - 16:31:
Ik heb geen idee of ik hier zomaar een nieuw topic voor mag starten of dat er al een topic voor is

Anyway, ik vind het leuk om samen te schrijven met iemand. Fanfic, maar ook gewoon en fantasy. Zijn er mensjes hier die dat ook leuk vinden?



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 27 maart 2014 - 16:36:
Ik houd echt enorm van samenwerkingen, omdat je samen gewoon veel creatiever bent en er is wederzijdse motivatie/discipline. Ik heb wel gemerkt dat het alleen werkt voor mij als de andere persoon een redelijk hechte vriend/vriendin is.

Edit: ik weet trouwens niet of er al zo'n topic bestaat maar het mag zeker gepost worden!

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 27 maart 2014 - 16:45:
Ik hou ervan om samen met mensen een verhaal te schrijven. Maar zoals Kayley al zegt: ik moet ze wel goed kennen. ;P

JustBeingMe
JustBeingMe

JustBeingMe is offline

[3]
JustBeingMe zei op 27 maart 2014 - 16:47:
Ik houd echt enorm van samenwerkingen, omdat je samen gewoon veel creatiever bent en er is wederzijdse motivatie/discipline. Ik heb wel gemerkt dat het alleen werkt voor mij als de andere persoon een redelijk hechte vriend/vriendin is.

Edit: ik weet trouwens niet of er al zo'n topic bestaat maar het mag zeker gepost worden!

Ik heb het eigenlijk nog nooit met iemand anders gedaan dan vriendinnen en ben benieuwd of het lukt enzo

JustBeingMe
JustBeingMe

JustBeingMe is offline

[3]
JustBeingMe zei op 27 maart 2014 - 16:52:
Ik hou ervan om samen met mensen een verhaal te schrijven. Maar zoals Kayley al zegt: ik moet ze wel goed kennen. ;P
Ik heb het nog nooit met iemand anders dan vriendinnen geprobeerd...

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 27 maart 2014 - 17:06:
(...) Ik heb het nog nooit met iemand anders dan vriendinnen geprobeerd...



Nou ja, je kan het natuurlijk ook met andere mensen proberen te gaan doen. Ik weet zeker dat het zal lukkken.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 27 maart 2014 - 22:26:
Op zich als genoeg mensen er interesse voor zouden tonen, kunnen we wel iets op poten zetten waarbij we de mensen van FF "challengen" om met iemand samen te werken en er iets mooi van te maken.
Of één grote collaboration tussen FF-leden.
Als het maar een select groepje is dat graag met z'n tweeën/drieën/vijfhonderden schrijft, dan... tja.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 28 maart 2014 - 10:57:
Persoonlijk ben ik niet zo van de samenwerkingen. (:

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 28 maart 2014 - 12:03:
Persoonlijk ben ik niet zo van de samenwerkingen. (:


dat deels door mijn uitstelgedrag zou kunnen komen. Oeps.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 29 maart 2014 - 12:21:
Samenwerken lijkt me wel leuk maar soms ook gewoon moeilijk haalbaar als je veel werk hebt. En dan moet je ook met iemand samen schijven waarmee je op dezelfde lijn van denken zit (denk ik toch)
Maar ik zou het wel willen testen

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 maart 2014 - 18:26:
Ik denk dat íedereen samen zou kunnen werken met iemand anders zolang je allebei bereid bent bepaalde toegevingen te doen. Dan hoef je nog niet eens op volledig dezelfde golflengte te zitten, want de gulden tussenweg kan zelfs beter zijn dan hoe je het oorspronkelijk wou.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 maart 2014 - 18:38:
Het is daarnaast ook super handig, want je leert best wel van elkaar.
En het is gwn heel leuk om iemands hele plan om te gooien geheh (no, just kidding)

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 maart 2014 - 18:55:
Het haalt je ook uit je comfort zone en doet je denken buiten de grenzen waarbinnen je normaal gezien denkt. En uiteindelijk schrijf je misschien iets dat je nooit had verwacht maar je wel bevalt.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 maart 2014 - 19:37:
Idd. Mijn samenwerkingen zijn me echt heel goed bevallen en ik heb mn bestie er door ontmoet haha

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 maart 2014 - 20:18:
@Kay; ja, ik kán ook wel samenwerken... doesn't mean I like it, though. Wat me vooral stoort is dat alle mensen met wie ik het geprobeerd heb (behalve Suki) lekker lang op zich lieten wachten en dan ben ik er op een gegeven moment klaar mee.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 29 maart 2014 - 20:32:
Ik ben into het idee. Ik ben ook niet zo van het samenwerken, maar het is goed voor mij als ik het toch doe.