Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FF's Schrijfuitdaging - mei

FF's Schrijfuitdaging - mei

1 2 3
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 1 mei 2014 - 18:06:
Welkom bij de schrijfuitdaging van mei!

Thema: Laatste keer
Elk lid van FanFic dat mee wil doen, kan tot en met de eenentwintigste een standalone die te maken heeft met dit thema inleveren. Of dit een oude standalone is die in een hoekje van FF ligt te verstoffen of de standalone voor dit project geschreven is, maakt niet uit. De enige voorwaarden zijn dat het korter is dan drieduizend woorden en het een fanfictie is. Elk verhaal krijgt feedback en onze persoonlijke favoriet wordt nog uitgelicht.

Deadline: 21 mei 23:59

Wat meer informatie: Eerste topic

Deelnemers:
- Bodine
- Narcissa
- Ivana
- Jennifer
- Rebella
- xcarrotx
- Idelle
- Merula



Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 14 mei 2014 - 10:19:
Ik doe weer mee!
Tof!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 mei 2014 - 11:11:
Even voor alle duidelijkheid: ja, ik zit zelf in de organisatie van de schrijfuitdaging. Elke maand kiezen we uit de drie actieve moderators en de creabea's twee nakijkers. Degenen die niet na hoeven te kijken, kunnen in principe dus gewoon een stuk inleveren. Als ik zelf na moet kijken, telt mijn ingeleverde stuk uiteraard niet mee.
Als jullie dit niet eerlijk vinden, kunnen jullie er natuurlijk altijd contact over opnemen. (:

Aangenomen dat ik niet hoef na te kijken en dat er niemand bezwaar heeft is hier mijn inzending. Ik vond het wel een leuk excuus om mezelf weer heel eventjes toe te staan te schrijven.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 15 mei 2014 - 13:04:
Haha Bo ik zou niet weten waarom jij niet mag meedoen hoor! Het zou niet eerlijk zijn dat jullie niet mee mogen doen want onze 3 creabea's zijn allemaal fantastische schrijfsters!
Ik denk dat ik ook eens ga kijken om mee te doen, we hebben nog een kleine week dus dat moet lukken

xcarrotx
xcarrotx

xcarrotx is offline

[249]
xcarrotx zei op 16 mei 2014 - 17:43:
Ik wil wel mee doen, op het laatste moment nog haha! Ik zal kijken of ik nog iets af krijg

narcissa
narcissa

narcissa is offline

[53]
narcissa zei op 16 mei 2014 - 17:58:
Heksenketel
Ik hoop dat ie enig steeds gelukt is. Ik vind het geloof ik erg moeilijk om via een opgegeven thema te moeten schrijven.Hopelijk is het was

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 16 mei 2014 - 18:08:
Jullie hebben nog vijf dagen! c:

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 16 mei 2014 - 18:26:
ieeeeeeeeeeeeeeeeeeee, f*ck

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 16 mei 2014 - 18:34:
Ik ben er mee bezig!
Hopelijk krijg ik 'm vandaag af!

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 17 mei 2014 - 17:01:
De held uithangen werd zijn dood

Mijn inzending

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 18 mei 2014 - 1:38:
Mijn inzending
No idea how bad it is actually

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 19 mei 2014 - 11:45:
Mijn inzending:
After the exams
Hope it's okay!

xcarrotx
xcarrotx

xcarrotx is offline

[249]
xcarrotx zei op 19 mei 2014 - 18:18:
mama mijn stuk

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 21 mei 2014 - 17:10:
oeps, vandaag is de deadline, dus dat ga ik nooit halen. Moet nog steeds beginnen aan het stuk en moet ook nog heel veel pleisters knippen en van mezelf vroeg naar bed.
Nou ja, volgende maand beter.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 21 mei 2014 - 19:43:
Ik heb wel enkele dingen op papier weten te zetten maar niets goed genoeg om in te dienen... Ik vrees dat het voor de volgende keer zal zijn.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 mei 2014 - 19:47:
Geeft helemaal niet, we proberen dit juist maandelijks te maken opdat iedereen mee kan doen als hij/zij genoeg tijd ervoor heeft en anders binnenkort gewoon weer een nieuwe kans heeft. ^^



1 2 3