Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #234

Offtopic #234

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 jan 2015 - 18:56:
NOT PREGNANT! WHOHOOO



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 5 jan 2015 - 21:22:
Ik vind maandverband en tampons al zo belachelijk duur, als je bedenkt hoeveel mensen dat maandelijks nodig hebben als basic hygiene product. Da's echt niet grappig.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 jan 2015 - 21:29:
True, true. 't Is een beetje jammer allemaal.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 5 jan 2015 - 21:54:
Of als je je tampons vergeet mee te nemen naar Griekenland en je 9 euro moet betalen voor een doosje ._.

Maar inderdaad. Ik ben voor nu in ieder geval blij dat ik nog niet voor de pil hoef te betalen.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 5 jan 2015 - 21:56:
Oh ja - ik hoef gelukkig ook (nog) niet voor de pil te betalen. Want een wonderding, zeg. ^^ al heb ik nu wel last van ongesteltheid buikpijn als in stopweek heb, en daarvoor had ik dat niet zo.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 jan 2015 - 21:57:
Ik heb 't zo uitgemeten dat ik vlak voor m'n 21ste een nieuwe doos pillen kan halen en dus net wat langer niet hoef te betalen. _0_

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 jan 2015 - 21:57:
Wonderding? 't Is basically vergif. Nee maar, eerlijk, wat je daar allemaal van kunt krijgen, dat's écht niet normaal.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 5 jan 2015 - 21:59:
Ja, klopt, maar je kan wél je menstruatiecyclus bepalen plus dat het anticonceptie is, al is dat natuurlijk op zichzelf nooit 100% veilig. Maar voor een goeie vriendin van mij heeft het haar bijvoorbeeld geholpen tégen de buikpijn. Het was eerst zo erg dat ze amper kon lopen en nu valt het mee.
Ik heb trouwens één zonder progesteron - daar reageer ik slecht op.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 jan 2015 - 22:06:
Je kan van ongeveer alle medicijnen alles krijgen, dus ik vind 't wel een wonderding.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 jan 2015 - 22:18:
Ik ben er al bijna drie jaar mee gestopt. Ik word van alle soorten pillen ziek. En ik heb zowat alles uitgeprobeerd. Voordeel: geen rotzooi in mijn lichaam. Nadeel: altijd een condoom gebruiken. Of naja, de mannen vinden het een nadeel.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 jan 2015 - 22:24:
Ik ben ook gestopt, Huss, ik reageerde er ook heel slecht op.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 5 jan 2015 - 22:28:
Ik heb er helemaal geen last van, gelukkig, en ik ben ook alleen met de pil begonnen om niet (of aanzienlijk minder) de kans te lopen zwanger te worden.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 jan 2015 - 22:33:
Maar even serieus. Iedere maand zit je van 'oh god, ik ben wat verlaat. Ik kan toch niet zwanger zijn?' Zelfs al zit je aan de pil. Want dat had ik ook toen ik aan de pil zat. Ik ben vandaag alleen heel blij, omdat mijn ongesteldheid dacht van 'hmm, laat ik eens twee en een halve maand overslaan.' En toen vanmiddag voelde ik me al niet lekker. Pijn in mijn onderrug en beetje moody. En boem. Daar was die dan.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 jan 2015 - 22:34:
Jeetje, Huss, maar zo lang is toch niet normaal? o.o

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 5 jan 2015 - 22:36:
Dat is zo irritant, hè .__. Ik ben na acht jaar ook nog steeds niet regelmatig (en niet aan de pil) en bij mij is 't zo dat ik als ik een maand oversla daarna de dubbele lading krijg, in elk geval dubbele pijn, en ik zit normaal gesproken de eerste dag al dik onder de paracetamol. Ugh. Hate.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 5 jan 2015 - 22:37:
Maar dan kan door van alles komen. Het kan zijn dat Yara gewoon onregelmatig is, maar ook dat ze gestrest is, etcetera.
& met de pil word ik altijd drie dagen into stopweek ongesteld, maar misschien heb ik wel gewoon geluk :/



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11