Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FanFic-meeting

FanFic-meeting

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 april 2014 - 11:58:
We hadden het er gisteren over dat we graag weer een keer een fanmeeting willen doen, een grote, met iedereen - zowel de mensen die al langer meedraaien in onze meetingscene als de mensen die we nog nooit in real life hebben ontmoet. Dus ik dacht: ik maak alvast een topic aan, dan moeten we het wel waarmaken.


Wat?
Dagje de stad in met je favoriete FanFic'ers.

Waar?
We dachten eraan om Den Bosch te doen, omdat dat het centraalst is (gezien er zowel mensen uit België als uit Groningen komen). Als er alternatieven zijn voor centraal liggende steden, dan horen we 't graag (ik dacht zelf dat Breda misschien makkelijker bereikbaar is dan Den Bosch, maar ik weet niet hoe dat voor mensen vanuit het Noorden zit).

Wanneer?
Zondag 6 juli? Objection?

Geïnteresseerden:
1. Bodine
2. Daantje
3. Captain
4. Emms
5. Kirsten
6. Mars
7. Pauline
8. Juul
9. Suki
10. Hussie
11. Josette
12. Wilma
13. Jamila



williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 4 mei 2014 - 14:35:
Ja, rond 1 uur is idd wel een goede tijd
Hoelaat komt iedereen die met de trein gaat aan in Leiden? Dan ben ik daar ook, tis voor mij maar 10 minuten fietsen en dan kan ik met de rest meerijden met de trein haha

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 4 mei 2014 - 14:53:
1 uur lijkt me inderdaad wel een goede tijd. Spreken we dan af voor de AH to go/Starbucks (die zitten ongeveer naast elkaar) (niet te dicht erbij, anders sta je in de weg) op station Den Bosch?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 mei 2014 - 15:14:
Hahaha, het is pas over twee maanden en alles wordt al precies gepland. Ik vind het enthousiasme super schattig. *_*

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 4 mei 2014 - 15:29:
Ik vind het prima

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 4 mei 2014 - 16:16:
Jup als we daar afspreken ^^
Ik vind het juist fijn als alles gepland word. Is het trouwens ook al zeker op welke datum?

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 4 mei 2014 - 16:42:
Vorige keer was het toch ook bij de AH to go? ^^ Dan weet ik dat wel te vinden haha. Oehh, can't wait. ^^

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 4 mei 2014 - 17:13:
Ik ben nog NOOIT in den bosch geweest, en dus dan ook nog nooit, bij de Ah to go daar.
Maar he! Internet.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 4 mei 2014 - 19:40:
@Jen: don't worry, het is gewoon in de stationshal (de stationshal is een soort verhoogd platform, dus je weet wanneer je in de stationshal bent) en je herkent vast wel een grote groep mensen. En je reist met mensen samen, right? (of heb ik het mis?) Auf jeden Fall: je zult het wel vinden, ook al ben je er nog nooit geweest. En anders komen we je wel even zoeken

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 4 mei 2014 - 19:42:
Als Marit en Daan het goed vinden reis ik met hun i guess. Al is dat nog niet helemaal afgesproken.
Maar ik denk niet dat ik ga verdwalen. 'verzamelen bij de Starbucks / AH to go' klinkt erg duidelijk voor mij. Daarnaast ontgaat mij NOOIT een Starbucks cafe.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 mei 2014 - 19:44:
Sowieso is het handig om eventjes telefoonnummers uit te wisselen. Wij die al vaker op meetings geweest zijn hebben elkaars nummers al wel, maar stel dat één van onze meeting-maagdjes het niet kan vinden, dan is het wel handig als ze ons kunnen bereiken.
Als jullie je nummer niet willen geven, is dat ook prima, ik snap dat je misschien een beetje terughoudend zijn omdat we in zekere zin nog allemaal "vreemden" zijn. Maar als je het fijn vindt ons in geval van nood te kunnen bereiken, dan ben ik (en waarschijnlijk bijna iedereen hier) prima bereid telefoonnummers uit te wisselen.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 4 mei 2014 - 19:46:
Ik denk dat ik voor dat soort tripjes mijn telefoonnummer ook wel mag uitwisselen.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 4 mei 2014 - 19:47:
OH JA. Ik heb jullie nummers allemaal niet meer. Kunnen we niet weer zo'n lijst maken via PB, zodat je niet je nummer hoeft te posten op het forum (dat de hele wereld in principe kan zien)?

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 4 mei 2014 - 20:26:
Dat is misschien wel slim, ik heb alleen nu nog geen whapp, ik krijg een nieuwe tel haha

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 4 mei 2014 - 20:27:
Dit lijkt me zo leuk. *_*
Maar wie wilt er nou een twaalfjarige in een FF meeting?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 mei 2014 - 20:30:
Als jij wilt komen, moet je komen. Niet zulke vragen gaan stellen in de hoop dat wij allemaal roepen 'jaaaaa wij!'. Je bent heus niet de eerste twaalfjarige op een ff-meeting en je bent vast ook niet de laatste, big deal, stop asking stupid questions & just come.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18