Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #241

Offtopic #241

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 3 juli 2015 - 10:46:
kwebbel er allen maar lekker op los



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 31 juli 2015 - 23:06:
Schrijf jezelf erin als het poppetje

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 31 juli 2015 - 23:20:
Er zijn hier op Alexanderplatz allemaal food en drankstands dus we hadden honger en we gingen daarheen en gingen lekker een cocktail halen en toen was er een circus iets, een meisje dat met vuur danste etc etc... Maar terwijl we daarheen liepen werden we achtervolgd door een of andere gast in z'n mid twenties en fuck ik was zo fucking bang jongens ..

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 31 juli 2015 - 23:28:
Honestly dit klinkt meer als één of andere abstracte droom dan als iets wat je daadwerkelijk hebt meegemaakt. You high?

For real - you okay though? <3
"Hé! Hé meisje! Wat loop je snel!"

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 31 juli 2015 - 23:33:
Ja het klinkt best... Odd. Vooral aangezien ik al zo vaak raar droom. En gister waren er jongens toen we op de tram aan het wachten waren, en die riepen ook "HEY SEXY LADY" maar dan echt vijf minuten lang en alles wat erop leek en na een tijdje was t van ok je bent niet grappig.
But we're back at our hotel now, so we're feeling much better. <3

ik moest daar gister ook meteen aan denken, hahahaha.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 1 aug 2015 - 0:40:
Oh, mannen in metro's, tell me about it. In Londen was er een keer 1 die gewoon de hele rit lang letterlijk aan m'n arm heeft getrokken en me uitdaagde tot allerlei onzedelijke dingen. Jup.

Oké, dus, nu ik na een uur eindelijk m'n personages regelend heb (I'm such a teenager when it comes to this), weet ik niet hoe ik verder moet._- It's too early to go full smut and that's not my thing anyways, but, idk.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 1 aug 2015 - 1:07:
Vier maanden met de S- en U-Bahn gereisd, tell me about it. Ik vind het ook echt storend dat je in Duitsland in het openbaar mag drinken. Like, op straat heb je er nauwelijks last van, maar in de S-Bahn (in Berlijn dan)... Niet cool.

Jongens, het is zo raar om weer bij m'n ouders thuis te zijn en ik weet gewoon niet of ik moet huilen of lachen ldjaldsjflasd ._.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 1 aug 2015 - 1:08:
Wanneer ga je je appartementje in, Juul?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 1 aug 2015 - 1:11:
We (of eigenlijk: Peter) hebben vandaag de sleutels gekregen dusseh... Morgen? Ik ga morgen iig kijken met m'n ouders en het contract tekenen en alvast wat kleine dingetjes neerzetten en van de week doen we onze grote spullen en dan kunnen we kijken hoe we alles indelen (want we hebben niet héél veel ruimte). En hopelijk wonen we er dan volgende week al echt

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 1 aug 2015 - 1:14:
Wow. Wow, dat gaat snel. Wat leuk! Maar dan zit je in ieder geval niet heel lang bij je ouders gevangen. ^^

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 1 aug 2015 - 1:17:
Ja ja ^^ Nee, precies. Niet dat ik het erg vind om hier te zijn, alleen staat al m'n zooi nogal in de weg.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 1 aug 2015 - 1:24:
Still, ik kan me voorstellen dat het raar is als je al twee jaar (?) op jezelf hebt gewoond. Want je bent gewend om op een hele andere manier te leven dan onder de vleugels van je ouders, idk. Ik zou absoluut niet meer bij m'n ouders willen wonen.
Mijn papa is op z'n veertigste nog weer bij z'n ouders moeten gaan wonen wegens omstandigheden, can you imagine?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 1 aug 2015 - 1:33:
Ja, maar ik was wel bijna elk weekend thuis en in de vakanties ook. Als ik hier echt weer maanden had moeten gaan wonen, dan was het inderdaad anders geweest. En dat lijkt me heel raar, ja, dat je "middenin" je leven weer terug gaat naar je ouders ._.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 1 aug 2015 - 1:34:
Oh, dat scheelt zeker ja. Nou, nog even lekker genieten van je kat, dan! Nemen Peter en jij een huisdier?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 1 aug 2015 - 1:43:
Voorlopig nog niet. Sowieso zouden we dan toestemming moeten vragen aan de huisbaas. Maar op een gegeven moment willen we er wel een fuzzy beestje (of meerdere, haha) bij, ja ^^

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 aug 2015 - 12:09:
@Juul: zou me verbaasd hebben als er niet uiteindelijk huisdieren (lees: katten) bij kwamen kijken.

Jongens, ik had zo'n fijne droom vannacht. Er was een FanFic-festival en iedereen was erbij (echt iedereen), en Tokio Hotel en Sick Puppies en vijftallig One Direction en Fall Out Boy kwamen optreden (en vast nog meer want Do zei dat het drie dagen duurde) en we gooiden met kleurballonen waardoor we allemaal net een kinderkleurboek waren en tentjes op de camping en hamburgers en bier en omfg. Het was zoooooo'n leuke droom. *-*



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20