Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Zal me voor het gemak eens voorstellen :)

Zal me voor het gemak eens voorstellen :)

crewlangel
crewlangel

crewlangel is offline

[31]
crewlangel zei op 15 april 2014 - 21:18:
Hallo allemaal!!

Ik zit nu al een paar dagen op deze site en ik merk dat jullie best een hecht clubje zijn hier op het forum.

Vandaar dat ik me ook eventjes wil voorstellen, lijkt me wel zo gezellig en wie weet komen we nog is aan de praat met elkaar

Ik ben dus Amanda, 25 jaar en woon in Amsterdam. Momenteel werkzaam in een callcenter voor goede doelen (we doen bepaalde tv actie's, doen opzeg telefoontjes en staan vooral klaar voor de Zonnebloem). De tijd daarvoor altijd doe banen gehad, denk hierbij aan kinderzorg, ouderenzorg en 2,5 jaar in een bakkerij.

Vroeger schreef ik altijd al verhalen en mijn vader heeft me altijd gezegd dat ik er wat mee moest doen. Nou ben ik niet het type dat zo uit zijn hoofd personage's verzin, maar juist het type dat gaat verder dromen dan een boek. Vandaar dat ik dus op jullie site terecht kwam!!

Momenteel ben ik bezig met 2 verhalen, 1tje over Harry Potter. Dit speelt zich af na alle boeken, Rose, de dochter van Ron en Hermelien Wemel is zwanger. En het andere verhaal gaat over een meisje wat bij de Cullens terecht komt met een heleboel vragen.

Ik hoop dat ik mijn lol kan vinden hier met jullie verhalen, heb al even rond zitten kijken en er zal gelukkig genoeg tussen zitten wat ik leuk zal vinden en wat mij weer op ideeën zal brengen!!

Voor nu wens ik jullie nog een fijne avond en hopelijk zal ik het net zo gezellig vinden hier op het forum als jullie!



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 april 2014 - 22:22:
Super leuk dat je ons gevonden hebt en dat je gezellig mee wilt praten, je bent uiteraard van harte welkom! Alleen topics als deze zijn niet toegestaan op deze site. Als je met ons mee wilt praten, kun je dat onder andere doen in het offtopic. Daar zullen we je allemaal met open armen ontvangen. (:

crewlangel
crewlangel

crewlangel is offline

[31]
crewlangel zei op 15 april 2014 - 22:25:
oow mijn excuus... Ik ben zo gewend geraakt aan site's en forums waar ik me altijd moet voorstellen dat ik het eigenlijk nog automatisch deed...

Maar bedankt voor de tip! Heb nog veel te leren dus hihi