Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Coverwedstrijd "november"

Coverwedstrijd "november"

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 dec 2014 - 19:25:
Niet meer in de juiste maand (oeps), maar hier is 'ie dan!

Lieve FanFic'ers!

De dagen worden korter en kouder, dus is er genoeg tijd om achter je computer te zitten. Bijvoorbeeld om een prachtige cover te maken! Ook deze maand zullen jullie je best gaan doen om een zo mooi mogelijke cover te maken bij de winnaar van de vorige schrijfuitdaging: Popsterretje van xNadezhda
Voor deze wedstrijd moet je geen verhaal schrijven, maar juist een cover (afbeelding bij een verhaal, een soort boekomslag maar dan voor fanfictions) maken. Hoe je dit wil doen mag je helemaal zelfs bepalen, maar meestal doen mensen het gewoon met een fotobewerkingsprogramma zoals Photoshop of het gratis paint.net.

In het kort:
-Om mee te doen maak je een cover bij het winnende verhaal van de schrijfuitdaging van oktober
-We hebben geen verdere vereisten
-Iedereen mag meedoen, ook als je niet aan de schrijfuitdaging hebt meegedaan of al eerder de coverwedstrijd hebt gewonnen
-Hoe je de cover maakt, mag je zelf bepalen
-Als hij klaar is, upload je hem naar een fotosite zoals Photobucket of Flickr en post je de link hier. Je doet dan automatisch mee.
-Je hebt tot 20 decemer 23.59

Heel veel plezier en succes!



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 dec 2014 - 23:19:
Nog een weekje!

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 14 dec 2014 - 14:01:
Er staat trouwens één keer Popsterretje en één keer De Vernieuwing in je post. Maar, ja. Anyone?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 dec 2014 - 14:43:
Oh, woopsie. Aangepast!

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 18 dec 2014 - 23:29:
OH IK VERGEET DIT STEEDS. Maar ik zal er morgen een proberen te maken :]

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 dec 2014 - 8:47:
Jaaaaaa go Julia!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 dec 2014 - 12:23:
Het zit zo: ik kan geen dingen, en heb alleen paint, en binnen de lijntjes kleuren is moeilijk, maar ik heb hier best een beetje m'n best op gedaan, dus dit is mijn inzending, en nu moet er wel iemand komen met iets beters, want 1. ik mag niet winnen want ik ben creabea en 2. een inzending als deze zou nooit moeten kunnen winnen DUS HUP AAN DE SLAG ALLEMAAL EN VERSLA MIJ!

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 19 dec 2014 - 13:06:
Haha Bo

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 19 dec 2014 - 16:57:
Hahaha, Bo x']

Dit heb ik gemaakt.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 21 dec 2014 - 23:25:
Okaaaay, uitslagtijd!

Bodine: ik vind 'm supermooi, echt waar, maar helaas heb je de titel er niet bij gezet, en dat vind ik toch wel een beetje een must voor een cover, ya feel me? ^^

Julia: je hebt mijn titel erop gezet, WIN! Nee seriously: I like it. Je hebt de lift, de dubbelheid van Bill, de donkere achtergrond maakt het krap en dreigend, het is nog een beetje ambigu wie er schiet vanwege dat "girl got a gun", wat in het verhaal ook een rol speelt, so yeah. I like it

De winnares is... *tromgeroffel* Julia!
Danke voor 't meedoen, ihr beiden <3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 dec 2014 - 23:28:
*cries*
Well, it's still the prettiest cover I ever made. and the only, I'm quite sure, but shh.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 21 dec 2014 - 23:46:
Ik ben vereerd :] seriously though<3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 dec 2014 - 10:59:
Oh, trouwens, on a more serious note: ik vind het echt vet dat je die foto hebt gebruikt, Juul. Daar was ik niet op gekomen. ^^

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 24 dec 2014 - 12:36:
Hij is echt gaaf!