Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #220

Offtopic #220

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 mei 2014 - 12:18:
Uh. Hi.



1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 6 mei 2014 - 12:39:
@emms (intopic219overhapjes) super. Laat ons weten hoe t afloopt

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 mei 2014 - 12:47:
Komt vast wel goed, Het Lief is dol op eten, dus hij wordt er vast erg blij van haha.

Hoe gaat het in iedereens leventjes? Ik ben op dit moment iets over de celcyclus aan het samenvatten, maar het komt eigenlijk meer neer op vertalen dan samenvatten.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 6 mei 2014 - 12:55:
ik zit mijn creativiteit vol overgave in mijn verhalen te storten en moet vanmiddag rijden. En verder heb ik nu ongelofelijke honger dus ga ik de koelkast plunderen

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 6 mei 2014 - 13:07:
oeh celcyclus, daar ging het ook over op matching BMW in Utrecht, en Gastrulatie, al was dat ingewikkelder.

lukt het een beetje?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 mei 2014 - 13:08:
Oh wat leuk, wat voor dingen schrijf je eigenlijk vooral?
En en autorijden of paardrijden haha?
Ik heb ontdekt dat als ik minder snoep, ik ook veel minder honger heb. Dus ik vergeet nu nogal vaak te ontbijten omdat mijn maagje me niet meer waarschuwt dat dat moet.

@ Josette: Ja, die twee onderwerpen heb ik toen ook gehad haha. Ging jouw matchingsdag goed? Ik had een acht en een negen gehaald, maar dat maakt helaas niets uit voor de loting.
Het is op zich niet moeilijk, ik heb het dus al een keer redelijk goed behandeld. Ik mis alleen motivatie en concentratie.
(Trouwens he, als je met biologie nog een vraagje hebt of iets, vooral vragen. Ik hoor dingen te weten haha.)

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 6 mei 2014 - 13:10:
oh dat is niet zo'n slim plan niet ontbijten.

Mijn vriend en ik zijn trouwens bijna twee jaar samen.
Me so happy with him. Was afgelopen week ook bij hem thuis en in Groningen geweest vrijdag!

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 6 mei 2014 - 13:10:
Ik schrijf voornamelijk over 1D, maar ben bezig met wat 5sos shots en ik heb een paar ideen voor originals die ik oop wp ga plaatsen denk ik.

Enne paardrijden, aangezien ik nog net geen zestien ben mag ik nog geen autorijden

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 mei 2014 - 13:14:
@ Josette: Oh wauw, twee jaar! Ergens wist ik dat wel, maar toch: wauwie. Maar hij woont in Utrecht dan en jij niet? En jullie waren samen naar Groningen op stap? ^^
Ik ben daar nu, jammer dat we elkaar net mislopen haha.

@ Ivana: Ah, tof. Is Wattpad een beetje leuk? Ik ken de naam wel, maar ik kom er eigenlijk nooit.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 6 mei 2014 - 13:21:
Wattpad is ongelofelijk groot, dus ik heb liever fanfic eigenlijk. Maar doordat het zo groot is zijn er heel veel verschillende verhalen te vinden van heel veel verschillende fandoms. En er zijn ook super veel originals, dus ij dat opzicht is het wel een mooi platform om te je originals op te posten :3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 mei 2014 - 13:36:
Dan is het zeker redelijk onpersoonlijk, niet? Of leer je er nog wel mensen kennen?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 6 mei 2014 - 13:37:
Het is idd wel redelijk onpersoonlijk, maar het is eigenlijk net zoals hier. Als je iemand leuk vindt moet je er gewoon mee gaan praten. De meeste mensen hebben maar weinig volgers dus is het redelijk makkelijk om contact te maken

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 6 mei 2014 - 13:43:
He? Hoe kunnen mensen niet tegelijkertijd klaar zijn tijdens een luistertoets?

Well, het is op een bepaalde tijd en iedereen heeft dan 60 min voor een test en als je dan eerder klaar bent wordt de toets gewoon afgesloten en mag je weg. En het is ieder voor zich. Niet een klassikale Luistertoets.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 mei 2014 - 13:51:
Wattpad is tof, maar ik heb daar het grootste deel van de fics die enigszins oké zijn al wel gelezen. Dus sinds een paar maanden kom ik daar niet meer zo veel. Waarschijnlijk is er inmiddels wel weer nieuw, maar tijd.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 6 mei 2014 - 13:51:
@ Emma: mijn ogen zijn gewoon overgevoelig geraakt door de nepwimpers, de lijm voor nepwimpers, bergen make-up (dat draag ik zelf bijna nooit) en plakkende strasssteentjes. En ik slaap op de kamer van mijn ouders dus in mijn vakantie gaat de wekker lekker voor zevenen af. En ik lig er iedere avond pas na elven in en sta dan nog stijf van de adrenaline van op het podium staan. Maar vanavond is mijn laatste avond, dus daarna krijgen mijn ogen rust. Maar nu gaat alles weer goed met mijn ogen, maar ik nu geen zin meer in plantenleer.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 mei 2014 - 13:54:
@ Yara: Ah, bij ons was luisteren klassikaal.

@ Kirsten: Dat klinkt allemaal heel erg gaaf. Waar heb je opvoeringen van?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10