Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #223

Offtopic #223

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 3 juni 2014 - 10:00:
WOOO GUYS 223



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 juni 2014 - 21:33:
Seizoen vier van de serie is nog steeds boek drie van de reeks, dus je kan 't wel bijlezen voor seizoen vijf begint.
Er zit namelijk altijd bijna een jaar tussen de seizoenen in.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 3 juni 2014 - 21:47:
Niets is zo kort als Sherlockseizoenen.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 3 juni 2014 - 21:50:
En zo lang als Sherlockhiatussen.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 3 juni 2014 - 21:57:
Ik ben echt blij dat ik nog niet aan Sherlock ben begonnen, want duuuude. Ik vind het al een ramp dat ik tot januari moet wachten.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 3 juni 2014 - 22:29:
Nope, aflevering negen is zondag/maandag. Pain is coming...

"If you think this is going to have a happy ending, you haven't been paying attention."
- Ramsey Snow

A.k.a de hele filosofie van GoT samengevat. Dit is wat je in je achterhoofd moet houden tijdens het kijken, anders overleef je het niet. Als je het één seconde waagt om hoop te hebben, komt George R.R. Martin hoogstpersoonlijk tapdansen op je ziel met spijkerschoenen aan. Op de melodie van Rains of Castamere.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 juni 2014 - 22:34:
Iemand bij mij op school is constant aan het wenen (figuurlijk dan) omdat Sherlockhiatussen zo lang duren. Maar ze wist dat al voor ze begon te kijken. Dan doe je 't jezelf gewoon aan.

@Do: so accurate.

HaiiroNoNeko
HaiiroNoNeko

HaiiroNoNeko is offline

[269]
HaiiroNoNeko zei op 3 juni 2014 - 22:44:
@Kayley: I'm starting right now! Ik had stiekem al zoiets gehoopt en volgens mij moeten ze dat ook wel echt gaan doen, want anders dan zitten ze te snel aan het laatste boek voordat George R.R. Martin het volgende boek alweer heeft uitgebracht. Hij vond het in ieder geval wel alarmerend dat ze al vrij ver aan het einde van het tot nu toe uitgebrachte boeken zitten. Ik hoop dus eigenlijk ook dat hij snel een nieuw boek uit brengt!

@Do: Ik snap dat gevoel ja. Echt... die laatste aflevering... waarom? Dat is het enige wat ik er over kan zeggen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 juni 2014 - 11:06:
Ik heb gisteren een oefentoets gedaan en hij ging op zich niet zo slecht, maar er stonden termen in waar ik nog nooit van heb gehoord, dus dat is geen goed teken twee dagen voor een tentamen. *zucht*

How's life?

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 4 juni 2014 - 11:15:
@ Emma: tja, dat is wel balen. Maar soms is een oefentoets moeilijker dan de gewone toets. En vaak zijn het niet dezelfde vragen, dus die termen zul je waarschijnlijk niet tegenkomen.

Ik moet mijn lesvoorbereidingen schrijven en ben alleen met rekenen nu al meer dan een uur bezig. Dadelijk moet ik mijn buurmeisje ophalen en mijn bedoeling was ze daarvoor alle twee voor dinsdag af te hebben. Dat gaat me nooit meer lukken.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 juni 2014 - 11:55:
Bij ons zijn oefententamens altijd oude tentamens?

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 4 juni 2014 - 14:42:
Mijn buurmeisje en haar vriendinnetje zijn alweer weg. Die hebben heerlijk met de cavia, de hond en alle oude poppenspullen gespeeld. Ze gingen naar boven voor de klei te halen en zagen de poppen en waren verkocht. Helaas gooiden we toen zelf de terpentine die er nog lag om en moest alles naar beneden.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 4 juni 2014 - 14:58:
Vanavond sollicitatiegesprek bij de Jumbo =D

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 4 juni 2014 - 15:02:
@Ivana: veel succes

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 4 juni 2014 - 15:04:
@Kirsten Dat is toch superleuk ^^
@Ivana Succes

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 4 juni 2014 - 15:10:
@Jennifer: Dat klopt. Ik geniet van spelende kinderen en kinderen die plezier hebben. Daarbij heb ik niets meer hoeven te doen de rest van die tijd. Maar dat is dan ook een van de redenen waarom ik in het basisonderwijs ga werken.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12