Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » Flashing Figures

Flashing Figures

justAgirl
justAgirl

justAgirl is offline

[39]
justAgirl zei op 28 mei 2014 - 16:38:
Hey guys
Eigelijk houd ik absoluut niet van reclame maken, maar omdat mijn verhaal zo anders is dan de meeste verhalen hier.
Het heeft als basis het boek, de film en musical: The phantom of the Opera.
Het gaat over de opera in Parijs, waar een meisje door haar Angel of Music, opgeleid wordt tot prima donna. Deze Engel, blijkt echter een man te zijn, met een half misvormd gezicht, waar hij een masker over draagt, en aan de andere kant een perfect gezicht. Echter, omdat hij dus misvormd is, heeft hij in zijn jeugd heftige trauma's beleefd, waardoor hij zich teruggetrokken heeft in de kelders vijf verdiepingen onder de Opera, waar hij een eenzaam bestaan leeft gewijd aan muziek en kunst. Hij heeft een stem van een engel en is een genie, dit kan hij alleen niet met de wereld delen. Daarom neemt hij de alias Phantom aan en teroriseert het theater als dingen niet gaan zoals hij het wil. Hij wordt verliefd op het meisje, alleen zij wordt nadat ze zijn gezicht heeft gezien weer verliefd op iemand anders, waardoor hij om haar terug te winnen (gek van jaloezie) niet zulke intelligente dingen doet... En hoe het afloopt is geheim, want anders hoef je mijn verhaal natuurlijk niet meer te lezen. (En dat is natuurlijk de bedoeling van deze post.)

Anyway; als je iets hebt met de duistere kant van liefde; passie; romantiek; spanning en een half knap genie met een verleidelijke stem..
Lees dan mijn verhaal; Flashing Figures

Nouja dat was het wel haha, ik hoop iemand terug te zien bij mijn verhaal
Heel veel liefs, xxxx