Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » RPG - Praattopic

RPG - Praattopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 juli 2015 - 18:28:
Beste RPGers

Wij van het adminteam snappen dat als iets leuk is er over gepraat gaat worden. We zijn allemaal fangirls, dus dat valt te verwachten. Maar zij die niets met RPGen hebben of een bepaalde keer niet meedoen, hebben er niets aan als we het Offtopic er helemaal over volkletsen.

Daarom is dit topic er. Hier kan je naar hartelust praten over RPGs in het algemeen of de RPG die aan de gang is specifiek.

Barst maar los!



Tweety
Tweety

Tweety is offline

[23]
Tweety zei op 26 juli 2015 - 21:49:
hahaha, mwahh, hangt van de band af Als iedereen nou naar haar luistert... haha.

En ik begrijp dat je al met een eigen band er heen moet toch?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 juli 2015 - 21:49:
Or would she? Als ze weet dat de begeleiding hier heel goed is, kan ze zomaar een band gejoind hebben puur voor de experience; met de intentie na het kamp direct eruit te stappen. Would make for a nice level of friction anyways.

@Tweety; klopt. Maar als jij nu in je paspoortje een band hebt staan waar je uiteindelijk in je eentje in zit, gaan we gewoon even kijken waar we je kwijt kunnen, dat komt allemaal wel goed. En misschien sluiten er nog wel mensen aan bij je band, dat kan ook zomaar.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 juli 2015 - 21:50:
Tenzij ze de lead singer is en de anderen echt puur ondersteunend instrumentaal zijn, lijkt me. Al zou je ook het groepje van Santana, Dani, Kurt en Elliot kunnen doen?

Ik ben een Koreaans personage aan het verzinnen en ik vind 'm nu al zo leuk.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 26 juli 2015 - 22:12:
Maar mag dat? Mag ik Kurt, Santana, Dani en Elliot mentionen? Want het zijn geen karakters uit de rpg.
Ik denk dat ik het wel doe tho ^^

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 juli 2015 - 22:15:
Tuurlijk mag dat. Misschien inspireer je zo wel mensen om die personen te spelen, en anders moet je tijdens de RPG zelf "doen alsof" ze daar zijn. Dan zijn ze wel op het kamp, maar worden hun acties gewoon niet beschreven (maar zou je ze bijvoorbeeld in passing wel mogen mentionen ofzo).

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 26 juli 2015 - 22:42:
Das superfijn ^^ Maar ik ga nu naar bed dus morgen is Rachel de eerste met der paspoort. :3

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 26 juli 2015 - 23:27:
Ik wil heel graag meedoen, maar ik ga binnenkort een week of 2 (misschien iets langer) op vakantie...so... is dat dan een probleem?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 juli 2015 - 23:28:
Hangt er vanaf wanneer precies. (:
Ik weet niet precies wanneer we hem gaan laten beginnen, maar je zou altijd later kunnen inspringen als hij dan nog bezig is, of je personage na een week/anderhalve week al weggestuurd laten worden ofzo.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 juli 2015 - 23:29:
Ik zou gewoon meedoen. Misschien is de rpg afgelopen voor je op vakantie gaat. Zo niet, moet je gewoon even aangeven wanneer je weggaat en mag je wat mij betreft wegens heimwee het kamp verlaten.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 26 juli 2015 - 23:33:
Ok, ik ben waarschijnlijk 5 augustus weg en voor de 28e terug... Maar kan iets korter zijn ivm met de reistijd van interrail

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 27 juli 2015 - 10:23:
Oh dan is het idd misschien voor mij ook niet zo'n goed idee om mee te doen. Ik vertrek zondag.
Maar misschien heb ik tussendoor nog tijd om te posten? Waarschijnlijk niet elke dag trouwens.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 27 juli 2015 - 10:37:
@Rosalinde (toch?): dat moet zeker lukken!
@Jn: goh, als je min of meer regelmatig post, is het voor mij prima. Dat je af en toe een dag mist, kan gebeuren.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 27 juli 2015 - 10:59:
Ik weet niet zeker of ik wel tijd of wifi heb hoor

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 27 juli 2015 - 11:43:
Yeeeh!!! daar ben ik echt happy mee!!!
(het is inderdaad Rosalinde/Roos)
Mijn personage komt vandaag

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 27 juli 2015 - 12:42:
Ik vertrek vandaag en kom 20 augustus terug. Heb wel wifi maar kan best dat ik een beetje aan de late kant reageer



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11