Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #52

Gooi-het-eruit-topic #52

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 16 jan 2015 - 11:38:
Wat he kwijt moet, moet je kwijt.



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 18 jan 2015 - 13:20:
@Ems: dat is zowat het zelfde als wat er met mijn vader gebeurt is. Alleen die verloor ander halve vinger. Wat goed dat haar vinger er igg nog op zit. Ze had alleen niet mee moeten gaan naar de kroeg. Maar ja, dat was haar eigen keuze

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 jan 2015 - 13:24:
Oh, ze heeft niet gedronken in de kroeg hoor. Ze had aan haar behandeld arts gevraagd of ze nog met ons mee mocht en hij zei dat het wel kon.
Ja, ik ben zo blij dat het allemaal relatief onschadelijk is, het had zoveel erger kunnen zijn. Het bloedde wel echt ongelooflijk. Twee van ons gingen met haar mee naar het toilet (we waren in de trein toen het gebeurde) terwijl ik met een ander meisje het glas opruimde om te voorkomen dat mensen erin zouden stappen. Toen waren we ze dus kwijt, maar we hebben ze oprecht teruggevonden door het bloedspoor te volgen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 18 jan 2015 - 13:41:
Oh mooi! Ja, handen bloeden als een gek. Dat weet ik uit ervaring.
Hahaaa, crime scene investigation train style! Follow the blood!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 18 jan 2015 - 13:54:
Synoniemen.net is onbereikbaar! Paniek! Abort mission! Red de vrouwen en de kinderen!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 18 jan 2015 - 14:09:
Hahaha Daan. XD

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 18 jan 2015 - 14:10:
Ik heb een s.com-deadline! Dit is een stresssituatie! ._.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 18 jan 2015 - 14:38:
Hij doet 't nu weer, toch? *aai* *thee*

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 18 jan 2015 - 17:46:
Ik heb zojuist Margaery uit een hoofdstuk geschreven omdat ik haar aanwezigheid irrelevant vond. Het was best veel werk._.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 jan 2015 - 2:05:
Ik ben zo blij dat ik besloten had om Harry Potter te herlezen. I feel like a kid again.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 19 jan 2015 - 17:12:
Een van onze katten ligt nu in de dierenkliniek en we weten niet wat er mis is en *huil* ze is onderkoeld en uitgedroogd (want ze heeft niet gegeten in de afgelopen dagen en nauwelijks gedronken) en daarom moest ze blijven. Nu doen ze bloedonderzoek en gaat ze aan een infuus. Ik maak me zo'n zorgen, want normaal is ze superlevendig (en ondeugend) en opeens moest ze kotsen en deed ze nauwelijks nog wat. En we dachten eerst dat ze misschien een blaadje van de kerstster had gegeten (=giftig voor katten) en daardoor ziekjes was (heeft ze 1 keer eerder gedaan, maar toen was het kotsen, diarree en klaar), maar ze heeft geen diarree en de vorige keer was ze na een dag helemaal beter en nu is ze al twee dagen ziek en is het dus best wel ernstig geworden en meh. Ik wil niet dat er iets mis is :'(

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 19 jan 2015 - 17:15:
*hug* Komt goed, Juul. Ik hoop dat de dierenartsen snel weten wat er mis is.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 jan 2015 - 17:15:
@Juul; klinkt als wat onze kat had. Dat waren leverproblemen, als ik 't me goed herinner. Ze moet nu speciaal voer hebben, maar verder heeft ze niets meer, dus misschien is dat met jouw poes ook wel. *hugs* <3

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 19 jan 2015 - 17:17:
thanks guys<3

Nou ja, ik vroeg aan de dierenarts of het misschien iets met haar nieren kon zijn, omdat ze een zusje had dat daaraan heel vroeg overleden is, en ze zei dat dat het geval kon zijn, maar dat zou dan ook uit de tests blijken. We worden zo gebeld met de uitslag van het bloedonderzoek :/

Edit: ze heeft ernstig nierfalen en basically haalt ze het of niet. En nu sta ik met mama te janken in de keuken.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 jan 2015 - 17:26:
Houd ons op de hoogte, okay? ^^

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 19 jan 2015 - 17:35:
*plet hug*



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11