Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The Host (inschrijftopic)

DA: The Host (inschrijftopic)

1 2
MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 18 okt 2014 - 19:35:
De zoeklichten gaan door de grot heen. Iedereen houdt zijn adem in, terwijl ze zich tegen de wand drukken. Het geluid van de helikopter weerkaatst tegen de wanden. Ome Jeb kijkt naar het angstige gezicht van Wanda. Ze weet dat ze haar zoeken. Ze kijkt naar Melanie. Melanie kijkt haar aan. Langzaam vervaagt het geluid. De helikopter gaat terug naar de basis.
‘Waarom zoeken ze Wanda nog?’ De vraag van Jamie stelt iedereen zichzelf. Hij is de enige die hem uit durft te spreken.
‘Ik denk dat ze niet alleen nog naar Wanda zoeken. Ze zullen de rest ook wel zoeken. Ze moeten doorhebben waar we mee bezig zijn.’ Jared slaat zijn armen beschermend om Melanie heen.
‘We stelen steeds meer van de onze terug. Dat kan niet onopgemerkt blijven.’ Kyle kijkt naar Sunny. Ze lacht naar hem. Ze is maar al te blij dat ze heeft mogen blijven leven.
‘We moeten nog voorzichtiger zijn. Ze mogen ons niet vinden of we zijn er geweest. Ik wil dat ieder van jullie me belooft extra voorzichtig te zijn.’ Ome Jeb kijkt iedereen een voor een aan. Allemaal knikken ze. Behalve Ian. Maar voordat hij zijn mond open heeft getrokken, spreekt ome Jeb zijn beroemde zijn. ‘Het is mijn huis, dus mijn regels. Als je je er niet aan wilt houden, ben je vrij om te gaan.’ Ook Ian bindt in. Allemaal staren ze naar de lucht. Iedereen vraagt zich af wat er komen gaat.


Voor iedereen die zich afvraagt hoe het spel ook alweer gaat, hier is het regeltopic.

Als ik genoeg deelnemers heb, dan sluit het inschrijftopic op zaterdag 25 oktober.

Deelnemers:
1. Bodine
2. Ivana (IDzayn)
3. Julia (MoonRocker)
4. Cynthia (Krewella)
5. Daan (x DevilBitch)
6. Jennifer (Chayenne)
7. Mascha (neversay)
8. Mirthe (SunriseDream)
9. Melina (MelintjeX1DX)
10. Jamila (Bliebxx)
11. Pauline (Pline)
12. Josette (realMe)
13. Bella (Bella01)
14. Wilma (williewortel)
15. Emma (xEmma)



williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 24 okt 2014 - 13:45:
Het enige voor mij is dat ik donderdag tot half 6 op school zit, haha wel bakken dusja ach

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 25 okt 2014 - 17:45:
Jongens de inschrijvingen zijn gesloten. Ik ga nu de rollen verdelen en hoop ze nog voor dat ik ga oppassen weg te doen. Maar het wordt riskant. Ik vraag daar wel of ik internet mag.

edit: ik wacht even op het antwoord van Bodine of ze daadwerkelijk meedoet en dan verstuur ik alle rollen.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 25 okt 2014 - 21:47:
ik heb mn rol ontvangen

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 26 okt 2014 - 8:56:
Ik de mijne ook

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 okt 2014 - 21:42:
Inschrijvingen gesloten, slotje



1 2