Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Suggesties » [suggestie] Abosysteem

[suggestie] Abosysteem

1 2
TheFlash
TheFlash

TheFlash is offline

[7]
TheFlash zei op 14 april 2015 - 21:42:
Ik ben dan wel net nieuw op deze site, maar ik ben niet nieuw in het schrijven op sites als dit (:

Ik heb een suggestie om een abosysteem te maken. Dan kunnen mensen een abonnement nemen op een verhaal en ontvangen ze hier bericht over als er een nieuw hoofdstuk geplaatst is. Zo hoeft de schrijver niet telkens alle lezers te berichten en krijg je makkelijk een bericht in je inbox dat er een hoofdstuk is.

Is het misschien een idee? Het is namelijk heel goed op de andere site waar ik op zit en het scheelt tijd (:



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 april 2015 - 21:46:
Ja, dat is een heel leuk idee, maar dan moet er wel iemand zijn die dat installeert, en Rutger heeft daar geen tijd voor.

TheFlash
TheFlash

TheFlash is offline

[7]
TheFlash zei op 14 april 2015 - 21:51:
Aha, Rutger is dus ook van hier de baas! Trouwe fan hier!

TheFlash
TheFlash

TheFlash is offline

[7]
TheFlash zei op 16 april 2015 - 19:57:
Zitten hier zo weinig mensen op het forum?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 17 april 2015 - 3:42:
FF is een veel kleinere website dan Q en veel van ons hebben ook meerdere dingen te doen. Verder kun je zo'n dingen best in het Offtopic vragen.(:

TheFlash
TheFlash

TheFlash is offline

[7]
TheFlash zei op 18 april 2015 - 22:35:
FF is een veel kleinere website dan Q en veel van ons hebben ook meerdere dingen te doen. Verder kun je zo'n dingen best in het Offtopic vragen.(:


Nee, want het ging er om dat er zo weinig mensen reageren
Dus die vraag hoort hier te staan, omdat ik wil weten of mensen het een goed idee vinden (:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 18 april 2015 - 22:36: