Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » The Rise of the Dark lord & Bleed Forever

The Rise of the Dark lord & Bleed Forever

heaven
heaven

heaven is offline

[39]
heaven zei op 25 aug 2014 - 16:36:
Heey iedereen,

hierbij wil ik jullie met alle liefde van de wereld verzoeken om een kijkje te nemen bij een fanfic dat ik samen met een vriend van me aan het schrijven ben genaamd :

The Rise of the Dark Lord
In deze fic gaan we terug in de tijd, naar 1943 om precies te zijn. De jonge Tom Riddle begint aan zijn 6e jaar op Zweinstein hoge school voor Hekserij en Hocus pocus en in dit jaar heeft hij een paar doelen. Hij wil de geheime kamer vinden, hij wil weten wie van zijn ouders magie beheerste en wat zijn daadwerkelijke afkomst dan is, en hij wil meer informatie op het gebied van Gruzielementen. Tom word echter een beetje dwars gezeten door 2 Griffoendors ook uit het 6e jaar. Hoe dat loopt zal je zelf moeten ondervinden door het te lezen

Namens Mijzelf, en Dylan04 x

Dan ook Bleed Forever
Dit is een van mijn favoriete fics van mezelf ... nee dat is geen arrogantie ik vind het gewoon een hele leuke van mezelf. Hierin is geen Harry, geen Ron en geen Hermelien. Die zijn er ook nooit geweest. Het gaat hier over Remus, zijn vrouw Melian, hun kinderen Dane, Kyle en Amber, over Severus Sneep zijn vrouw Christina en hun dochter Luthien, en over Sirius Zwarts.
De kinderen van Remus en Severus zijn een bandje begonnen samen met nog wat studenten van Zweinstein. Er is echter weinig tijd om zich daarmee bezig te houden Voldemort is bezig met de toverwereld overnemen en de Orde staat er een beetje zwak voor. Daarbij hebben de kinderen ook nog eens te kampen met het puber zijn, school, liefdes en al dat soort drama.
Er is genoeg aan de hand op Zweinstein en zelfs zonder Harry om een hoop problemen te veroorzaken, hebben ze alsnog genoeg problemen van zichzelf.

Hopelijk willen jullie een kijkje nemen en mij vertellen wat jullie van beiden fanfics vonden.

Alvast bedankt x