Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Coverwedstrijd oktober

Coverwedstrijd oktober

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 19 okt 2014 - 20:33:
Lieve FanFic'ers!

De dagen worden korter en kouder, dus is er genoeg tijd om achter je computer te zitten. Bijvoorbeeld om een prachtige cover te maken! Ook deze maand zullen jullie je best gaan doen om een zo mooi mogelijke cover te maken bij de winnaar van de vorige schrijfuitdaging: De vernieuwing van Krewella!
Voor deze wedstrijd moet je geen verhaal schrijven, maar juist een cover (afbeelding bij een verhaal, een soort boekomslag maar dan voor fanfictions) maken. Hoe je dit wil doen mag je helemaal zelfs bepalen, maar meestal doen mensen het gewoon met een fotobewerkingsprogramma zoals Photoshop of het gratis paint.net.

In het kort:
-Om mee te doen maak je een cover bij het winnende verhaal van de schrijfuitdaging van september
-Dat is De vernieuwing van Krewella!
-We hebben geen verdere vereisten
-Iedereen mag meedoen, ook als je niet aan de schrijfuitdaging hebt meegedaan of al eerder de coverwedstrijd hebt gewonnen
-Hoe je de cover maakt, mag je zelf bepalen
-Als hij klaar is, upload je hem naar een fotosite zoals Photobucket of Flickr en post je de link hier. Je doet dan automatisch mee.
-Je hebt tot 9 november 23.59

Heel veel plezier en succes!

Deelnemers:
-Juul
-Daan
-
-



MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 19 okt 2014 - 20:47:
(psst, Daan, je hebt "verniewing" geschreven ipv "vernieuwing" )
Ik ga het proberen, maar ik beloof niks, want photoshop houdt niet van mij.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 21 okt 2014 - 7:31:
Yay! i would loveeee to see some covers

Idelle
Idelle

Idelle is offline

[143]
Idelle zei op 21 okt 2014 - 17:21:
Deviantart heeft ook nog een gratis bewerkingsprogamma, genaamd Muro. Misschien iets voor de tekenaars onder ons?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 7 nov 2014 - 23:42:
Zoals niet beloofd heb ik wat geprobeerd: klik :]

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 7 nov 2014 - 23:51:
Yay! Eindelijk een inzending hihi <3

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 9 nov 2014 - 22:15:
Ik heb ook wat gemaakt! Niet honderd procent tevreden, maar ja.
Hier!

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 9 nov 2014 - 22:37:
Yay Daan!

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 10 nov 2014 - 21:05:
Le uitslag:

Allereerst vind ik het tof dat jullie mee hebben gedaan. Ik vind ze allebij echt heel erg gaaf.

Juul: het is awesome dat je een oog hebt gebruikt. Dat betekend dat je de boodschap van het karakter goed hebt begrepen! Het geheel is heel erg mooi - mysterieus met een creepy tintje. Goed gedaan!

Daan: Echt knap hoe je het "meisje" in contrast met het vuur hebt geplaatst en zelfs haar ogen hebt weggehaald. Dit geeft precies de sfeer en boodschap van het stuk weer. Tevens ziet het er spooky uit, wat zeker past bij het stuk. Top gedaan!

Het was een hele moeilijke keuze - maar de winnaar is Daan. Ik vond dat (omdat ze het vuur en de ogen zoals in het verhaal weergaf) haar cover het beste bij het stuk paste.

Nogmaals: Tof dat jullie meededen!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 10 nov 2014 - 21:21:
Thanks Cyn! Ik zag dat Photobucket foto's niet meer zonder zooi eromheen weergeeft. Zal ik het orgineel even mailen of zo?

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 10 nov 2014 - 22:55:
Dat zou fijn zijn!