Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FanFic Schrijft

FanFic Schrijft

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 dec 2014 - 17:33:
Lieve FanFic'ers,

Na het succes van NaNo gaan we een variatie erop proberen: FanFic Schrijft! 29 december gaat het feest beginnen, en 4 januari zal het alweer eindigen. Een week lang gaan we met zoveel mogelijk FF'ers verhalen schrijven. Je mag zelf kiezen hoeveel je schrijft, maar ons leek 7K een mooi doel; elke dag duizend woorden.
Het idee is dat je een nieuw verhaal begint of verder schrijft aan je NaNo-verhaal. Non-fanfictie mag wel, maar het mag niet op deze site gepost worden. Fanfictie zou leuk zijn, dan kunnen de verhalen achteraf gepost en gelezen worden.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ken je mensen buiten het forum (of misschien zelfs buiten de site) die wel mee zouden willen doen? Vertel ze er vooral over!

Geef een gil in dit topic als je mee wilt doen, en noem je woordendoel er ook bij als je dat al hebt besloten.

Liefs,
Bodine, Daan, Dorien, Kayley en Emma

Deelnemers
- Bodine - 15K
- Ivana - 14K
- Cynthia - 7K
- Jennifer - 7K
- Yara - 8K
- Daan - 15K
- Emma - 7K
- Nadja - 10K
- Chantal - 7K
- Dezh - 7K
- Rivaille - 7K
- heaven - 15K
- Idelle - 7K
- Kayley - 3,5K
- Horles - 20K
- Secret58 - 20K
- 1dforeverxmx - 7K
- Amber - 7K
- Melina - 7K
- Julia - 7K
- Esmee - 10K
- Hargbloem - 7K
- Andrea - 7K
- Vera - 7K
- Vera - 4K
- 1Dfrancisca - 7K
- Jamila - &K

Gezamenlijk woordendoel
246500 woorden

Huidig aantal woorden
0



MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 8 dec 2014 - 13:30:
Ik heb dat niet en als ik echt, echt, echt wil schrijven, gebruik ik Write or Die, zodat mijn computer tegen me gaat gillen als ik niet doorschrijf. En het voelt voor mij ook niet afstandelijker, maar misschien is dat omdat ik niet álles op de computer doe.

heaven
heaven

heaven is offline

[39]
heaven zei op 8 dec 2014 - 13:33:
Meestal is een hoofdstuk van mij al bijna 7k en dat heb ik in een paar uurtjes gedaan. Een heel nieuw verhaal beginnen word daarentegen wel een uitdaging gezien ik vollo bezig ben met Bleed Forever nu ... Met de feestdagen word het ook best lastig gezien ik de helft van de kerstvakantie niet eens thuis ben of straalbezopen x'D Maar ik wil het wel proberen !
Zet bij mij maar als doel 15K neer

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 dec 2014 - 13:55:
Ik ga twee keer zo snel als ik typ en dan denk je heel anders na over dingen. ^^
Toen ik 't introductietijdboekjeding had gemaakt voor m'n studievereniging, moesten we alle gekochte boekjes voorzien van een persoonlijk, handgeschreven, berichtje. Toen pas merkte ik hoe ik eigenlijk gewend ben om door en door en door te schrijven, want het duurde bij mij véél langer tot ik pijn had haha.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 8 dec 2014 - 14:44:
Ik ga twee keer zo snel als ik typ en dan denk je heel anders na over dingen. ^^
Precies dit heb ik ook, hoewel bij mij "anders nadenken" betekent dat ik helemaal niet nadenk en mijn personages rare fratsen uit gaan halen (of ik heel lang blijf hangen in één detail). En ik vind 't handig dat je bij het intypen van het handgeschrevene een soort extra nakijkrondje hebt, je vist er altijd een paar rommelige zinnen uit en zo.

Idelle
Idelle

Idelle is offline

[143]
Idelle zei op 8 dec 2014 - 14:59:
Om het even poëtisch te brengen (kan het niet laten):

Een ode aan de pen

Balpen gejat van een klasgenoot of een vulpen gekregen van een bijzonder persoon. Als een jong muisje zal zij zich in je hand nestelen, zich daar koesteren aan de warmte van je hand en daar met je meegroeien.

Slechts weinig voorwerpen zijn zo trouw aan hun eigenaar als de pen. Naar jou zal ze luisteren. Jouw lussen, jouw ogen, jouw haken en jouw punten zijn daar het bewijs van. Al die haar gretig opeist wordt gestraft met een krassende punt en verspilde inkt. Mogelijkerwijs ook een tik van de eigenaar.

De inkt die over het papier vloeit, heeft mogen genieten van de warmte in jouw hand. Het bloed dat door je aderen stroomt, hart en hoofd aanstuurt, heeft die warmte mee kunnen nemen en daarmee ook de emoties die jouw lichaam ervaren.

De inkt, geladen met jouw emoties, vloeit voorzichtig op het papier, de wensen van je hand testend. Elke geschreven woord, elke lijn, net zo definitief als de belasting.

Een duw, een klik en dan is deze pagina verdwenen achter tabbladen. Mijn zusje tikt Facebook in.

Mijn laptop gehoorzaamt.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 dec 2014 - 15:02:
Hahaha, amen!

Idelle
Idelle

Idelle is offline

[143]
Idelle zei op 8 dec 2014 - 15:17:
Dank je.

Overigens: ik wil ook wel meedoen met 7K.

Ik heb alleen niet meegedaan met NaNo, omdat ik toen geen tijd had, maar ik heb een verhaal waar ik echt eens verder mee wil. Mag dat ook?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 dec 2014 - 15:18:
Nee, je mag alleen verder gaan met je NaNo-verhaal. Anders moet je aan een nieuw verhaal beginnen.

Idelle
Idelle

Idelle is offline

[143]
Idelle zei op 8 dec 2014 - 15:24:
Ok, dank je.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 dec 2014 - 17:07:
Leuk dat er zoveel mensen mee doen! Ik heb er al helemaal zin in! Jammer dat we nog even moeten wachten haha.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 8 dec 2014 - 18:02:
Leuk dat er zoveel mensen mee doen! Ik heb er al helemaal zin in! Jammer dat we nog even moeten wachten haha.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 dec 2014 - 18:39:
Zet mij maar neer voor 3,5K, dat moet echt nog wel te doen zijn.

Horles
Horles

Horles is offline

[1]
Horles zei op 9 dec 2014 - 16:19:
Toen me vriendin over dit vertelde heb ik nog nooit zo hard van me leven gefietst terug naar huis speciaal voor dit xd. Ik wil mezelf in een challenge stoppen en proberen 20 k te bereiken

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 dec 2014 - 16:20:
Hahaha wat leuk om te horen! Wie had je er over verteld, als ik vragen mag? ^^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 dec 2014 - 16:30:
20k, toe maar, dat zijn nog 'ns aantallen!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14