Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #229

Offtopic #229

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 8 okt 2014 - 12:49:
DICKS!



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 okt 2014 - 22:42:
Volgens mij rookt er bijna niemand hier. Igg niet dat ik weet. Naja, van jou nu.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 14 okt 2014 - 22:42:
Really ;O honestly had ik had niet van je verwacht

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 14 okt 2014 - 22:45:
Niet verwacht inderdaad, maar ja, ik denk niet dat roken überhaupt iets is dat je bij iemand kunt verwachten. Tenzij ze constant naar rook ruiken, of course, maar dat kan niet op het internet.
Maar impliceert "unfortunately" dat je er eigenlijk liever mee stopt?

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 14 okt 2014 - 22:49:
@Juul Ja, ik wil erg graag stoppen. Het is voor mij alleen heel moeilijk omdat ik door mijn asperger nog moeilijker van een gewoonte af kan komen dan iemand die dat zeg maar niet heeft. en voor hen is het al heel lastig.
en daarbij heb ik nu heel veel stress door de situatie met mijn vader want hij wordt woensdag geopereerd en het gaat nu niet zo goed met hem.
Maybe een slecht excuus, maar zo is het wel voor mij.

Edit: Daarmee bedoel ik dus te zeggen dat ik nu wel even wat anders aan mijn hoofd heb.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 14 okt 2014 - 23:49:
@cyn dat is ook helemaal niet erg! Ik snap dr situatie volkomen en ik snap waarom het lastig is om ermee te stoppen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 15 okt 2014 - 5:39:
Je kan echt pas van een slechte gewoonte afkomen als je in een goede state of mind bent.
Dus als dingen weer voor je beginnen op te kijken, kan je misschien wel eens proberen?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 16 okt 2014 - 12:23:
Guys, ik ben over ongv. twee weken jarig. En ik heb nog geen idee hoe ik het ga vieren? Zal ik het net zoals vorig jaar doen? Ergens gaat eten met mijn familie en that's it. Of zal ik ergens gaan eten met mijn familie en de dag erna mijn verjaardag vieren voor vrienden/familie/kennissen/de buren? Ooooof, zal ik een halloween party geven? En als ik dat moet doen, wie in de hell moet ik dan uitnodigen? hahaha... *cries* help!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 okt 2014 - 12:48:
Halloween is cool! KIES MIJ!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 16 okt 2014 - 12:52:
Jaa maar ugh, dat is zoveel geregel. En als ik jullie allemaal uitnodig dan moeten jullie blijven slapen en er kunnen er maar drie blijven slapen en dat vind ik ook zo lullig voor de rest en ugh. Ik denk dat ik Halloween maar schrap. Sorry.
Maar er kunnen er wel mensen komen op mijn feestje als ik die geef. C:

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 16 okt 2014 - 12:52:
Wat wil je zelf? Heb je zin om echt een feest te geven? Dan doe je dat :]

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 okt 2014 - 12:59:
Geen probleem, ik kan bij Tijn slapen. ^^

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 16 okt 2014 - 13:09:
Wat wil je zelf? Heb je zin om echt een feest te geven? Dan doe je dat :]

Om eerlijk te zijn wil ik geen 20 worden. Maar ja, dat gaat toch gebeuren dus kan ik er maar beter wat aan doen. Dus eerlijk wil ik een feestje geven, maar toch ook niet. En ik wil ook wel een Halloween party geven maar vanwege bovenstaande redenen toch ook weer niet. En vond het eigenlijk wel best zoals ik het vorig jaar gevierd heb, maar aan de andere kant ging mijn familie/vrienden/buren wel zeiken dat ik er niets aan deed en dat ze dat heel jammer vonden. Snap je mijn frustratie hier?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 okt 2014 - 13:12:
Als je het doet omdat anderen het willen, moet je het niet doen, Hussel.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 16 okt 2014 - 13:21:
Jaa maar, cadeautjes! Nee ik snap het. Ik denk dat ik het zelfde doe als vorig jaar. Lekker ergens eten, gezellig met mijn "gezin" en dan daarna thuis koffie drinken en klaar.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 16 okt 2014 - 13:40:
Wat Bo zegt, je moet niet je verjaardag uitgebreid vieren alleen omdat anderen dat willen. Op je verjaardag moet JIJ toch plezier hebben, dus als dat uit eten is met je gezin en thuis koffie drinken, dan doe je dat :'



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14