Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » The haunting of Sybell Rose

The haunting of Sybell Rose

ChantouSEX
ChantouSEX

ChantouSEX is offline

[614]
ChantouSEX zei op 14 feb 2009 - 19:25:
http://www.fanfic.nl/fiction/564/the-haunting-of-sybell-rose/

12+
Sybell's moeder is nadat ze een moordpoging op haar dochter heeft gepleegt opgenomen in een Psygiatisch ziekenhuis. Haar vader besluit samen met Sybell te verhuizen zodat ze het uit haar systeem kan krijgen, maar waar ze ook gaat , die avond neemt ze altijd met zich mee. Hoe hard ze ook probeert alles te vergeten ,het lijkt alleen maar erger te worden. De stemmen ,de visioenen, en soms kan Sybell zweren haar moeder gezien te hebben. Haar vader maakt zich zorgen en wil hulp zoeken waarop Sybell woedend word.
Al snel raakt ze verwikkelt in een gevecht met zichzelf, met vertrouwen ,haat pijn ,verdriet ,liefde en onbegrip. Langzaam maar zeker begint Sybell te geloven dat ze gek word, dat ze net als haar moeder word. Lukt het Sybell dit gevecht te winnen?

Love it or Hate it
Im sure youll love it <33



BiLlPRinCeSs
BiLlPRinCeSs

BiLlPRinCeSs is offline

[3]
BiLlPRinCeSs zei op 14 feb 2009 - 20:41:
Lala iedereen aken! hij is geweldug!! :]
en geniaal, maar dat kot omdat Chan hem maakt, en omdat zij mijn twin is
Nhee hij is egt Geweldig!! Dus egt IEDEREEN moet hem even gaan maken, en anders ga ik.. *denktdiepna* Ja dat kan ik ja!! ;o Uhh maar dan ga ik, Stampen en gillen als een klein kind! ;o EN nee dat willen jullie niet, want ik kan HEEEEEL hard gillen en ook stampen ;o
Like.
Xx. E.
P.S. IK BEN MEGAMINDY