Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » Riverbank High

Riverbank High

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 30 maart 2014 - 10:02:
Hoii,
ik wil graag mijn verhaal Riverbank High promoten!

Samenvatting/eventuele flaptekst:
Als kinderen een brief krijgen dat ze een gave hebben willen hun ouders ze weg hebben. Even rust van al dat gezeur over: 'Je kind is niet normaal!'
Op de school is alles helaas ook geen pretje. Vreemd verleden..?


Proloog
Het bloed gonst in mijn oren.

‘Eleanora!’

Mijn ogen staren.
Ik voel het vuur.
Mijn ogen gloeien.

Zijn shirt staat in brand.


Andd, als laatste :

Stukje
Tot mijn verbazing hoor ik iemand aan de andere kant van de zaal opstaan. Op haar blote voeten loopt ze naar het raam. In het donker van de nacht onderscheid ik net haar krullerige haar. Haar hand beweegt naar haar hoofd waar ze een keer in haar ogen wrijft. Daarna schuiven de handen van het meisje de gordijnen iets opzij, om dromerig naar de maan te kunnenkijken. ‘Yin,’ fluistert ze. Haar stem trilt, alsof ze bang is voor wat er gebeuren gaat in de komende jaren. Met haar ellebogen steunt ze op de vensterbank en blijft een lange tijd zo staan. Ze zucht nog een keer en loopt terug naar haar bed. Dat kraakt licht als ze met haar gewicht op de dekens ligt. Snel klinkt er alleen nog maar rustige ademhaling in de kamer. Iedereen slaapt behalve ik. Langzaam tikt de tijd voorbij terwijl ik me steeds op een andere zij draai.


Ik hoop dat je het leuk vind, ow and niet te vergeten, de link!

Riverbank High


xx Vera / RivLovee



RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 30 maart 2014 - 10:04:
Ow and by the way, om het een fanfiction te maken heb ik Ed Sheeran als personage