Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #220

Offtopic #220

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 mei 2014 - 12:18:
Uh. Hi.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 mei 2014 - 16:37:
Ik ben echt fan van die man hahaha.

@Mars; Nederland had gewoon een kutnummer. Maar ik denk dat we best wel eens gewonnen zouden kunnen hebben als Austria geen statement had gemaakt. Het songfestival draait nou eenmaal niet zozeer om talent, maar het is een politiek spelletje. Nu voelden de meeste landen zich waarschijnlijk verplicht om Austria te stemmen, want anders denken de buurlanden straks dat ze intolerant zijn. Maar kijk, dat zijn ze niet, want ze stemmen Austria! Die dwang zou er niet geweest zijn als die man dat statement niet had geprobeerd te maken.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 11 mei 2014 - 17:01:
Ook zonder baard en jurk had Austria denk ik nog wel een grote kans gehad op winnen. Want het was ook echt een typisch songfestival liedje en hij had echt een geniale stem. Maar het is wel wat Bodine zegt, bij het ESF speelt er natuurlijk altijd veel meer mee.
En het nummer van Nederland vond ik echt stom toen ik het voor het eerst hoorde, maar zo op het podium enzo vond ik het eigenlijk nog best meevallen. :'

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 mei 2014 - 17:35:
Could be. Ik snap vooral niet waarom Nederland zo hoog is geëindigd. Het nummer was slecht, Ilse d'r jurk was lelijk, en om nou te zeggen dat we zulke dikke vriendjes zijn met alle andere kandidaatlanden... Ik bedoel: dan zouden we wel vaker hoog eindigen.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 11 mei 2014 - 17:48:
Hahaha, true. Ik had echt niet gedacht dat we zo hoog zouden eindigen. Maar hey, je hoort mij niet klagen :'

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 mei 2014 - 17:51:
Meh. 't Was wel leuk om 't te kijken met z'n allen en hoog te eindigen maar achteraf interesseert het met totaal niet. Eigenlijk.
Ik ben blij dat Polen niet gewonnen heeft. Jezus, wat voor act was dat.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 11 mei 2014 - 18:10:
Nee, het had mij ook echt niet uitgemaakt als we laag waren geëindigd. Maar gewoon, om het te kijken en dan zo hoog te komen is wel nice. En omg, jaaaaa. Dat was echt té erg.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 mei 2014 - 18:25:
Polen was toch met die meiden die half hun boobs eruit hadden hangen?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 mei 2014 - 18:27:
Ik heb niet het hele songfestival gekeken, want daarvoor trekt het me echt niet genoeg, maar ik heb wel een kort overzichtje gezien van alle landen na elkaar. Waarschijnlijk vel ik veel te snel een oordeel en bla bla bla want niet alles helemaal gezien bla bla bla, maar het verbaast me niets dat Nederland hoog eindigde. Godallejezus, wat was iedereen lelijk aan het krijsen. Man, iedereen heeft een jaar om het beste van hun land in te sturen en in dat overzicht was voornamelijk gegil te horen. Ik vond het eigenlijk wel fijn dat er ook wat rustigers tussen zat, namelijk Nederland.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 11 mei 2014 - 18:42:
Ik heb het ook niet echt mee gekregen. Maar ben wel trots op nederland^^

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 11 mei 2014 - 18:44:
Ja, dat het rustig was was ook de reden dat ik het liedje uiteindelijk toch wel heel erg mee vond vallen. Er zaten echt verschrikkelijke dingen tussen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 mei 2014 - 21:05:
Ik vond Polen echt absoluut verschrikkelijk. (Inderdaad met de boobs, @ Yara.)
Niet alleen door de boobs trouwens, maar man die stem was niet echt plezant voor de oren.
Verder weet ik het allemaal niet zo goed meer.

Hoe was iedereens weekend? Ik heb heel veel geslapen en films gekeken en dat soort luie dingen.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 11 mei 2014 - 21:08:
Het was inderdaad gewoon één bende verschrikkelijkheid. Het kon gewoon echt niet, en die stem was verschrikkelijk, en het liedje was irritant etc.

Ik heb ook heerlijk lui gedaan haha.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 mei 2014 - 21:12:
Yay for being lazy.

Ik heb wel in de trein net een presentatie voor morgen in elkaar geflanst, dus ik ben enigszins nuttig geweest. En nu moet ik mijn trein uit want hij gaat niet verder dan Eindhoven en ik weet niet waarom.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 11 mei 2014 - 22:15:
@Emma: ging er nog wel een andere trein?

Ik ga slapen. Morgen vroeg op. De laatste voorbereidingen voor CE en dan hopen dat het goed gaat.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 mei 2014 - 22:20:
Ja, een kwartier later. Blijkbaar gaan er 's avonds minder treinen naar het zuiden.

Heel veel succes! Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. ^^



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20