Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FanFic Schrijft [4]

FanFic Schrijft [4]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 jan 2015 - 13:48:
Lieve FanFic'ers,

Na het succes van NaNo gaan we een variatie erop proberen: FanFic Schrijft! 29 december gaat het feest beginnen, en 4 januari zal het alweer eindigen. Een week lang gaan we met zoveel mogelijk FF'ers verhalen schrijven. Je mag zelf kiezen hoeveel je schrijft, maar ons leek 7K een mooi doel; elke dag duizend woorden.
Het idee is dat je een nieuw verhaal begint of verder schrijft aan je NaNo-verhaal. Non-fanfictie mag wel, maar het mag niet op deze site gepost worden. Fanfictie zou leuk zijn, dan kunnen de verhalen achteraf gepost en gelezen worden.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ken je mensen buiten het forum (of misschien zelfs buiten de site) die wel mee zouden willen doen? Vertel ze er vooral over!

Geef een gil in dit topic als je mee wilt doen, en noem je woordendoel er ook bij als je dat al hebt besloten.

Liefs,
Bodine, Daan, Dorien, Kayley en Emma

Deelnemers
- Bodine - 15K
- Ivana - 14K - Drunken Mistakes
- Cynthia - 7K
- Jennifer - 7K - The Game
- Yara - 8K
- Daan - 15K
- Emma - 7K
- Nadja - 10K - One Shots (1D&5SOS)
- Chantal - 7K - Before I Die
- Dezh - 7K
- Rivaille - 7K - Comatose
- heaven - 15K - The Once and Future King
- Idelle - 7K - De Sterrenkijkers
- Kayley - 3,5K - Dreams of Gods in a Sandcastle
- Horles - 20K - I Can't Make You Love Me + My Dear Changed Friend + Life of a Fool
- Secret58 - 20K - Secrets
- 1dforeverxmx - 7K
- Amber - 7K
- Melina - 7K - Nightmare Boy
- Julia - 7K
- Esmee - 10K - Photographs & Coffee
- Hargbloem - 7K - Chocolate
- Andrea - 7K
- Vera - 7K - Like Clockwork
- Vera - 4K
- 1Dfrancisca - 7K - Harry Styles is my boyfriend
- Jamila - 7K
- Dorien - 7K - Speed of Darkness
- xCalPal - 7K - The Last of Us
- Jess - 7K

Gezamenlijk woordendoel
267500 woorden [210500]

Huidig aantal woorden
150198



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 jan 2015 - 13:48:
Nadja vroeg een wordwar aan.

Ik heb toch eventjes heel bad ass m'n titel aangepast MWUAHAHA.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 jan 2015 - 13:48:
Oh wat is 'ie nu? ^^

Nadja
Nadja

Nadja is offline

[131]
Nadja zei op 4 jan 2015 - 13:49:
Hahaha

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 jan 2015 - 13:49:
Familieportret. een beetje naar Family Portrait van Pink en m'n verhaal is een beetje een gezinsdrama dus dat past wel.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 jan 2015 - 13:50:
Oh, ik vind dat stiekem ook wel een leukere titel!

Ik kan 's avonds nog wel een keer wordwarren, maar op dit moment wordt een beetje lastig want ik hoor eigenlijk andere dingen te doen *fluit onschuldig*

Idelle
Idelle

Idelle is offline

[143]
Idelle zei op 4 jan 2015 - 13:52:
Nog een of twee keer Write or Die en ik heb mijn doel ook behaald. Yeah!

Nadja
Nadja

Nadja is offline

[131]
Nadja zei op 4 jan 2015 - 13:52:
#Emma Same haha maar ik wil toch proberen mijn doel te behalen

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 jan 2015 - 13:54:
@ Nadja: Als er niemand tijd heeft om te wordwarren, kan je Write or Die proberen, zoals Marieke. Ken je dat? Het is een programma dat geluid gaat maken op het moment dat je stopt met schrijven, basically. Maar vanavond kan ik sowieso tegen je warren!
@ Marieke: super!

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 4 jan 2015 - 13:54:
Ladies and gentlemen, this is your captain speaking.

Lieve, lieve reizigers. Vandaag is de laatste dag van FanFic Schrijft, een reis die alle verwachtingen overtroffen heeft. Sommige van jullie hebben een eerdere vlucht naar huis genomen en zitten al weer lekker in de zetel met een beker warme chocomelk bij de hand en sokkenvoeten op de salontafel, weg te dromen bij foto’s en souvenirs of een pijnlijke zonnebrand te verzorgen. Anderen nemen de lange weg terug en maken nog even een ommetje langs een extra hoofdstuk. En sommigen zijn gestrand op onherbergzame bergtoppen of verdwaald in luchthavens waar niemand de taal spreekt.

Tegen die laatste mensen zeggen we: nu niet opgeven! Sla het stof van je kleren, stop je paspoort in je ondergoed (tegen zakkenrollers) en ga op weg! Hou een taxi aan, spring op een bus, of ga desnoods lopen. Praat met andere reizigers die je onderweg tegenkomt, wie weet welke verhalen hebben zij te vertellen. Leen een muntstuk om snel even naar huis te bellen voor een peptalk. Wie echt gestrand is, kan altijd de ambassade contacteren en dan sturen we een word war jouw richting uit.

FanFic Airlines bedankt jullie alvast om zo’n geweldige passagiers te zijn. De vluchten zaten overvol maar zijn vlot verlopen; geen krijsende kinderen, geen koffers in het gangpad, geen gekken met pistolen die het vliegtuig probeerden te kapen. We willen jullie bedanken om zo geduldig, behulpzaam en enthousiast te zijn tijdens deze week. Jullie hebben jezelf én elkaar van vlucht naar vlucht gesleurd en de ervaring voor iedereen zoveel mooier gemaakt.

Nu gaan we nog even genieten van onze laatste dag, maar nadien willen we van jullie alles horen. Waar ben je geweest? Heb je de Eiffeltoren beklommen of heb je een ongerept eilandparadijs ontdekt? Wie waren je reisgenoten? Heb je een voedselvergiftiging opgelopen in hoofdstuk 2? Heb je je verslikt in punten en komma’s? Heb je een vlucht gemist door de schuld van schoolwerk en YouTube en andere afleidingen? Heb je je reisplannen halverwege helemaal omgegooid? Wat was het beste moment, het mooiste uitzicht, de meest frustrerende grensovergang? Breng je fotoalbums mee en vertel het ons!

Mogen we u dan nu vragen om te gaan zitten, alle veiligheidsgordels stevig vast te maken en de tafeltjes neer te klappen zodat we onze laptops en schrijfblokken kunnen klaarzetten. We wensen u een prettige vlucht en een behouden thuiskomst.

Captain Do
FanFic Airlines

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 4 jan 2015 - 13:55:
@Emma: Ja, klopt, haha, maar voor mij zou dat wel heel fijn zijn. Want dan is net een nieuwe periode op school begonnen, en ik heb het meestal alleen aan het einde van mijn periodes druk met school (op afgelopen periode na dan, dat was gewoon verschrikkelijk). Maaaaaar, het hoeft natuurlijk geen FanFic Schrijft te zijn. Anders doe ik gewoon heel gezellig een Jamila Schrijft

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 jan 2015 - 13:56:
@ Dorien: <3
@ Jamila: Ook een goed idee!

Nadja
Nadja

Nadja is offline

[131]
Nadja zei op 4 jan 2015 - 13:58:
@Emma nog niet echt van gehoord ik ben nu zoiezo bezig ik doe nu eigenlijk 3 dingen tegelijk school fanfic en wat mailstuff enzo dus hopelijk gaat het me lukken (:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 jan 2015 - 13:58:
*applaudiseert Cap*
Ik heb nu al heimwee.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 jan 2015 - 14:00:
@ Nadja: Ik duim voor je!

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 4 jan 2015 - 14:01:
You're welcome, my pretties.
Also; ik heb een word war nodig.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10