Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » [mini projectje] De Huurmoordenaar

[mini projectje] De Huurmoordenaar

1 2 3
Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 22 feb 2015 - 0:52:
Lovelieees,
ik ga een zoveel shot schrijven over een huurmoordenaar en dan met name hoe zijn moorden gaan aka zijn opdrachten. Moordscènes met eem verhaal eromheen.
Nu zou ik het tof vinden als jullie (een paar mensjes) dit mini-lijstje hieronder willen invullen zodat ik daar de moordscènes van kan maken. Ik vind het soms heel fijn om te schrijven naar een "opgegeven thema" dusss ja. En het leek me leuk jullie erbij te betrekken, so doe het zo ziekelijk en gek mogelijk. Creativity!

Lijstje:

Slachtoffer:
Locatie:
Moordwapen:
Reden van inhuren
moordenaar, oftewel de
reden van de opdracht:
Wat wil je er verder nog
graag in zien? In de moordscène?:


Het is dus eigenlijk een soort uitgebreid prompt, maar dan is het ipv een stand alone een deel van een zoveel-shot. De personages & het verhaal heb ik al bedacht ^^

Bedankt als je mee wilt doen!



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 feb 2015 - 9:47:
Zo ziekelijk mogelijk? Ik ga hier even over nadenken.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 22 feb 2015 - 11:10:
Slachtoffer: Een meisje van zeven genaamd Valerie
Locatie: Het toilet van haar school
Moordwapen: Een schaar
Reden van inhuren
moordenaar, oftewel de
reden van de opdracht: Een ander meisje uit de klas vind haar niet aardig, omdat ze ooit met een schaar een groot deel van haar haar heeft afgeknipt. Dit heeft ze tegen haar vader gezegd, die erg veel invloed heeft, met erbij de woorden ''ik wilde dat ze dood ging''
Wat wil je er verder nog
graag in zien? In de moordscène?: De rest mag je helemaal zelf verzinnen

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 22 feb 2015 - 12:34:
O my. Rijkeluismensen zijn ziek.
Thank you! Hij komt erin ^^ Ook al gaat het mijn kinderhart breken. ö

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 feb 2015 - 12:58:
> verplaatst naar fanfictie promoten

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 22 feb 2015 - 15:36:
O grapje ik dacht dat ie daar stond!

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 22 feb 2015 - 15:42:
Slachtoffer: Een achttienjarig meisje, genaamd Caroline
Locatie: Haar huis, op haar verjaardag
Moordwapen: Een mes
Reden van inhuren
moordenaar, oftewel de
reden van de opdracht: Eén van de andere genodigden, Theo, mag Caroline eigenlijk niet zo graag als ze denkt; hij veracht haar. De twee hebben een tijdje een relatie gehad, maar Caroline kon hem de liefde die hij wilde niet geven. In een dronken bui gaf hij de huurmoordenaar de opdracht om Caroline om het leven te brengen, met de woorden "als ze het mij niet kan geven, wil ik ook niet dat ze het aan iemand anders geeft".
Wat wil je er verder nog
graag in zien? In de moordscène?: Uhm. Haar vrienden, die zijn natuurlijk in shock, en Theo probeert te verbergen dat hij hier achterzit, en -- ja.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 22 feb 2015 - 17:14:
Oeh, danke schön! Hij komt erin ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 feb 2015 - 18:55:
Ik doe het een beetje ziekelijk.

Slachtoffer: Leonora de Weert; 22 jaar; lange blonde krullen; blauwe ogen
Locatie: Haar appartement
Moordwapen: Een mes
Reden van inhuren moordenaar, oftewel de reden van de opdracht: Menno is een vijfentwintigjarige met een obsessie voor Leonora. Hij stalkt haar, verzamelt haar afval, heeft een plakboek vol afgeknipte haarlokken en secuur bewaarde gekauwde kauwgom. Maar ze stelt hem teleur, negeert hem, duwt hem aan de kant als hij haar aandacht een keer verlangt. Hij draait door, huurt de moordenaar in en kijkt toe hoe ze gemarteld wordt en raakt opgewonden van de pijn die ze leidt.
Wat wil je er verder nog graag in zien? In de moordscène?: Maakt niet uit

