Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Sorry moet er eventjes uit, en nee je hoeft niet te lezen en te reageren.

Sorry moet er eventjes uit, en nee je hoeft niet te lezen en te reageren.

JOYCEDIAMOND
JOYCEDIAMOND

JOYCEDIAMOND is offline

[56]
JOYCEDIAMOND zei op 13 feb 2009 - 18:29:
[i]Toen ik in het 3e middelbaar zat waren er maar 3 meisjes. Maar ze hebben mij altijd genegeert dus ik heb een heel schooljaar alleen kunnen doorbrengen terwijl ze achter mijn rug lachten en roddelde. In het 4e is het er een beetje beter op geworden. En dees jaar in het 5e is er een vriendin van mij bij gekomen. Ik dacht dat alles beter ging gaan, en dat ik eindelijk wraak zouw kunnen nemen. maar in dat schooljaar ben ik met een van die meisjes bevriend geraakt en is het iemand geworden waar ik echt niet meer zonder kan. Tot dat die vriendin van mij [d] ziek was en ik dus bij die ander 2 ging en [j] zei; nu da ge haar nimeer hebt, komde wel naar hier he. Maar ik ben erna kei goe bevriend geraakt met [T] en spijtig genoeg is zei van school weg gegaan omdat ze op de duur uitgelachen werd door andere mensen van de klas. Dus [j] was nog alleen en ik had [D]. Ik dacht; Dit word perfect,nu heeft zei nemand en kan ik haar laten voelen wat zei altijd al bij mij heeft gedaan. maar nu loopt alles verkeerd, en is [j] tussen mij en [D] gekomen waardoor ik dus niet meer naar school wil gaan en alles verpest is. En doordat ik [J] dus niet meer hoef, is [D] en bijna de rest van de klas kwaad op mij omdat ik niet meer met [J] kan opschieten. Iedereen denkt dat ik jaloers ben,maar ik voel de vriendschap van mij en [D] gewoon uit elkaar lopen. Nu begrijpt [R], een jongen van de klas mijn punt wel. En zit de rest te zeggen; Je bent gewoon jaloers,stel u voor. Als [D] ook niets tegen jasmine zegt, dan is ze helemaal alleen in de klas, stelt u is voor in haar plaats. Maar ik heb dat 2 jaar mee gemaakt, En niemand gaf daarom, niemand zei er iets van. Maar nu dat ik [J] negeer enzu, is het ineens een RAMP. Nu zitten [J] en [D] tegen [T] allemaal dingens te vertellen, om er gewoon voor te zorgen dat ze mij ook al gaat haten, terwijl dat [T] gewoon mij met alles steunt en mij gelijk geeft en er is voor mij. Samen met mijn bestie, die zelfs niet bij mij op school zit. Ik had deze maandag gevraagd aan [D] of ze het weekend naar mij wouw komen, omdat ik haar al lang niet meer heb gezien; zegt ze dat het goed is. En die donderdag vertelt ze tegen me dat ze het is vergeten te vragen, maar ze ook geen tijd heeft. En nu ben ik van [T] te weten gekomen dat [J] en [D] achter mijne rug met elkaar het weekend hebben door gebracht. En ze doen achterbaks achter mijn rug, terwijl ik dat door heb en dus pist op haar ben, waardoor dat de klas mij begint te haten.



Sorry moest er ff uit -__-'



SacredxSoul
SacredxSoul

SacredxSoul is offline

[122]
SacredxSoul zei op 13 feb 2009 - 19:56:
Wow...
en ik maar denken dat ik een kut dag heb ><

JOYCEDIAMOND
JOYCEDIAMOND

JOYCEDIAMOND is offline

[56]
JOYCEDIAMOND zei op 13 feb 2009 - 20:53:
Wow...
en ik maar denken dat ik een kut dag heb ><

Wow...
hebt gij da almaal geleze (:

Krull
Krull

Krull is offline

[40]
Krull zei op 13 feb 2009 - 21:21:
Ik snap het niet, met al die D en J en T en.. Maar volgens mij is het geen leuke situatie ^^

JOYCEDIAMOND
JOYCEDIAMOND

JOYCEDIAMOND is offline

[56]
JOYCEDIAMOND zei op 13 feb 2009 - 21:25:
Ik snap het niet, met al die D en J en T en.. Maar volgens mij is het geen leuke situatie ^^

gewoon de eerste letter vn un naam ^^ om hun naam ni te hoeve noeme he (:

Krull
Krull

Krull is offline

[40]
Krull zei op 13 feb 2009 - 22:04:
Ja dat snap ik, maar toch hou ik het niet uit elkaar

JOYCEDIAMOND
JOYCEDIAMOND

JOYCEDIAMOND is offline

[56]
JOYCEDIAMOND zei op 13 feb 2009 - 22:10:
Ja dat snap ik, maar toch hou ik het niet uit elkaar

nja tis nog al ingewikkeld ^^
het komt er gewoon op neer, da de een iedereen van de klas tege mij ant opztte is en de vrienschap tusse mij en die vriendn ant kapot make is

SacredxSoul
SacredxSoul

SacredxSoul is offline

[122]
SacredxSoul zei op 13 feb 2009 - 22:14:
(...)
Wow...
hebt gij da almaal geleze (:


jah tuurlijk :]

Krull
Krull

Krull is offline

[40]
Krull zei op 13 feb 2009 - 22:19:
Dat is echt ontzettend vervelend

Jolien
Jolien

Jolien is offline

[703]
Jolien zei op 13 feb 2009 - 22:36:
Zwakkelingen.
Meer kan ik niet zeggen, je kunt er niet veel aan doen.

lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 13 feb 2009 - 23:03:
vooral niets proberen aan te trekken
Ik ben net nieuw in een klas met 5 meisjes.
2 ervan ware lief... 1 ervan is mn bf zowa geworde
De 1 kon er ni tege ... Ze zette de hele klas tege me op
Het is haar goed gelukt ...

Scars
Scars is offline

[27]
Scars zei op 14 feb 2009 - 9:39:
Probeer misschien met andere mensen uit een andere klas bevriend te geraken ofzo.

't Is wel erg voor je!
Je moet gewoon tegen D zeggen dat je haar mist en dat je haar echt terug wilt en dat J leugens vertelt over jou.
Sterkte,meid!

JOYCEDIAMOND
JOYCEDIAMOND

JOYCEDIAMOND is offline

[56]
JOYCEDIAMOND zei op 14 feb 2009 - 11:40:
Probeer misschien met andere mensen uit een andere klas bevriend te geraken ofzo.

't Is wel erg voor je!
Je moet gewoon tegen D zeggen dat je haar mist en dat je haar echt terug wilt en dat J leugens vertelt over jou.
Sterkte,meid!

ik heb Met D gepraat over da ik haar ni kwijt wil,
en het enigste wa ze zegt;
probeert J dan ook te aanvaarde oke,
en zegt u verhaal voor heel de klas ,
anders doe ik het

Bumba
Bumba

Bumba is offline

[444]
Bumba zei op 14 feb 2009 - 16:19:
Stomme mensen.

Krull
Krull

Krull is offline

[40]
Krull zei op 14 feb 2009 - 17:25:
Waarom nou weer voor de hele klas

THxDORIEN
THxDORIEN is offline

[323]
THxDORIEN zei op 15 feb 2009 - 14:38:
Inderdaad, wat een stel zielige kinderen heb jij in je klas zeg.