Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FanFic Schrijft 3 - Word War-topic

FanFic Schrijft 3 - Word War-topic

1 2 3 4
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 1 april 2015 - 19:12:
Lieve FanFic'ers,

Dit is het Word War-topic van FanFic Schrijft 3! Hier kun je tijdens het event dagelijks terecht voor gezellige wedstrijdjes "wie kan er in 20 minuten het meest schrijven?" (hoewel een war van een andere lengte organiseren natuurlijk ook mag!).
We gaan tijdens Schrijft in ieder geval één keer per dag een war organiseren, maar als er animo voor is kunnen dat er natuurlijk meer worden. Daarnaast mogen jullie natuurlijk onderling ook warren, en daar morgen jullie dit topic ook voor gebruiken.
Ook houden we tijdens Schrijft de tussenstand van de Wor Wars die in dit topic gehouden worden bij. Dit is puur voor de lol, maar natuurlijk geeft het ook een ontzettend goed gevoel als je je persoonlijk record verbreekt.

Waar is dit topic voor?
Word Wars tijdens FanFic Schrijft 3. Of ze door ons georganiseerd worden of jullie het zelf regelen maakt niet uit. In dit topic kun je een oproep plaatsen om een war te beginnen en daarna het aantal woorden dat je geschreven hebt. Je mag natuurlijk ook zeggen of je het goed vond gaan, er iets bijzonders gebeurde, of hoe leuk je het vond, maar doe dat wel in dezelfde post als waarin je je score doorgeeft, anders wordt het snel rommelig.

Waar is dit topic NIET voor?
Dingen die niet over Word Wars gaan. Praten over je Schrijft-verhaal en hoe het gaat kan in het FanFic Schrijft 3-topic.

Tussenstand
-Cynthia 415 (record: 415)
-Daan 1145 (record: 595)
-Ivana 919 (record: 919)
-Jess 450 (record: 450)


Volgende War
Vrijdag 3 april om 22.00 (20 minuten)



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 1 april 2015 - 19:44:
Ladies, over een kwartiertje is het alweer tijd voor de kick-off van FanFic Schrijft 3, met de eerste Word War van de week! Pak je telefoon, eierwekker of type gewoon "timer" in bij Google (nee echt, probeer maar!). Wie doet er mee?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 1 april 2015 - 19:45:
Ik doe mee. Twintig minuten toch?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 1 april 2015 - 19:46:
Jap, twintig minuten!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 1 april 2015 - 19:49:
I will cheer you on!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 1 april 2015 - 20:00:
EN START

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 1 april 2015 - 20:21:
En stop! Ik heb 595 woorden.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 1 april 2015 - 20:22:
919 woorden
Ik typ dan wel,maar nog. Meeste woorden in een wordwar ooit

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 1 april 2015 - 20:29:
415!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 1 april 2015 - 20:40:
Ik heb de eerstvolgende erop gezet voor morgenavond 20.00. Willen jullie eerder/op een andere tijd warren, geef het dan even (in dit topic) door!

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 1 april 2015 - 21:44:
Ik ben er morgen om acht uur waarschijnlijk niet :/

Nadja
Nadja

Nadja is offline

[131]
Nadja zei op 1 april 2015 - 22:05:
Ik heb de eerstvolgende erop gezet voor morgenavond 20.00. Willen jullie eerder/op een andere tijd warren, geef het dan even (in dit topic) door!


Zou hij dit keer misschien om half 9 mogen want dan kan ik wel meedoen,

aangezien ik weer lange stage dag krijg enzo, en dan kan ik nog snel douchen en meedoen

Het hoeft niet persee maar als iedereen mee eens is zou dat dan kunnen x

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 2 april 2015 - 0:29:
Ik kan zowel om acht als om half negen wss meedoen. Kans is alleen dat ik de tijd niet in de gaten heb. Zou iemand me dan een berichtje willen sturen, vlak van te voren? Via app of FB ofzo. ^^

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 2 april 2015 - 7:44:
Ik kan eigenlijk pas (op zn vroegst) om half 10 :/ maar ik zal wel niet meedoen met de georganiseerde warren ^^

Nadja
Nadja

Nadja is offline

[131]
Nadja zei op 2 april 2015 - 7:56:
Ik kan eigenlijk pas (op zn vroegst) om half 10 :/ maar ik zal wel niet meedoen met de georganiseerde warren ^^


Misschien kan dat ook wel

Nadja
Nadja

Nadja is offline

[131]
Nadja zei op 2 april 2015 - 7:57:
Ik kan zowel om acht als om half negen wss meedoen. Kans is alleen dat ik de tijd niet in de gaten heb. Zou iemand me dan een berichtje willen sturen, vlak van te voren? Via app of FB ofzo. ^^


Ik wel als je wilt? (:



1 2 3 4