Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Waarzegster

Waarzegster

1 2
ChantouSEX
ChantouSEX

ChantouSEX is offline

[614]
ChantouSEX zei op 7 feb 2009 - 14:15:
Daar komt mijn moeder en haar vriendin net vandaan en volgens hun klopte alles.
Ze wist dingen die ze niet kon weten. ZOals hoeveel kinderen ze hebben, dat ze geopereert was. Dat ze vroeger een zaak hadden die niet goed liep enzo.
En VOlgens die waarzegster was mijn moeder in haar vorige leven een schrijfster, en moest ze een boek gaan schrijven en dat boek zou dan ook succesvol worden XD
Dat wil ik nog wel is zien ,Mijn moeder een schrijfster
Maar nu wil ik ook naar een waarzegster,Weetje hoe cool ^^



JOYCEDIAMOND
JOYCEDIAMOND

JOYCEDIAMOND is offline

[56]
JOYCEDIAMOND zei op 7 feb 2009 - 19:24:
MIjn mama heeft een vriendin die ook een medium is, dus ik weet nu dingens voor mijn toekomst nzu, en ik en mijn mama zijn in het stad ook nog is aangesproken gewest door een mevrouw die ineens tegen ons begon te praten over wat wij allemaal hebben mee gemaakt zonder dat we die kende ^^

SpamTijger
SpamTijger

SpamTijger is offline

[341]
SpamTijger zei op 7 feb 2009 - 20:11:
Mijn oma kan ook zo'n dingen voorspellen.
Ze zei tegen mijn moeder dat er iemand van de familie zou gaan trouwen.
Een even later trouwde er inderdaad iemand van onze familie

En zo nog wel enkele dingen ^^

JoyceLoveTom
JoyceLoveTom

JoyceLoveTom is offline

[51]
JoyceLoveTom zei op 7 feb 2009 - 20:21:
cool ..
ik zou ook wel willen weten wat er gaat gebeuren met mij enzo..XD

KIKAxSLET
KIKAxSLET

KIKAxSLET is offline

[265]
KIKAxSLET zei op 8 feb 2009 - 11:04:
Ik wil het niet weten. Stel nu dat ze voorspeld dat er deze week iets ergs zou gebeuren, dan ga ik daar zo een hele week dramatisch doen en in mijn bed blijven liggen tot dat die week voorbij is. En dan juist op het einde van de week valt de bloempot en is hij kapot en was dat het erge ding! o.O [/geschift]

SacredxSoul
SacredxSoul

SacredxSoul is offline

[122]
SacredxSoul zei op 8 feb 2009 - 12:29:
wauw awsome ^^
alleen lijkt het mij best wel freaky ><

BILLSxKETTE
BILLSxKETTE

BILLSxKETTE is offline

[90]
BILLSxKETTE zei op 8 feb 2009 - 12:31:
Ik wil eigenlijk niet weten wat er in mijn toekomst gebeurd. Wat er in een vorig leven of in mijn verleden gebeurd is, prima, maar niet de toekomst, ik ken een meisje dat zit erdoor in een psychiatische inrichting, de vrouw had gezegd wanneer ze dood zou gaan en dat meisje kon het gewoon niet meer aan. Daarom wil ik ook nooit glaasje draaien, 4 meisjes in Rotterdam zijn dood door glaasje draaien.

SpamTijger
SpamTijger

SpamTijger is offline

[341]
SpamTijger zei op 8 feb 2009 - 13:07:
Ik wil eigenlijk niet weten wat er in mijn toekomst gebeurd. Wat er in een vorig leven of in mijn verleden gebeurd is, prima, maar niet de toekomst, ik ken een meisje dat zit erdoor in een psychiatische inrichting, de vrouw had gezegd wanneer ze dood zou gaan en dat meisje kon het gewoon niet meer aan. Daarom wil ik ook nooit glaasje draaien, 4 meisjes in Rotterdam zijn dood door glaasje draaien.

Jaa, ik mag van mijn moeder ook nooit mijn toekomst laten voorspellen omdat er dan mss met mij ook zoiets kan gebeuren zoals met dat meisje.

mijn verleden wil ik eig ook wel weten

SpamTijger
SpamTijger

SpamTijger is offline

[341]
SpamTijger zei op 8 feb 2009 - 13:07:
Ik wil eigenlijk niet weten wat er in mijn toekomst gebeurd. Wat er in een vorig leven of in mijn verleden gebeurd is, prima, maar niet de toekomst, ik ken een meisje dat zit erdoor in een psychiatische inrichting, de vrouw had gezegd wanneer ze dood zou gaan en dat meisje kon het gewoon niet meer aan. Daarom wil ik ook nooit glaasje draaien, 4 meisjes in Rotterdam zijn dood door glaasje draaien.

