Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » RPG - Praattopic

RPG - Praattopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 juli 2015 - 18:28:
Beste RPGers

Wij van het adminteam snappen dat als iets leuk is er over gepraat gaat worden. We zijn allemaal fangirls, dus dat valt te verwachten. Maar zij die niets met RPGen hebben of een bepaalde keer niet meedoen, hebben er niets aan als we het Offtopic er helemaal over volkletsen.

Daarom is dit topic er. Hier kan je naar hartelust praten over RPGs in het algemeen of de RPG die aan de gang is specifiek.

Barst maar los!



Tweety
Tweety

Tweety is offline

[23]
Tweety zei op 27 juli 2015 - 14:50:
"a band named bob" is echt een geweldige band naam btw, echt super goed gevonden (:

Tweety
Tweety

Tweety is offline

[23]
Tweety zei op 27 juli 2015 - 14:52:
Ow lol, Rebella, onze personages hebben wat van elkaar weg (':

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 27 juli 2015 - 15:01:
@Tweety: thanks. c:

Zijn jullie er even excited voor als ik? Want ik heb er echt zin in.

Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 27 juli 2015 - 20:14:
Ik zit heel erg te twijfelen... Het is niet mogelijk om wel al te beginnen maar tijdens een weekje vakantie even... weg te zijn?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 27 juli 2015 - 20:29:
Ik denk dat we, omdat het de eerste keer is, een aantal dingen kunnen toelaten.
Maar dan bij volgende RPGs wel strenger over activiteit zijn?
Idk, Bo host, dus in principe beslist zij.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 27 juli 2015 - 21:35:
@Tweety: thanks. c:

Zijn jullie er even excited voor als ik? Want ik heb er echt zin in.


JA WANT RACHEL

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 juli 2015 - 10:48:
I spy with my little eye a Logan Lerman. <3 Ik hou echt van die jongen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 28 juli 2015 - 13:32:
Nou, het is niet dat ik inactiviteit niet toesta omdat ik streng wil zijn of whatever, meer omdat het super irritant is als je probeert iets te doen met een personage en je daarna stuk loopt omdat het personage niet reageert. Dan bloedt je spel bijzonder snel dood. Aangezien dit de eerste keer is, hebben we geen idee of het überhaupt wel een week gaat duren, of hoe alles precies zal verlopen. Dat betekent naar mijn mening juist dat we níét toe kunnen staan dat mensen minder frequent posten.

On the other hand is dit een plot waarbij ik wel mensen kan toestaan om later nog in te voegen. Dan misschien niet met een band, maar als een verdwaalde wandelaar in de Alpen of iets in die richting. Dus als jij het begin van de RPG mist omdat je weg bent, maar het spel nog loopt als je terug komt, dan mag je in overleg met mij nog gewoon meedoen.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 28 juli 2015 - 14:37:
Nah verwijder mijn personage dan maar.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 28 juli 2015 - 14:43:
Oké, ik heb nog even nagedacht, en op zich kan het wel, maar dan moeten we het wel even goed afspreken. Even een paar dingetjes op een rijtje zetten:

- Als je tijdens de rpg op vakantie gaat, dan moet je zelf even een excuus verzinnen waarom je personage vroegtijdig weggaat. Ik wil dit excuus graag van tevoren weten, evenals de datum waarop je weggaat. (Dit geldt natuurlijk alleen als je op vakantie geen wifi hebt).
- Als je halverwege de rpg in wilt springen, dan moet je in het inschrijftopic een paspoortje plaatsen en daar in het bijzonder aan toevoegen waarom jouw personage nu pas aankomt op het kamp.
- Als je tijdens de rpg een paar dagen weg bent en daarna weer mee wilt doen, dan moet je ook zelf een excuus verzinnen. Het kan natuurlijk best zijn dat iemands oma ineens overlijdt en dat dat personage even naar huis gaat voor de begrafenis of iets in die richting. Ik wil dan graag van tevoren weten wat je excuus wordt en op welke dagen je geen wifi zult hebben.

Kan iedereen zich hierin vinden?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 28 juli 2015 - 15:51:
Ik wil de RPG morgen laten beginnen. Dus iedereen die vanaf morgen mee wil doen, moet zorgen dat er vandaag een paspoortje in het inschrijftopic staat.

Tweety
Tweety

Tweety is offline

[23]
Tweety zei op 28 juli 2015 - 16:51:
20 tot en met 26 augustus ben ik op vakantie, indien het dan nog bezig is, zal ik even een excuus indienen. moet dat via PB of hier?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 28 juli 2015 - 16:53:
Dat mag je in PB doen tegen die tijd. Nu is misschien een beetje voorbarig.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 28 juli 2015 - 22:54:
Voor de mensen die in d'r eentje in een band zitten: kijk even of je je bandmembers er zelf, op de achtergrond, bij wilt rpg'en en je vooral bezig gaat houden met de andere bands, of dat je van band wilt veranderen en je aan wilt sluiten bij een andere band.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 28 juli 2015 - 22:58:
Ik heb een paar gezien die geen band hebben. Ik benader ze wel even of ze interesse hebben om in mijn band te komen



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12