Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FanFic-herfstmeeting 2

FanFic-herfstmeeting 2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 20 okt 2014 - 11:19:
Nou aangezien we het er weer over hebben, is dit misschien wel makkelijk. Dan heeft ook niemand last van ons als ze er niet bij willen/kunnen zijn.

Wat?
We gaan gezellig een dagje een stad onveilig maken met allemaal FanFic'ers.

Waar?
Utrecht, Tickets en Service (in het midden van Utrecht centraal te vinden.)

Wanneer?
Zondag 26 oktober. Tussen 12.00 en 13.00 verzamelen.

meenemen
- een wit t-shirt
- textielstiften, mocht je die hebben
- een camera (foto's zijn altijd leuk)
- eventueel iets lekkers

Vul voor de datum en plaats deze even in

Geïnteresseerden
1. Emma
2. Bodine
3. Ivana
4. Josette
5. Kirsten
6. Julia
7. Yara
8. Jennifer
9. Cynthia
10. Jamila
11. Pauline
12. Lindy
13. Melina
14. Marit
15. Daan
16. Wilma
17. Nadezh
18. Dorien (misschien)



Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 24 okt 2014 - 11:39:
Doen we :3

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 24 okt 2014 - 12:13:
mij maakt het niet echt uit hoe laat we er moeten zijn, ben er toch al

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 24 okt 2014 - 19:21:
(...)


9292 geeft dan aan dat we in zwolle moeten overstappen. Ik vind het ook wel goed hoor. Dan zijn we er om 12:41
Ik ben trouwrns dan nog steeds 7 minuten te laat bij het peers Xp mn trein komt dan om 10:37 aan op groningen station Xp
(Lekker logische trein tijden ook)


Edit: Jk, mn trein rijd op zondag maar 1x in het uur, dus ik ben er al om 6 over 10
En ook jk over dat overstappen. (Niet dat het mij wat uitmaakt overstappen op zwolle vind ik ook goed als daan dat beter uitkomt) maar er gaat er ook 1tje gelijk naar utrecht


Ik had dat van het overstappen ook al gezien. Jammer dat we dan niet rechtstreeks kunnen, maar ja, het is geen ramp. Alleen wel heel kut dat jij er dan vervolgens veel te vroeg moet zijn.

Is het dan toch niet handiger als we de trein van 10:16 nemen? Dat is kut voor Daan, maar anders moet Jen weer heel lang wachten, en die woont natuurlijk wel het verste weg. En voor mij komt 10:16 ook net wat beter uit, omdat ik dan eerst met mijn moeder mee kan rijden.

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 24 okt 2014 - 20:23:
Aaah! Het is al bijna zondag =)
Ik ben er om 1224

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 24 okt 2014 - 20:27:
Dat kan wel, maar dan moet ik volgens mij drie kwartier in Zwolle wachten (in ieder geval ruim een half uur), en dat vind ik ook wel weer erg lang.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 24 okt 2014 - 20:39:
Ja, oké, ik snap dat dat heel vervelend is, maar anders moet Jen ook een halfuur wachten :c

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 24 okt 2014 - 20:46:
Snap ik, maar een half uur is toch net iets korter dan een half uur, en anders denk ik dat ik wel alleen ga, want ik heb vaker een half uur in Zwolle moeten wachten (nog niet eens drie kwartier) en dat was echt niet uit te houden, aangezien er praktisch niet is.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 24 okt 2014 - 20:49:
Ik snap het niet helemaal, want het is allebei een half uur. En Jen moet gewoon eerder weg, want die woont een stuk verder vandaar. Maar oké.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 24 okt 2014 - 21:09:
Kunnen jullie niet in 2 paren reizen: Marit & Jen en Daan & Cyn? (want voor Cyn kwam later reizen toch ook beter uit? Anders heb ik niks gezegd.)

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 24 okt 2014 - 21:26:
Zou kunnen. En ik moet geen half uur wachten, maar een volle drie kwartier. En ik heb het gewoon een beetje gehad met Zwolle, want ik heb de afgelopen tijd al drie keer een vol halfuur moeten wachten omdat het vervangende busvervoer altijd precies niet aansluit op de trein, terwijl je daar niet eens fatsoenlijk binnen kunt zitten met thee oid.

Edit: sorry, dit klinkt heel lullig. Ik heb het alleen dus behoorlijk gehad met Zwolle sinds ik daar de laatste tijd te vaak kom en je er, in tegenstelling tot Groningen en zelfs Assen, niet fatsoenlijk kunt wachten.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 okt 2014 - 21:47:
Ik heb er eigenlijk niets mee te maken natuurlijk, maar deze discussie vind ik eigenlijk een beetje onredelijk. Jij bent klaar met Zwolle, prima (ik zie persoonlijk niet in wat er mis is met wachten op een station ook al heb je er vaak lang moeten wachten; als je een boek meeneemt gaat de tijd prima snel voorbij). Als je écht weigert (en jij bent goed in weigeren, dus ik ga ervan uit dat je dat doet), dan kun je toch alleen reizen (of met Cyn, als het haar beter uitkomt)?
Ik wil je niet afvallen, Daan, maar je kunt toch zeker niet verlangen dat zowel Dare als Jen het zichzelf ongemakkelijk maken zodat jij niet op Zwolle hoeft te wachten? Ik heb ook geen zin om in m'n eentje met die klote NS-bussen te gaan, maar er zit niets anders op. En als we eenmaal in Utrecht zijn, zijn we alle reispijntjes toch binnen vijf minuten vergeten, want dan is het gezellig. (:

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 24 okt 2014 - 22:48:
Oh mij maakt het niet uit hoor.
Maar ik wil wel eventjes duidelijkheid, want ik heb dus net gezien dat mijn trein maar 1x in het uur gaat, en ik zei dat ik er dan om 6 over 10 ben, maar ik ben er dus óf 09:37 of 10:37.
En mij maakt het ECHTECHTECHT niet uit om te wachten op het station. ECHT NIET.
(ik neem zelfs liever de trein die er dan om 09:37 is dan die er om 10:37 is want misschien missen we dan de trein door mij en en en en, zo niet-erg vind ik het om te wachten ^^)

Maar even voor de duidelijkheid dus:
Groningen - Zwolle Vertrek: 10:46 (richting den haag centraal) Aankomst: 11:43
Zwolle - Utrecht Vertrek: 11:48 (richting Utrecht Centraal) Aankomst: 12:41

(we hebben 5 minuten op Zwolle om van 3a naar 5a te komen. Als Daan dan al klaarstaat op 5a helpt dat denk ik wel.)
Zo? Of zie ik iets verkeerd?

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 25 okt 2014 - 1:04:
Welke trein nemen we nou? Ik wil wel gewoon vanaf Groningen samen reizen met Dare en Jen, want als ik niet een uur alleen in de trein hoef doe ik dat ook niet.
Dus hoe laat moet ik nou bij Peerd zijn? Haha.

Edit: ik ben op het uur in groningen en ik vind wachten verder ook niet erg. Dus gewoon half 11 bij Peerd? Dan kunnen we allemaal samen reizen.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 25 okt 2014 - 12:04:
Wit shirt #check

Ik heb er echt ongelofelijk veel zin in jongens =D

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 okt 2014 - 12:20:
Oh ik heb nog geen shirt. Ik weet niet of het nog gaat lukken want naar buiten gaan klinkt als een enorme opgave



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12