Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FF's Schrijfuitdaging - december

FF's Schrijfuitdaging - december

1 2 3 4 5 6
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 1 dec 2014 - 12:31:
Thema: humor

Deadline: 21/12/2014 23:59

Welkom bij de schrijfuitdaging van december! Voor meer informatie kan je naar het overzichtstopic.

Belangrijk:
- Het verhaal moet korter zijn dan drieduizend woorden
- Het verhaal moet fanfictie zijn



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 dec 2014 - 0:53:
So did I and I still wonder what we were thinking._.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 22 dec 2014 - 16:38:
Suki is still as crazy as she once was. ^c^
We hebben samen een theorie bedacht dat kamelen bij de Illuminati horen.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 22 dec 2014 - 21:48:
Bij de illuminatie..juist...
Ik heb medelijden met de lui van de Illumininatie.
Die moeten nu Kameels kunnen praten.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 dec 2014 - 10:04:
Ik kijk in ieder geval na, alleen nog of kijken of/wie zich erbij voegt.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 dec 2014 - 20:49:
Bodine kijkt ook na whooooohooooow

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 23 dec 2014 - 23:38:
Ooooooh jeeeeeeej!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 dec 2014 - 7:33:
Ik dacht even dat je oh jee zei en ik was een beetje beledigd maar er staat nog een j achter. Het is vroeg, en zo.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 24 dec 2014 - 9:47:
Kan het trouwens klopppen dat (ik in ieder geval) de vorige ...twee? maanden nog niet terug heb?
(niet heel erg, vroeg het me gewoon af).
x

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 24 dec 2014 - 12:35:
@Bo Neeee joh, ik vind het juist tof dat jij nakijkt, want jouw commentaar is echt heel erg useful. Vind ik altijd.
Dat van jullie allemaal, trouwens! *applausje voor de creabea's*

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 24 dec 2014 - 17:59:
Kan het trouwens klopppen dat (ik in ieder geval) de vorige ...twee? maanden nog niet terug heb?
(niet heel erg, vroeg het me gewoon af).
x
Als het goed is, heb je alles ontvangen! Welk thema was het? Dan kunnen we het even controleren.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 24 dec 2014 - 18:10:
Thema Horror en schoonheid.
In mijn inbox staat als laatste september...

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 dec 2014 - 18:13:
Horror staat allemaal in het bestand dat in het topic staat, schoonheid moeten we nog even achteraan gaan.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 24 dec 2014 - 18:17:
Volgens mij heeft Daan jouw schoonheidstuk nagekeken, zal het even vragen.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 24 dec 2014 - 19:31:
Wow fijn!
Dankjulliewel!!!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 28 dec 2014 - 12:42:
Emms is paars en ik ben roze.

Magic
Ik mis het thema? Het thema was humor, maar ik zie er niets van terug in het stuk. Het is wel een leuk stuk, daar niet van, maar ik zie nergens ook maar een kleine verwijzing naar het thema, en dat vind ik wel echt heel erg jammer. Het is wel echt de bedoeling dat je iets over het thema schrijft.
Je bent erg vooruit gegaan sinds het begin van FF's schrijfuitdagingen. Ik heb zojuist voor de grap ook even je inzending van april bekeken en daar valt bijvoorbeeld meteen op dat je de directe rede telkens niet op een nieuwe regel zette, wat je nu gelukkig wel doet waar nodig. Leuk om te zien dat je vooruit gaat. (:
Het einde is nogal onverwachts, iets te onverwachts misschien. Waarom is Bonnie er nou precies? Hoezo begint ze over het bovennatuurlijke? Weet ze van de vampier af? Hoezo opeens een vampier? Was het misschien niet leuker geweest als een heks uit het dalletje hem kwam vervloeken? Zo houdt het einde van het verhaal bijna geen verband met de rest van het verhaal, wat jammer is. Misschien had je er iets van kunnen maken dat ze toch gezien waren bij het dalletje, dat ze gevolgd zijn en vervolgens gedood. Dan had je alsnog je einde kunnen behouden, maar komt het voor ons wat minder als donderslag bij een heldere hemel.


Niet grappig
Jaaaaaa, ik vind het leuk! Ik had eerst het idee dat het een High School AU was, maar dat was het dus niet, en jaaa. Hier en daar gebruik je onnodig herhalingen (moet je horen wie het zegt, haha) maar volgens mij is dat gewoon onderdeel van hoe jij schrijft, en je draait er niet in door, dus ik vind het wel prima.
‘k Weet niet. Ik vind het gewoon een heel leuk stukje. Ik eh – ja. Gewoon leuk. Mwii. Ook al is het eigenlijk heel zielig en helemaal niet grappig, maar je hebt het thema er wel heel goed in verwerkt en het is een leuk stukje om te lezen – dat bedoel ik meer. En het is leuk dat je een keer een ship hebt gekozen zonder Harry. :3
Oké, je kent me, ik kan nog wel uren doorgaan met brabbelen, maar daar heeft niemand iets aan, dus, nou, leuk stukje, goed gedaan, op naar volgende maand, whoepwhoep!


Baanbrekend
Jaaaa, wat leuk! Gewoon het hele concept en je schrijft het zo lekker droog en ik heb geen enkel foutje in je tekst kunnen vinden en het is ook heerlijk om weer eens Tokio Hotel te lezen en mwii mwii mwiiiiii. :3 Ik heb eigenlijk niet zo veel te zeggen, het is gewoon leuk en grappig en dus heeft het humor en voldoet het prima aan het thema, en – ja. Leuk, Juul. Leuk.

En de winnaar is...
-tromgeroffel-
-tromgeroffel-
-vingers die op tafel tikken-
(spannend hè?)
... Cyn!



1 2 3 4 5 6