Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Games-topic

Games-topic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 nov 2014 - 20:49:
Ik dacht: we hebben een boekentopic en een filmtopic, maar geen gametopic, terwijl we volgens mij allemaal wel spelletjes spelen. Wat is jouw favoriete gezelschapsspel, ben je stiekem verslaafd aan Candy Crush, gebruik je je oude Nokia nog om Snake te spelen, of speel je liever League of Legends?



Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 3 juli 2018 - 17:41:
Ik heb ongeveer een maand geleden een Playstation 4 gekocht en ben der zoooo happy mee. Ik heb alleen nog maar Horizon Zero Dawn kunnen spelen, maar YESS.
Het enige waar ik vet tegenaan loop is dat ik te snel doorwil. Ik merk dat ik teveel bezig ben met het plot en daardoor niet genoeg training krijg (Ik kan echt niet vechten omggg ik doe altijd maar wat). En wapens enzo moet ik ook allemaal nog leren. Mijn vraag: Wat doen jullie om je fighting skills te verbeteren? Iemand raadde me aan om de side quests te gaan doen? Maar dunno, zoals ik zei ben ik zo gefocust op het plot en weet ik niet hoe ik dat moet los laten : '

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 5 juli 2018 - 16:50:
Ik heb geen PS4 dus helaas ook geen Horizon Zero Dawn, maar ik zou je aanraden om de side quests toch te proberen. Bij veel games zitten er ook hele toffe verhalen in de side quests, dus misschien word je wel positief verrast, en het helpt zeker met trainen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18