Jaa, ik mag van mijn moeder ook nooit mijn toekomst laten voorspellen omdat er dan mss met mij ook zoiets kan gebeuren zoals met dat meisje.

mijn verleden wil ik eig ook wel weten

Sorry voor dubbelpost, kan hem niet verwijderen

BILLSxKETTE
BILLSxKETTE

BILLSxKETTE is offline

[90]
BILLSxKETTE zei op 8 feb 2009 - 13:09:
(...)
Jaa, ik mag van mijn moeder ook nooit mijn toekomst laten voorspellen omdat er dan mss met mij ook zoiets kan gebeuren zoals met dat meisje.

mijn verleden wil ik eig ook wel weten


Dat vind ik zo vreselijk creepy he O.O

SpamTijger
SpamTijger

SpamTijger is offline

[341]
SpamTijger zei op 8 feb 2009 - 13:17:
(...)

Dat vind ik zo vreselijk creepy he O.O


Uhu

BILLSxKETTE
BILLSxKETTE

BILLSxKETTE is offline

[90]
BILLSxKETTE zei op 8 feb 2009 - 13:18:
(...)

Uhu


Dat kan de levens van onschuldige mensen zo verpesten dat ik er een afkeer tegen heb.

SpamTijger
SpamTijger

SpamTijger is offline

[341]
SpamTijger zei op 8 feb 2009 - 13:24:
(...)

Dat kan de levens van onschuldige mensen zo verpesten dat ik er een afkeer tegen heb.

Jaa, ik heb nog zo'n oude strips liggen van Tina en er zit zo eentje bij die gaat over waarzeggerij en een meisje gaat naar zo'n waarzegster en die waarzegster zegt dat ze zal verdrinken in water en dan durft ze zelfs niet meer over een brug te gaan, niet te zwemmen en zo van die dingen.

BILLSxKETTE
BILLSxKETTE

BILLSxKETTE is offline

[90]
BILLSxKETTE zei op 8 feb 2009 - 13:26:
(...)
Jaa, ik heb nog zo'n oude strips liggen van Tina en er zit zo eentje bij die gaat over waarzeggerij en een meisje gaat naar zo'n waarzegster en die waarzegster zegt dat ze zal verdrinken in water en dan durft ze zelfs niet meer over een brug te gaan, niet te zwemmen en zo van die dingen.


Ik zou dat ook niet meer durven hoor.
Heb je ooit dat verhaal gehoort van een meisje dat met vriendinnen ging glaasje draaien en dat de sterfdatum van dat meisje werd genoemd. Ze geloofde het niet en ging verder met leven, maar ze is wel die exacte datum overreden door een vrachtwagen!

SpamTijger
SpamTijger

SpamTijger is offline

[341]
SpamTijger zei op 8 feb 2009 - 13:28:
(...)

Ik zou dat ook niet meer durven hoor.
Heb je ooit dat verhaal gehoort van een meisje dat met vriendinnen ging glaasje draaien en dat de sterfdatum van dat meisje werd genoemd. Ze geloofde het niet en ging verder met leven, maar ze is wel die exacte datum overreden door een vrachtwagen!


Nee, nooit gehoort, maar wel andere verhalen.
Zoals iemand die ging glaasje draaien en ze vroeg: 'Wanneer ga ik dood?' en die geest antwoorde nu. Ze liep naar buiten van angst en werd overreden

BILLSxKETTE
BILLSxKETTE

BILLSxKETTE is offline

[90]
BILLSxKETTE zei op 8 feb 2009 - 13:31:
(...)

Nee, nooit gehoort, maar wel andere verhalen.
Zoals iemand die ging glaasje draaien en ze vroeg: 'Wanneer ga ik dood?' en die geest antwoorde nu. Ze liep naar buiten van angst en werd overreden


O.O Wow,
ik heb ook nog een raar verhaal, over mijn stiefvader.
Hij ging glaasje draaien voor de grap. Telkens als ze een vraag stelden kwam er: Leo is Magisch [/mijn stiefvader is Leo] En toen bij een vraag kwam er opeens iets over dat ze in het dashboard kastje moesten kijken van Ed's auto, lag er een duivel aan een lint. Het was neit van hun en Leo moest het bij zich houden, like, OMG das pas freaky.



1 2