Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FanFic Schrijft [4]

FanFic Schrijft [4]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 jan 2015 - 13:48:
Lieve FanFic'ers,

Na het succes van NaNo gaan we een variatie erop proberen: FanFic Schrijft! 29 december gaat het feest beginnen, en 4 januari zal het alweer eindigen. Een week lang gaan we met zoveel mogelijk FF'ers verhalen schrijven. Je mag zelf kiezen hoeveel je schrijft, maar ons leek 7K een mooi doel; elke dag duizend woorden.
Het idee is dat je een nieuw verhaal begint of verder schrijft aan je NaNo-verhaal. Non-fanfictie mag wel, maar het mag niet op deze site gepost worden. Fanfictie zou leuk zijn, dan kunnen de verhalen achteraf gepost en gelezen worden.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ken je mensen buiten het forum (of misschien zelfs buiten de site) die wel mee zouden willen doen? Vertel ze er vooral over!

Geef een gil in dit topic als je mee wilt doen, en noem je woordendoel er ook bij als je dat al hebt besloten.

Liefs,
Bodine, Daan, Dorien, Kayley en Emma

Deelnemers
- Bodine - 15K
- Ivana - 14K - Drunken Mistakes
- Cynthia - 7K
- Jennifer - 7K - The Game
- Yara - 8K
- Daan - 15K
- Emma - 7K
- Nadja - 10K - One Shots (1D&5SOS)
- Chantal - 7K - Before I Die
- Dezh - 7K
- Rivaille - 7K - Comatose
- heaven - 15K - The Once and Future King
- Idelle - 7K - De Sterrenkijkers
- Kayley - 3,5K - Dreams of Gods in a Sandcastle
- Horles - 20K - I Can't Make You Love Me + My Dear Changed Friend + Life of a Fool
- Secret58 - 20K - Secrets
- 1dforeverxmx - 7K
- Amber - 7K
- Melina - 7K - Nightmare Boy
- Julia - 7K
- Esmee - 10K - Photographs & Coffee
- Hargbloem - 7K - Chocolate
- Andrea - 7K
- Vera - 7K - Like Clockwork
- Vera - 4K
- 1Dfrancisca - 7K - Harry Styles is my boyfriend
- Jamila - 7K
- Dorien - 7K - Speed of Darkness
- xCalPal - 7K - The Last of Us
- Jess - 7K

Gezamenlijk woordendoel
267500 woorden [210500]

Huidig aantal woorden
150198



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 jan 2015 - 14:51:
Gefeliciteeeeerd Jen! <3

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 5 jan 2015 - 16:48:
Jaaaaaaaaaaa goedzo jen<3

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 5 jan 2015 - 17:54:
Yaaaay - toch nog! *dansje*

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 5 jan 2015 - 19:32:
Gaan we nog een rondje mijmeren en nabespreken?

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 5 jan 2015 - 22:01:
Yes - why not?

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 6 jan 2015 - 13:36:
Jullie krijgen allemaal thee en koekjes en een mooie medaille!

