Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Fangirl-topic #4

Fangirl-topic #4

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 22 dec 2014 - 18:13:
Order the final season of The Legend of Korra now and get: free shipping.



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 19 maart 2015 - 20:59:
Het lijkt me dat dat niet de uiteindelijke reden is. Je kunt niet zomaar met een tour stoppen. Tours zijn verschrikkelijk duur. Tenzij je écht doodziek bent of er een andere leven of doodsituatie is, kun je niet zomaar naar huis, daarvoor gaat er veel te veel geld in om. Óf Zayn is inderdaad compleet ingestort door de stress (wat niet heel gek is na dik vier jaar non stop bezig zijn en nu op een praktisch onvoorbereide tour gaan) of er is shit bezig die ze achterhouden (ik neem aan dat ze het zouden melden als Zayn "gewoon" ziek is oid).

@Hus, op de foto's die ik zag, was het wel duidelijk Zayn. Ik ga ze even zoeken.

Edit: dit. Ik heb ook een andere foto gezien van Zayn met presumably de voorkant van dat meisje, maar die heb ik met mijn stomme kop niet gereblogged.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 19 maart 2015 - 21:18:
Misschien is dat wel niet de reden. Misschien is Zayn wel even helemaal done met alles. Je weet het niet.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 19 maart 2015 - 22:42:
Ik hou het maar op Iv's reactie: im so done with this fandom -,-

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 maart 2015 - 17:21:
He wacht he ze zijn gestopt met touren?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 maart 2015 - 17:24:
Nee, maar Zayn is naar huis gestuurd omdat hij ingestort is door stress.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 maart 2015 - 17:35:
Oooh. Maar dat zat er toch al aan te komen? Ik heb een keer een akoestische versie gezien van Night Changes en ik heb nog nooit een band gezien die zo weinig plezier leken te hebben in hun muziek, waarvan Zayn het niet-stralende hoogtepunt was.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 20 maart 2015 - 17:46:
Dat was ook precies op het moment dat een break heel heel nodig was. En volgens mij hadden ze daarna ook een break van drie maanden.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 maart 2015 - 18:04:
Waar ze misschien een paar repetities in hadden kunnen plannen, want praktisch onvoorbereid op tour gaan (wat ze op het moment aan het doen zijn), lijkt me ook een vrij stressvolle ervaring.
@Yaar, die break was geen drie maanden, toch? In ieder geval niet non-stop.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 20 maart 2015 - 18:15:
Ik twijfelde tussen dit topic en gooi het eruit en t yay topic, maar 'n goede vriend van me (Lars) zat in een band maar toen gingen ze uit elkaar want reasons maar toen misten ze het allemaal en ik ben zoooo blij dat ze weer samen zijn want het zijn vier geweldige gozers die echt talent hebben en en en jaaaa. Ze zijn nu bezig met gewoon allemaal covers en gaan uiteindelijk weer originals doen en ik zag Lars gewoon stralen toen 'ie het vertelde en jaaaa.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 maart 2015 - 18:24:
Waar ze misschien een paar repetities in hadden kunnen plannen, want praktisch onvoorbereid op tour gaan (wat ze op het moment aan het doen zijn), lijkt me ook een vrij stressvolle ervaring.
@Yaar, die break was geen drie maanden, toch? In ieder geval niet non-stop.
ik zou eerlijk gezegd geen repetities plannen in zo'n korte tijd, ze moeten gewoon even een half jaar of langer er helemaal tussenuit.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 maart 2015 - 18:26:
Langer. Sowieso langer. Maar als je al met al het geweld zo snel achter elkaar wil touren, zorg dan wel dat je tenminste de nieuwe nummers repeteert, want dat lijken ze gewoon niet gedaan te hebben.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 maart 2015 - 18:29:
Ik denk dat ze meer hadden aan pauze dan aan repetities

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 20 maart 2015 - 19:23:
@Yaar, die break was geen drie maanden, toch? In ieder geval niet non-stop.
Klopt. Sowieso hebben ze een een veel te korte break gehad tussen TMH en OTRA. En daar voor een kortere repetitie tijd en alles. Hadden ze echt niet moeten doen.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 20 maart 2015 - 20:48:
Ze moeten gewoon een jaar, misschien wel twee gewoon een pauze. Ze zijn hartstikke gestrest en dit kan echt niet meer

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 maart 2015 - 20:53:
@Emma, stimmt, maar niet als ze meteen weer op tour gaan. Ik kan alleen maar spreken uit mijn vioolervaring, maar mij lijken weinig dingen stressvoller dan optreden met een nummer dat je niet door en door kent, omdat je te weinig geoefend hebt.

Wat de rest zegt: ze moeten gewoon een Tokio Hotelletje doen en een paar jaar oprotten. Maar goed, dat gaat met het huidige management zeker niet gebeuren, want dan is de geldpiek er natuurlijk wel uit.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20