Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #236

Offtopic #236

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 feb 2015 - 2:04:



Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 9 feb 2015 - 18:15:
ik weet niet hoe sterk je maag is, maar als bodem kun je het beste pasta e.d. doen, want dat ligt geloof ik niet zo zwaar en is goed te verteren. (correct me if i'm wrong)
Maar ik drink geen alcohol want reasons, dus tips heb ik niet echt. Eh. Niet kotsen haha.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 feb 2015 - 18:22:
Ik ben een beetje bang maar wil het ook wel een keer gedaan hebben.

Lasaraline
Lasaraline

Lasaraline is offline

[29]
Lasaraline zei op 9 feb 2015 - 19:56:
Aaah,mag ik even klagen? Sommige mensen beseffen echt niet dat vragen of er iets scheelt nogal ironisch is. Ja, er ik heb problemen en het grootste gedeelte van de tijd wordt ik erdoor omringt.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 feb 2015 - 20:22:
Hoe veel glazen gaan er eigenlijk in een pitcher?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 feb 2015 - 20:28:
@ Lasaraline: Je mag altijd klagen! Ik weet je situatie natuurlijk niet, maar bedoelen de mensen het niet lief? Ik snap dat het vervelend is om er continu mee geconfronteerd te worden, maar het is lief dat ze naar je omkijken en zich zorgen maken.
@ Bodine: Anderhalve liter per pitcher (bij ons, er zijn twee standaard maten volgens mij), dus 6 glazen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 feb 2015 - 20:29:
Hmm. 18 glazen in 1,5 uur is best veel.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 feb 2015 - 21:33:
Dat is het hele punt. ^^

Lasaraline
Lasaraline

Lasaraline is offline

[29]
Lasaraline zei op 9 feb 2015 - 21:44:
@xEmma: Ik ben de paus als die mensen het lief bedoelen. Het enige wat die mensen doen is de hele tijd zeggen "neee, niet weeer" als ik gewoon iets zeg, of "Leah houd je bek", dus ik geloof niet dat als iemand vraagt "wat mijn probleem is", dat ze het lief bedoelen. (:
Maar bedankt! (:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 feb 2015 - 21:49:
@ Lasaraline: (noem me maar Emma hoor, die x heeft niet zo'n toevoegende waarde) Wat naar! Sijn het mensen op school, op sport? Heb je iemand waar je je wel naar toe kan keren? Een goede vriendin, je ouders, misschien broers of zussen, een leraar? Hoe lastig het ook is, je moet je proberen er zo min mogelijk van aan te trekken. Zij zijn degenen die vervelend doen, die verkeerd zitten.

Lasaraline
Lasaraline

Lasaraline is offline

[29]
Lasaraline zei op 9 feb 2015 - 22:11:
@ Lasaraline: (noem me maar Emma hoor, die x heeft niet zo'n toevoegende waarde) Wat naar! Sijn het mensen op school, op sport? Heb je iemand waar je je wel naar toe kan keren? Een goede vriendin, je ouders, misschien broers of zussen, een leraar? Hoe lastig het ook is, je moet je proberen er zo min mogelijk van aan te trekken. Zij zijn degenen die vervelend doen, die verkeerd zitten.


Haha, je mag me ook gewoon Leah noemen, zo wordt ik altijd genoemd op het internet. (: Tja, op school, maar dat is een hele geschiedenis van een jaar of acht en als ik dat allemaal weer bovenhaal zitten we hier volgend jaar nog. ^^ Ik heb er wel al met een leerkracht over gepraat, maar echt veel is er nu niet meer te doen aan de situatie, thanks to my parents, omdat ze me niet hebben laten veranderen van school in december.
Ik moet toegeven dat ik ook al wel eens bot kan overkomen, maar het is niet mijn schuld dat ze me behandelen als een stuk stront.

Ah, whatever, ik ga jullie er nu niet mee lastigvallen. (:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 feb 2015 - 7:21:
Ik ben op tijd opgestaan en ik heb een halve boterham ontbeten, dus ik heb de zwaarste onderdelen van de dag getrotseerd!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 feb 2015 - 7:22:
Mijn wekker ging en ik dacht meteen "gelukkig is het vrijdag" maar dat is zo niet waar ):

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 feb 2015 - 7:44:
Omdat ik me overslapen had (met twintig minuten), kon ik mijn schoenen niet degelijk vastdoen voor ik vertrok en nu heb ik fucking harde blaren.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 feb 2015 - 8:09:
Ik droomde dat ik me verslapen had en dat ik daarom aan nóg een vak niet meer mee mocht doen en toen werd ik in paniek wakker maar was het mogen vijf uur. Gisternacht werd ik ook al om half vijf wakker. x.x
@Kay; was je nog wel op tijd?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 feb 2015 - 9:13:
@Bo: Yep, en ik heb ondertussen pleisters gekocht.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14