Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #44

Gooi-het-eruit-topic #44

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 6 mei 2014 - 18:58:
Barst maar los!



realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 14 mei 2014 - 9:43:
Ergens naar kijken kan op zich geen kwaad, maar een boek is dan een betere optie. Ik zou je ook aanraden om dat te gaan doen de volgende keer. In het niets staren werkt ook niet echt, dan ga je vooral prakeseren, wat je ook niet helpt te kunnen slapen.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 14 mei 2014 - 11:20:
Als mijn leraar aardrijkskunde vandaag de punten nog niet heeft, heeft iedereen een voldoende. Dus, laat ik maar hopen, dat er vandaag nog niets nagekeken wordt en hij het te druk heeft, want uitstel op uitstel, vind ik echt te ver gaan.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 mei 2014 - 11:59:
Hoe lang wacht je al?

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 14 mei 2014 - 14:32:
Twee cd's en twee boeken gekocht van verjaardagsgeld - me is happy <3

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 mei 2014 - 17:36:
Mijn Latijndocent wordt met de dag een grotere lul en ik stond vandaag écht op het punt om hem neer te meppen. Jezus Christus.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 14 mei 2014 - 19:36:
Wat doet ie wel Daan?

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 14 mei 2014 - 21:32:
@ Bodine: alles had vrijdag al binnen moeten zijn. Morgenvroeg hebben we inzage. Dus tha ik weet niet wat ik moet doen en blikf dan maar in mijn bed liggen.

Edit: ik heb het gehaald. Boven de 65 punten gescoord, nu alleen nog wachten op het echte cijfer.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 mei 2014 - 22:36:
@Pline, eerder deze week gaf hij me een vier voor het ontleden van zinnen, omdat ik volgens hem niet aan de opdracht had voldaan (ik moest ook aangeven in welke naamval de woorden stonden, dat had ik gedaan met markeerstiften, vond hij niet goed want "ik haat kleurtjes" ). Vandaag leverde ik mijn PO in, waar je met z'n tweeën 60 uur per persoon aan moest werken, maar ik moest alleen, dus 120 uur in m'n eentje (toen iemand stopte mocht haar partner wel bij een groepje van twee aansluiten for some unknown reason), krijg ik te horen dat ik er volgens hem niet genoeg aan heb gewerkt. IK HEB DAT *** HELE *** 120-URIGE PO IN M'N EENTJE GEMAAKT. HELEMAAL. *** *** *** En toen besloot die *** ook nog eens om het hele lesuur basisschoolleraren af te gaan zeiken. Zeg ik dat mijn moeder juf op een basisschool is, deelt hij mee dat ze dus wel een vervelend persoon moet zijn.
Maar goed, er zijn ook al twee mensen met Latijn gestopt vanwege hem.



(bericht aangepast door een moderator)
(reden: Weghalen scheldwoorden)

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 mei 2014 - 23:15:
Beste Daan, ik snap dat het heel vervelend is en je leraar klinkt ook heel naar en ik snap dat je je frustraties kwijt wil en dat FF daar ideaal voor is, maar ik zou het appreciëren als het schelden iets minder kan. Een verdomme of fucking of kut of wat dan ook kan best af en toe, dat doe ik zelf ook vaak genoeg, maar het zou fijn zijn als je het binnen een post wat mindert. (:

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 14 mei 2014 - 23:16:
Wow inderdaad, dat is iemand die je wel eens even zou willen neerknuppelen...
Is het dat hij iets tegen je persoonlijk heeft of heeft hij dat tegen iedereen in de groep?
Nuja, ik vermoed dat het jaar bijna over is...?

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 14 mei 2014 - 23:17:
Jemig Daan. Het klinkt misschien kinderachtig maar ik zou er eens met je coördinator of directeur over praten. En als je medeleerlingen er net zo over denken als jij, kun je ze vragen om mee te gaan. Ik denk dat het wel zou werken.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 15 mei 2014 - 12:58:
Hmpf ik lig nu sinds gisteren weer in het ziekenhuis voor een hele reeks onderzoeken en ze zijn precies blind onderzoeken aan het doen omdat ze niet weten wat te zoeken. Net ook een lumbaalpunctie gehad en nu moet ik enkele uren blijven liggen.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 15 mei 2014 - 13:10:
@Daan: En het schoolbestuur heeft niets door? Zou dan tkch, samen met andere die er ook zo over denken, naar de sectorleider stappen. Darnaast zou ik dat sowieso als doen als ik jou was. Een docent mag je niet persoonlijk aanvallen op je familie. Docenten hebben een voorbeeldfunctie en daar moeten ze zich maar gedragen. Ook zou ik dan meteen melden dat je bij het project benadeeld werd ten opzichte van de rest.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 15 mei 2014 - 15:49:
@Jen, we hebben al twee gesprekken met de schoolleiding, de docent en de hele klas gehad (waarna er ook twee mensen met het vak zijn gestopt), maar ze hebben niets geholpen.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 15 mei 2014 - 16:16:
Oh dat is wel echt balen dan. Dat ook de schoolleiding niets doet



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16