Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Mijn vrienden

Mijn vrienden

PinkyPunk
PinkyPunk

PinkyPunk is offline

[128]
PinkyPunk zei op 27 okt 2014 - 20:38:
Heyhey
Ik open weer een topic 1 redenen ik wil mijn fanfic friends bedanken voor hun steun en gesprekken
Hier kun je fanfic friends bedanken
Thanks girls voor onze tijd
Groetjes An-Li



MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 27 okt 2014 - 20:46:
No problem, het is leuk om met je te praten

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 okt 2014 - 20:47:
Niet om vervelend te zijn of zo, maar is het echt nodig om hier een topic voor aan te maken?

PinkyPunk
PinkyPunk

PinkyPunk is offline

[128]
PinkyPunk zei op 27 okt 2014 - 20:48:
Ja

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 27 okt 2014 - 20:54:
Vind ik niet eigenlijk. Je kan dit ook gewoon in het offtopic zetten. Desnoods in het gooi het eruit topic.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 okt 2014 - 22:09:
Beste PinkyPunk,
Het aantal topics dat op FF.nl is redelijk bescheiden, we hebben hier meer overkoepelende topics dan dat er voor specifieke gevallen een nieuwe aangemaakt wordt. Hartstikke fijn dat je het leuk hebt op FF en dat wil vertellen aan iedereen die daar aan bijdraagt, maar we hebben bijvoorbeeld ook een complimententopic waar dat heel mooi in zou passen! In het offtopic kan het ook, of het gooi-het-eruittopic, genoeg keuze! We proberen het forum een beetje overzichtelijk te houden met wat minder topics.

Beste Bodine en Yaar,
Jullie kennen FF door en door en ik snap dat zoiets misschien een beetje kriebels kan veroorzaken, maar zeker als iemand zo nieuw is op dit forum, kan het misschien met wat meer uitleg of simpelweg aan een mod overgelaten worden. Er zijn genoeg fora waarop dit soort topics niets anders dan normaal zijn, dus niet iedereen is misschien direct 100% aangepast.

Slotje.