Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FanFic Schrijft

FanFic Schrijft

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 dec 2014 - 17:33:
Lieve FanFic'ers,

Na het succes van NaNo gaan we een variatie erop proberen: FanFic Schrijft! 29 december gaat het feest beginnen, en 4 januari zal het alweer eindigen. Een week lang gaan we met zoveel mogelijk FF'ers verhalen schrijven. Je mag zelf kiezen hoeveel je schrijft, maar ons leek 7K een mooi doel; elke dag duizend woorden.
Het idee is dat je een nieuw verhaal begint of verder schrijft aan je NaNo-verhaal. Non-fanfictie mag wel, maar het mag niet op deze site gepost worden. Fanfictie zou leuk zijn, dan kunnen de verhalen achteraf gepost en gelezen worden.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ken je mensen buiten het forum (of misschien zelfs buiten de site) die wel mee zouden willen doen? Vertel ze er vooral over!

Geef een gil in dit topic als je mee wilt doen, en noem je woordendoel er ook bij als je dat al hebt besloten.

Liefs,
Bodine, Daan, Dorien, Kayley en Emma

Deelnemers
- Bodine - 15K
- Ivana - 14K
- Cynthia - 7K
- Jennifer - 7K
- Yara - 8K
- Daan - 15K
- Emma - 7K
- Nadja - 10K
- Chantal - 7K
- Dezh - 7K
- Rivaille - 7K
- heaven - 15K
- Idelle - 7K
- Kayley - 3,5K
- Horles - 20K
- Secret58 - 20K
- 1dforeverxmx - 7K
- Amber - 7K
- Melina - 7K
- Julia - 7K
- Esmee - 10K
- Hargbloem - 7K
- Andrea - 7K
- Vera - 7K
- Vera - 4K
- 1Dfrancisca - 7K
- Jamila - &K

Gezamenlijk woordendoel
246500 woorden

Huidig aantal woorden
0



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 dec 2014 - 21:06:
@ Chantal: Het is helemaal niet erg als je minder schrijft! Je kan ook je doel op 3K stellen, als je dat wilt. Zolang we maar gezellig samen schrijven ^^
@ Julia: Het zou leuk zijn als je meedeed (: Jammer dat je in de vakantie moet studeren zeg!

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 4 dec 2014 - 21:12:
Guys, dit is echt een super tof idee maar ik vrees dat ik ga moeten passen, moest het een maand later zijn zal het wel lukken maar ik heb examens van 5 januari tot 21 januari... ik kan het echt niet maken om dan met schrijven bezig te zijn.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 4 dec 2014 - 21:13:
Andere keer dan =)
Ik weet zeker dat dit niet de laatste zal zijn ^-^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 dec 2014 - 21:15:
Ja, als het een succes is, gaan we het zeker vaker organiseren!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 dec 2014 - 21:23:
Precies. Dus nu allemaal lekker meedoen, dan krijgen de mensen die nu niet kunnen ook nog een kans! (:

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 4 dec 2014 - 21:27:
Dat is best wel paradoxaal, Bo. (Maar ik snap wel wat je bedoelt :])

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 4 dec 2014 - 22:34:
Ik vind 't alleen een beetje jammer dat je per se een nieuw verhaal moet beginnen, waar is die regel voor? Want 7k aan Platz of aan CL2 schrijven zou voor mij waarschijnlijk een grotere prestatie zijn dan 7k aan een nieuw verhaal. Wat NaNo voor mij altijd moeilijk maakt is het committen aan slechts één verhaal en proberen dat af te krijgen, of toch zo ver mogelijk. Ik wil best meedoen en proberen 7k te schrijven, maar als ik nu nóg een verhaal ga beginnen, kom ik met mijn andere twee nooit ergens.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 dec 2014 - 22:40:
Het is vooral omdat dit een beetje onze eigen mini-NaNo is.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 4 dec 2014 - 22:46:
Ja, oké, maar NaNo is 50k, dat is een redelijk aantal voor een echt verhaal. In 7k kan ik een 3-shot schrijven, maar meer ook niet (en waarschijnlijk zelfs dat niet, want ik ben typically lang van stof). Wat moet ik dan bij de volgende FF-Schrijft, nog een 3-shot? Of voortborduren op de 7k uit deze? En da's dan wel de bedoeling ondanks dat het niet een nieuw verhaal is?

Een mini-NaNo kan, denk ik, niet aan dezelfde regels voldoen als de echte. Zelfs als je van plan bent om meer te schrijven dan de 7k, lijkt me het idee erachter niet hetzelfde. Een volledig verhaal schrijven vs. 7k aan een verhaal schrijven. Might be just me nitpicking, though. (:

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 4 dec 2014 - 22:50:
Je kunt altijd rebels doen en verder gaan aan Platz of CL2?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 4 dec 2014 - 22:59:
Natuurlijk kan ik dat, nobody will ever know, maar dan kan ik net zo goed even vragen waarom die regel een regel is. Het was niet bedoeld als OMG WHYYYYY DID YOU DO THIS, maar ik denk gewoon dat 't de drempel een beetje verhoogt voor de mensen die al bezig zijn met een verhaal, ya know? NaNo ook, maar NaNo heeft als doelgroep de mensen die een verhaal in hun hoofd hebben, maar zichzelf nooit de tijd gunnen om dat uit te werken. Wat niet wil zeggen dat 7k niet hetzelfde effect kan hebben op mensen, maar, I dunno. I'll shut up now.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 4 dec 2014 - 23:04:
Nah, ik snap je punt wel. Maar in de uitleg staat dat je ook verder kunt gaan aan je NaNo-verhaal, wat denk ik als motivatie om verder te gaan als het nog niet af is bedoeld is en als dat zo is, dan lijkt het me niet tegenstrijdig met het doel hiervan om verder te gaan aan een verhaal waar je al aan begonnen bent. [Ja, dat was één zin.]

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 dec 2014 - 23:04:
Ik snap je punt wel, maar om heel eerlijk te zijn, snap ik niet wat er mis is met een 3-shot schrijven?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 4 dec 2014 - 23:05:
Ik denk dat Dezh niet graag aan iets nieuws wil beginnen terwijl ze nog twee dingen heeft liggen waaraan ze al bezig is :x but let's not speak for others

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 dec 2014 - 23:05:
Nee, dat snap 'k.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11