Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Wat is je Fave Fandom?

Wat is je Fave Fandom?

1 2 3 4
Nadja
Nadja

Nadja is offline

[131]
Nadja zei op 4 jan 2015 - 1:40:
Because i'm Bored

One Direction is still my fave



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 6 jan 2015 - 16:20:
Eh, ja, correctie. Nog nooit fanfictie van gelezen of geschreven. Ik heb alle Hongerspelen gelezen en ben nog bezig in het laatste deel van GoT (:

Edit @ Bodine: bij een lang verhaal wel, sowieso, ja. Maar voor 'n shot met een heel beperkt plot moet 't nog wel kunnen, denk ik. Hoewel ik schrijven over boeken/films sowieso moeilijker vind dan over bands.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 6 jan 2015 - 17:05:
Oh, ik dacht al, want ik meende dat jij het wel degelijk gelezen had :3

edit; ik vind schrijven over boeken/films ook moeilijker, omdat je met zo gigantisch veel rekening moet houden! zeker bij harry potter, bijvoorbeeld, en dat zou met GoT net zo goed het geval zijn.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 jan 2015 - 17:08:
GoT is way worse, believe me._.
&ik vind dat het er ook vanaf hangt of je de personages overneemt of niet. Zo ja, dan is het een heel stuk moeilijker als je je eigen personages in de wereld gooit (mogelijk ook nog een paar decennia voor/nadat het boek speelt).

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 6 jan 2015 - 17:11:
Ja, absoluut waar. Als je zelf iemand in de Arena gooit, is het makkelijker dan dat je Katniss haar journey laat afmaken. Even een lame voorbeeld, dan. Haha.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 6 jan 2015 - 18:33:
Ik vind het ook wel leuk om met bestaande personages te werken. Er komt natuurlijk meer research bij kijken want ik wil dan wel ook echt de lore volgen, maar met Finnick en nu met Barry Allen vind ik het leuk om mijn eigen interpretaties in te passen in een bestaand personage en dan te kijken of het werkt. En soms is de originele lore gewoon niet toereikend voor mij en wil ik meer weten over dat ene personage, niet er iemand nieuw bijvoegen. Ik vind de echte personages gewoon altijd veel interessanter dan wat ik zelf kan verzinnen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 6 jan 2015 - 20:29:
@Yaar: melige gek xp

C:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 jan 2015 - 20:57:
@Do; hmm, mogelijk, maar ik vind het vooral heel moeilijk.

Idelle
Idelle

Idelle is offline

[143]
Idelle zei op 7 jan 2015 - 20:20:
Ik pak meestal een (paar) secundair(e) personage(s) uit een boek of film. Heb je vaak meer vrijheid dan een hoofdpersoon en persoonlijk vind ik ze ook erg interessant.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 jan 2015 - 21:14:
Huh, maar dan de films/series? Want ik vind persoonlijk dat de film van THG tekort doet aan de boeken.
Ik absoluut niet! Ik vind THG een van de zeldzame uitzonderingen dat ik de film fijner vind dan het boek. Het boek is zo Katniss, Katniss, Katniss; de film laat meer van Panem zien.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 jan 2015 - 21:15:
Ik vind het aan de film vooral heel jammer dat ze niet zo duidelijk maken dat Katniss/Peeta een act is.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 7 jan 2015 - 21:23:
Peeniss is an act! O.O

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 jan 2015 - 21:25:
Van Katniss' kant, ja.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 7 jan 2015 - 21:38:
i'd like to add the vampire diaries to my list. discovered new seasons on popcorn time! more Stefan yaaaaay

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 8 jan 2015 - 11:32:
Oh mag ik nu ook alles opsommen?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 jan 2015 - 11:37:
Nee, jij mag dat niet, Jen. xp



1 2 3 4