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 feb 2015 - 19:00:
Leonora die smeekt om genade, die zweert dat ze met Menno uit zal gaan als hij haar laat gaan, maar hij lacht haar alleen maar heel psychopathisch uit. Dat wil ik erbij zien. Als ik dat überhaupt mag aanvragen. ^^

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 22 feb 2015 - 20:16:
Of.course you can ^^ Consider it done.

xcarrotx
xcarrotx

xcarrotx is offline

[249]
xcarrotx zei op 23 feb 2015 - 9:05:
slachtoffer: Charlotte, 15
locatie: verlaten gebouw
moordwapen: een mes
reden van opdracht: een vriendin van Charlotte, Stacey, is nogal jaloers op Charlotte. Op alles in Charlottes leven: haar uiterlijk, vriendje, thuissituatie enz. Stacey is niet helemaal in orde en zij wil Charlotte zijn, dus laat ze haar ontvoeren en vermoorden.
wat moet er verder nog in: maakt niet uit, verzin maar wat leuks ^^

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 23 feb 2015 - 17:40:
Ik weet er nog een

Slachtoffer: De 18-jarige Mike
Locatie: De kleedkamer van zijn schoolgym
Moordwapen: Een hondenriem
Reden van inhuren
moordenaar, oftewel de
reden van de opdracht: Mike heeft een hond en laat die altijd uit in het park en de straat die daar naartoe leid. Zijn hond poept echter altijd in de tuin van een va de huizen en het oude dametje dat daar woont heeft Mike al heel vaak gevraagd het op te ruimen. Mike doet dit echter niet, lacht het vrouwtje enkel uit en loopt dan verder. De vrouw heeft er genoeg van gehad.
Wat wil je er verder nog
graag in zien? In de moordscène?: de rest mag je zelf verzinnen

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 23 feb 2015 - 17:57:
Slachtoffer: Brian, achtendertig jaar, CEO van het Jaar 2014.
Locatie: Maakt niet uit, wat het beste uitkomt.
Moordwapen: Het moet op een ongeluk lijken.
Reden van inhuren moordenaar, oftewel de reden van de opdracht: Matthew en Brian bouwden Cegelec samen op, ze begonnen met Matthews idee en Brians kapitaal en zetten het bedrijf op poten dat er vijf jaar over zou doen om tot de top te rijzen. Blijkbaar had Brian dat geld niet onschuldig bemachtigd en uiteindelijk schoof hij de schuld in Matthews schoenen, die er twintig jaar voor naar de gevangenis moest. Nu is Matthew weer vrij en wilt hij zijn bedrijf terugwinnen. Als de CEO zou komen te overleiden, maakt hij weer kans.
Wat wil je er verder nog graag in zien? In de moordscène?: Surprise me~.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 23 feb 2015 - 18:08:
Slachtoffer: Theodor Smith, 84 jaar.
Locatie: zijn bed.
Moordwapen: ontraceerbaar gif, het liefst iets wat een hartstilstand of zoiets veroorzaakt.
Reden van inhuren moordenaar, oftewel de reden van de opdracht: Theodors kleindochter, Katy, is op het verkeerde pad terecht gekomen. Haar opa was altijd dol op haar en ze weet dat hij veel geld heeft en ze weet ook dat zij een flink geldbedrag zal erven als hij sterft... En laat dat geld nou precies zijn wat zij nodig denkt te hebben om voor eens en voor altijd een einde aan haar problemen te maken.
Wat wil je er verder nog graag in zien? In de moordscène?: Misschien iets met de reactie van de familie of van Katy zelf, maar dat is geheel afhankelijk van hoe uitgebreid je de nasleep wil beschrijven (maar als hij bijvoorbeeld ontmaskerd gaat worden, lijkt het me tof als Katy's ouders erachter komen dat zij opa's dood op haar geweten heeft, of zo).

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 feb 2015 - 20:19:
Ik weet niet zeker of adrenaline compleet ontraceerbaar is, mar het is in ieder geval een lichaamseigen stof dus dat zou best onopvallend kunnen zijn.



1 2 3