Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FanFic Schrijft

FanFic Schrijft

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 dec 2014 - 17:33:
Lieve FanFic'ers,

Na het succes van NaNo gaan we een variatie erop proberen: FanFic Schrijft! 29 december gaat het feest beginnen, en 4 januari zal het alweer eindigen. Een week lang gaan we met zoveel mogelijk FF'ers verhalen schrijven. Je mag zelf kiezen hoeveel je schrijft, maar ons leek 7K een mooi doel; elke dag duizend woorden.
Het idee is dat je een nieuw verhaal begint of verder schrijft aan je NaNo-verhaal. Non-fanfictie mag wel, maar het mag niet op deze site gepost worden. Fanfictie zou leuk zijn, dan kunnen de verhalen achteraf gepost en gelezen worden.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ken je mensen buiten het forum (of misschien zelfs buiten de site) die wel mee zouden willen doen? Vertel ze er vooral over!

Geef een gil in dit topic als je mee wilt doen, en noem je woordendoel er ook bij als je dat al hebt besloten.

Liefs,
Bodine, Daan, Dorien, Kayley en Emma

Deelnemers
- Bodine - 15K
- Ivana - 14K
- Cynthia - 7K
- Jennifer - 7K
- Yara - 8K
- Daan - 15K
- Emma - 7K
- Nadja - 10K
- Chantal - 7K
- Dezh - 7K
- Rivaille - 7K
- heaven - 15K
- Idelle - 7K
- Kayley - 3,5K
- Horles - 20K
- Secret58 - 20K
- 1dforeverxmx - 7K
- Amber - 7K
- Melina - 7K
- Julia - 7K
- Esmee - 10K
- Hargbloem - 7K
- Andrea - 7K
- Vera - 7K
- Vera - 4K
- 1Dfrancisca - 7K
- Jamila - &K

Gezamenlijk woordendoel
246500 woorden

Huidig aantal woorden
0



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 4 dec 2014 - 23:09:
Oh, daar is natuurlijk niks mis mee! Dat bedoelde ik ook niet. Ik redeneer heel erg vanuit mezelf (my bad) en mijn ideeën zijn meestal te uitgebreid voor 3-shots, en dan lijkt 7k zo weinig zoden aan de dijk te zetten.

@Julia: ik moest die zin drie keer lezen, man o.o Maar nu ik 'm eindelijk snap: je hebt gelijk, die interpretatie had ik nog niet gezien.

Edit: en dat wat Julia zegt ook, maar dat is (weer vanuit mezelf geredeneerd) niet helemaal eerlijk, want ik heb ondanks CL2 en Platz wel FF geschreven (wat weliswaar meer dan 7k is, maar niet een superlang verhaal). En 3-shots (of 5-shots, of shots in het algemeen) zijn wel een goede manier om weer in het schrijven te komen als je het een tijdje niet gedaan hebt, dus dáárvoor is het misschien juist wel weer een heel goed plan.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 4 dec 2014 - 23:11:
Went a little Herodotos there :x

Ik ben trouwens tot de conclusie gekomen dat ik pas de week van tevoren echt kan beslissen of ik meedoe (en zo ja, met wat) of niet, aangezien ik dan pas echt een beeld heb van het werk dat ik nog moet doen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 dec 2014 - 0:30:
Ik ga misschien ook mee doen. Heb al een soort idee in mijn hoofd wat ik verder wil uitwerken. En dat kan makkelijk een heel lang verhaal worden of een 3-shot/5-shot. Ligt er helemaal aan hoe het tijdens het schrijven gaat.
Maar in vind die regel idd ook wel beetje raar. Ik snap hem wel. Maar in de eerste instantie dacht ik wel van 'Oh, dan kan ik niet verder gaan met mijn Niall verhaal. Want daar ben ik al mee begonnen en ben zelfs al ver over de 7K mee.' Maar aan de andere kant is het ook wel weer een fijne regel want dan kan ik dat idee uit mijn hoofd wegschrijven. En dan zijn hopelijk de dromen weg.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 5 dec 2014 - 0:44:
verder met mijn nano yaaay!
ik ga voor 7K

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 5 dec 2014 - 9:30:
IK doe ook mee. Ikke ook 7K

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 dec 2014 - 19:56:
Awesome, guys! Wat ga je als doel zetten, Huss?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 dec 2014 - 20:17:
Doe maar 8K voor nu. Ik kan hem altijd nog aanpassen.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 5 dec 2014 - 20:18:
Zet mij er maar op voor 15k. Ik zie nog wel hoe of wat.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 dec 2014 - 16:07:
Het lijkt mij overigens leuk als iedereen aan het eind van de dag hun wordcount opgeeft, dan kunnen we een soort total wordcount per dag berekenen. Misschien loop ik iets te veel op de zaken vooruit aangezien we pas over een aantal weken beginnen, maar het leek mij gewoon leuk haha.

Ik ga het zelf ook proberen, voor 7K. Het Lief weet niet dat ik schrijf en Het Lief gaat er wel heel veel zijn deze vakantie, dus het wordt lastig haha. ^-^

ChantiXAMX
ChantiXAMX

ChantiXAMX is offline

[779]
ChantiXAMX zei op 6 dec 2014 - 17:42:
Ik wil het opzich wel proberen. Ben al een story begonnen op word en die staat ook op mijn profiel omdat ik rollen nodig had.
Maar is het erg als je na de week gewoon door blijft gaan met schrijven aan de story?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 dec 2014 - 20:30:
Helemaal geen probleem, juist de bedoeling!

Nadja
Nadja

Nadja is offline

[131]
Nadja zei op 6 dec 2014 - 21:08:
Hee,

Ik wil wel mee doen, en als het kan wil ik dan verder gaan met een van mijn verhalen (Dear Michael) en dan wil ik wel 10K proberen. (:

-x-

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 dec 2014 - 21:29:
Nadja, je mag zeker meedoen, maar het is wel de bedoeling dat je aan een nieuw verhaal begint. ^^

Nadja
Nadja

Nadja is offline

[131]
Nadja zei op 6 dec 2014 - 21:32:
Hmm okay!

Heb wel een idee daarvoor, Dan probeer ik alsnog de 10K

-x-

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 dec 2014 - 22:09:
Ik zet je erbij! Leuk dat je meedoet!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12