Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Suggesties » [suggestie] Abosysteem

[suggestie] Abosysteem

1 2
TheFlash
TheFlash

TheFlash is offline

[7]
TheFlash zei op 14 april 2015 - 21:42:
Ik ben dan wel net nieuw op deze site, maar ik ben niet nieuw in het schrijven op sites als dit (:

Ik heb een suggestie om een abosysteem te maken. Dan kunnen mensen een abonnement nemen op een verhaal en ontvangen ze hier bericht over als er een nieuw hoofdstuk geplaatst is. Zo hoeft de schrijver niet telkens alle lezers te berichten en krijg je makkelijk een bericht in je inbox dat er een hoofdstuk is.

Is het misschien een idee? Het is namelijk heel goed op de andere site waar ik op zit en het scheelt tijd (:



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 april 2015 - 21:46:
Ja, dat is een heel leuk idee, maar dan moet er wel iemand zijn die dat installeert, en Rutger heeft daar geen tijd voor.

TheFlash
TheFlash

TheFlash is offline

[7]
TheFlash zei op 14 april 2015 - 21:51:
Aha, Rutger is dus ook van hier de baas! Trouwe fan hier!

TheFlash
TheFlash

TheFlash is offline

[7]
TheFlash zei op 16 april 2015 - 19:57:
Zitten hier zo weinig mensen op het forum?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 17 april 2015 - 3:42:
FF is een veel kleinere website dan Q en veel van ons hebben ook meerdere dingen te doen. Verder kun je zo'n dingen best in het Offtopic vragen.(:

TheFlash
TheFlash

TheFlash is offline

[7]
TheFlash zei op 18 april 2015 - 22:35:
FF is een veel kleinere website dan Q en veel van ons hebben ook meerdere dingen te doen. Verder kun je zo'n dingen best in het Offtopic vragen.(:


Nee, want het ging er om dat er zo weinig mensen reageren
Dus die vraag hoort hier te staan, omdat ik wil weten of mensen het een goed idee vinden (:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 18 april 2015 - 22:36:
Waarschijnlijk hebben mensen gewoon niet zo veel zin om te reageren op een onderwerp dat al honderd keer aan bod is geweest en waar niemand zich verder voor interesseert. We zijn op deze site allemaal meer dan gewend aan het sturen van meldingen, dus niemand heeft behoefte aan abbo's.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 april 2015 - 23:00:
Verder kan duizend man dit een goed idee vinden en Rutger doet het toch niet, want hij heeft hier al jaren geen klop uitgevoerd.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 19 april 2015 - 14:25:
Wat Bo en Kay zeggen.

TheFlash
TheFlash

TheFlash is offline

[7]
TheFlash zei op 24 april 2015 - 13:33:
Het zal wel. Jammer dat Rutger het zo laat verwateren. Hij is een goede 'vader' voor Quizlet, dus ik dacht dat hij dat voor deze site ook wel zou zijn. Erg jammer.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 april 2015 - 14:17:
Ja, het is jammer, maar het is gewoon teveel werk en nogal ontmoedigend om elke keer aan Rutgers mouw te moeten trekken, terwijl er toch nooit een reactie komt. Alleen als er iets crasht komt hij nog wel opdagen, verder niet. Kijk, als Rutger opeens zin heeft om FF te updaten met handige, werkende functies, dan yay, maar de kans is praktisch nul. We hebben ons allemaal aangepast en we zijn inmiddels tevreden met FF zoals het is. (:

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 24 april 2015 - 15:42:
En als er nieuwe moderators aangesteld moeten worden, komt hij ook wel even langs. Maar omdat FF niet het gigantische ledenbestand heeft dat Q heeft, is hij hier nooit actief geweest en zal hij dat ook nooit zijn. Dat is jammer, maar de ontbrekende functies horen bij de charmes van de website eens je er aan gewend bent.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 24 april 2015 - 17:13:
Het werkt goed. Het is hier super leuk. Daar gaat het om, vind ik.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 april 2015 - 11:23:
Nou, het werkt helemaal niet goed, maar we zijn niet anders gewend en het heeft, zoals gezegd, wel z'n charmes. Maar om nou te beweren dat het goed werkt?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 25 april 2015 - 12:16:
Het werkt goed niet als in, de website werkt goed, maar als in, wij weten hoe de website werkt en hoe we met de niet-goede/niet-werkende dingen om moeten gaan. De interactie tussen ons en de website werkt goed. En let's face it: de belangrijkste functies zijn er, anders waren we hier allang weggeweest.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 april 2015 - 12:27:
Trueeeeee. 8D



1 2