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 6 jan 2015 - 13:44:
Ik vond de eerste FF Schrijft alvast geweldig. Er was enorm veel enthousiasme, iedereen heeft echt zijn best gedaan om hun goal te halen én anderen te helpen, we hebben met z'n allen een hele hoop nieuw leesmateriaal geproduceerd voor de site (en dat is altijd mooi), maar het was ook zo'n iéts. Youknow? [/end wartaal]
Ik was misschien niet betrokken bij het idee en het opstarten (because your Captain is a lazy tyke), maar mijn charmante mede-teamies hebben me er gewoon laten inspringen toen ik eindelijk besloot om mijn kop nog eens te laten zien.
Oh, &thx Kay om me een welverdiende schop te verkopen zodat ik überhaupt kwam meedoen.
En ik ben een nieuw verhaal begonnen voor FF Schrijft, in een fandom waar ik nog nooit over geschreven had, en het plot is zo'n beetje al schrijvend ontstaan. En dat was fijn, want dat was hoe ik vroeger schreef, en ik dacht dat ik dat al heel lang kwijt was. So I owe y'all a big slobbery kiss and lots of hugs.
Ik ben met FF Schrijft naar de VS, Nepal en Tibet geweest, in het DC Universum. Mijn reisgenoot was Barry Allen aka The Flash, en ik ben nu een nog grotere nerd dan voordien. Want Flash en Arrow en comics en superhelden en asdfghjkl <3
Als ik een favoriet stukje moet kiezen uit mijn verhaal, dan ga ik voor dit:
Ik volgde het spoor van wat ik vermoedde dat Oliver’s stappen waren, probeerde zijn bewegingen te ontcijferen. Hij was hier geweest, zoveel was zeker. Dus waar was hij-
Bloed. Een paar donkere druppels in de sneeuw. Het gevecht werd sneller, Oliver’s passen minder standvastig, minder zeker. Hij werd steeds vaker achteruit gedwongen, tot bij de rand van de klif.
Mijn hartslag versnelde, mijn handen werden klam in mijn handschoenen. Hier was hij op zijn knieën gevallen. Donkere spatten kleurden de sneeuw. Voorzichtig leunde ik voorover en keek naar beneden.
Ik wist wat ik zou zien zodra ik de eerste bloedsporen gevonden had, maar toch was ik niet voorbereid op het beeld van zoveel bloed, de enorme donkerrode plas in de witte diepte. Beelden van het lab flikkerden voor mijn ogen, het bloed van mijn vrienden als nachtmerrieachtige vlekken uitgesmeerd over een eindeloze wereld van wit. Cisco, Caitlin, Dr. Wells, Oliver...
Mijn knieën begaven het onder het gewicht van het besef. Oliver was dood. Zoveel bloedverlies kon geen mens overleven. We hadden gefaald, ik had gefaald. Tranen sijpelden onder het masker vandaan. Oliver, dood. Mijn team, vermist en gewond en mogelijk ook al dood. En waar was ik? Aan de andere kant van de wereld. In de sneeuw. Verslagen.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 6 jan 2015 - 15:09:
comics en superhelden en asdfghjkl <3
I feel this very muchie Hoewel ik een MCU-fan ben en Flash noch Arrow heb gezien. Maar toch.

En, ja. Ik heb het afgelopen jaar om verschillende redenen moeite gehad met schrijven en zeker met het concentreren op één verhaal (hence Fijne Feestdagen de mini-fanfic) en daarbij is WTC mijn kindje en ik wil het afhebben, dus dat was heel irritant, maar nu heb ik er 7000 woorden bij en mijn motivatie is terug. Allemaal dankzij dit en iedereens enthousiasme en de wordwars en gewoon het fijne idee dat we allemaal samen bezig waren met leuke productieve levens leiden. ^^ So yeah. Yay for all of us!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 jan 2015 - 15:49:
Ik smelt een beetje van FF Schrijft, een beetje zo van, oké, alles is goed en mooi en fluffy en mwiii.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 6 jan 2015 - 16:02:
Ik ben het helemaal met jullie eens! Het voelde ook als een hele happening, om de één of andere reden. Echt heel erg fijn!

En - door FF Schrijft ben ik met de hand gaan schrijven en er is écht een wereld voor me opengegaan, want ik vind dat zo zo fijn en dat had ik noooooit verwacht en yay ^^ en natuurlijk een stuk verder gekomen met het Labyrint en mooi leesvoer gekregen/te verwachten van anderen en het was ook heel gezellig.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 6 jan 2015 - 16:10:
Ik ben blij dat ik uiteindelijk besloten heb om mee te doen, want het was echt supergoede motivatie om überhaupt redelijk wat op papier te krijgen én om verder te gaan aan mijn NaNo-verhaal (want anders had ik die tot juni of zo laten liggen, alles gehaat en er misschien wel niks meer mee gedaan).
Yay! ^^

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 6 jan 2015 - 17:33:
Het leukste aan FF Schrijft vond ik, dat ik gewoon inspiratie kreeg door iedereen enthousiasme en dat ik gewoon niet kon wachten om te beginnen met schrijven. En ik vind het echt super tof dat we gewoon 150.000 woorden hebben geschreven! Hoe gek is dat!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 jan 2015 - 17:37:
Ja, precies. Het schrijven was fantastisch maar ook dat we het met z'n allen deden, dat was zó gaaf.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 6 jan 2015 - 17:42:
Ja, precies! En ook dat er allerlei mensen meededen die normaal niet (veel) op het forum zijn & mensen zoals Nadja, die 10K in 1 dag schreef!

[trouwens, Emma, mag mijn naam ook nog rood? ]

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 6 jan 2015 - 17:51:
Dat vond ik idd ook het leukst. Dat er zoveel mensen meededen dat je als vanzelf ook wilde schrijven!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14