Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » de gespleten wereld

de gespleten wereld

RobinAsh159
RobinAsh159 is offline

[5]
RobinAsh159 zei op 23 april 2015 - 19:54:
Hallo allemaal

Ik schrijf al al 2.5 jaar aan dit verhaal en het is nog lang niet af. Dus om mezelf te motiveren sneller te schrijven upload ik elke 2 weken (of soms om de week) een hoofdstuk.
Ik ben ook heel benieuwd wat andere mensen er van vinden, dus alsjeblieft lees het en geef commentaar, daar ben ik wat mee

Als de tijd het me toelaat zal ik zeker hetzelfde doen bij zoveel mogelijk van jullie verhalen.

dus: kom naar mijn profiel en lees De Gespleten Wereld. de eerste paar hoofdstukken zijn al geupload, de rest moet ik nog herlezen en zelfs nog beginnen schrijven.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 23 april 2015 - 20:50:
Niet om je te ontmoedigen, hoor, maar deze site is alleen voor fanfictie, dus je mag jouw verhaal hier helemaal niet plaatsen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 23 april 2015 - 21:19:
Also, om je niet te ontmoedigen. Maar je zegt in het stukje hier boven dat je al 20,5 jaar aan dit verhaal schrijft. Op je profiel staat er dat je 21 jaar bent. Moet toch eerlijk zeggen. Probs naar jou. Jij begin al met schrijven met 6 maanden! Damn!

RobinAsh159
RobinAsh159 is offline

[5]
RobinAsh159 zei op 24 april 2015 - 8:11:
Niet om je te ontmoedigen, hoor, maar deze site is alleen voor fanfictie, dus je mag jouw verhaal hier helemaal niet plaatsen.

ow ... dat wist ik niet ... best jammer dan

RobinAsh159
RobinAsh159 is offline

[5]
RobinAsh159 zei op 24 april 2015 - 8:12:
Also, om je niet te ontmoedigen. Maar je zegt in het stukje hier boven dat je al 20,5 jaar aan dit verhaal schrijft. Op je profiel staat er dat je 21 jaar bent. Moet toch eerlijk zeggen. Probs naar jou. Jij begin al met schrijven met 6 maanden! Damn!

oeps typfoutje ^^ moest natuurlijk 2,5 jaar zijn

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 april 2015 - 10:28:
(...)
oeps typfoutje ^^ moest natuurlijk 2,5 jaar zijn
Damn it! Ik dacht dat we een record hadden gezet met "vroegste baby die kan schrijven!"

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 april 2015 - 11:49:
Nee, maar even serieus: je mag dit verhaal hier niet posten. Dus ofwel je verwijdert het nu, ofwel je wacht tot er een moderator op afkomt en dan moet je het alsnog verwijderen.

RobinAsh159
RobinAsh159 is offline

[5]
RobinAsh159 zei op 26 april 2015 - 11:08:
Nee, maar even serieus: je mag dit verhaal hier niet posten. Dus ofwel je verwijdert het nu, ofwel je wacht tot er een moderator op afkomt en dan moet je het alsnog verwijderen.


oh ok jammer :/ ik heb een bericht via 'contact' gestuurd. Zo zal het wel bij een moderator terechtkomen. als er dan gezegd wordt 'hoepel op' dan ben ik weg.
Dank je om het me te zeggen hè

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 april 2015 - 13:52:
Jij hoeft niet weg, alleen je verhaal. (:

RobinAsh159
RobinAsh159 is offline

[5]
RobinAsh159 zei op 26 april 2015 - 16:01:
Jij hoeft niet weg, alleen je verhaal. (:

Mijn hele punt was om dit verhaal te schrijven geen tijd voor aan een ander ook nog te beginnen

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 26 april 2015 - 16:20:
Slotje