Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (1)

Home » Forum » Forum Spelletjes » RPG - Praattopic

RPG - Praattopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 juli 2015 - 18:28:
Beste RPGers

Wij van het adminteam snappen dat als iets leuk is er over gepraat gaat worden. We zijn allemaal fangirls, dus dat valt te verwachten. Maar zij die niets met RPGen hebben of een bepaalde keer niet meedoen, hebben er niets aan als we het Offtopic er helemaal over volkletsen.

Daarom is dit topic er. Hier kan je naar hartelust praten over RPGs in het algemeen of de RPG die aan de gang is specifiek.

Barst maar los!



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 juli 2015 - 1:14:
We hebben ondertussen een heel diverse groep personages, I love it.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 juli 2015 - 1:17:
Ik ga me straks/morgen als ik wakker ben even buigen over een beginfluff die meiner Meinung nach ook meetelt voor m'n NaNo word count, how's that sound?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 juli 2015 - 1:18:
Ik vind ook dat 'ie gewoon meetelt, en ik vind het helemaal prima.
Thanks for hosting, by the way - you're quite the lil' peach. <3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 juli 2015 - 1:28:
Yesh I'm the lill'est peach you'll ever come across, but you're welcome <3 thanks for participating!

Also, ik heb nu:

Little Runaway
Skylar Walker (xHiimacookie)
Kiley Miller (ChantiXAMX)
Noirette Willow (MelintjeX1DX)
Nola Henderson (Anne)

A Band Named Bob
Wang Jae-Suk (Kayley)
Elias Johnson-Garcia (Eliros)

English Breakfast
Karoline Heaven (1Dzayn)

Swagger Goats
Noah McAdams (Nynlufx)

Anglo Amateurs
Victoria O'Reilly (Tweety)

Mad Hatter
Myrddrin O'Connor (Rebella)

?
Mero Pron (Mistyflower)
Floyd Abel (xSerenaHoran)
Demenico di Rossi (xCalPal)
Kayen Wilson (Merula)


Aight? Alleen voor en achternamen, middelnamen interesseren me niet. ^^ Laat me weten als er iets niet klopt/iets verandert.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 juli 2015 - 1:48:
Elias zit bij Jae in de band, hebben we net beslist. c:

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 29 juli 2015 - 1:49:
Elias zit bij Kayley's personage. (Also. Aha. Dat was ik vergeten te vermelden. Hij heeft twee achternamen. Spaans. Y'know. D'r hoort een streepje tussen, maar dat was ik vergeten.)

Edit: Kayley was me voor dus, aha.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 juli 2015 - 1:53:
Oké dus dat hele ding is z'n achternaam? o,o

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 juli 2015 - 1:54:
't Is Johnson-García, neh? In 't Spaans krijgt een kind de achternaam van zowel de vader als de moeder, want handig...

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 29 juli 2015 - 1:56:
Oké dus dat hele ding is z'n achternaam? o,o
Literally wat ik minstens twee keer per dag zeg in Spanje. Zelfs na acht jaar. Maar. Si. Dat is zijn achternaam.
Er zijn zelfs Spanjaarden waarvan beide ouders van hun achternaam García heten, waardoor ze dus [naam] García García heten. No lie. It's ridiculous.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 juli 2015 - 1:58:
Maar... Als iedereen twee namen heeft, welke naam geven ze dan aan d'r kind?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 29 juli 2015 - 2:00:
De naam van de vader. Dus stel dat Pablo García Sánchez met María Martínez Bonilla zou trouwen, zou het kind Pepito García Martínez heten, want dat zijn van beide ouders de achternaam van de vader.
Spanje 101, lmao.

[technically vervalt een achternaam van de moeder als die gaat trouwen met de vader, maar om het niet nog moeilijker te maken...]

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 juli 2015 - 9:31:
Ik ben met marianna (calpal) over het praten dat domenico zich bij mijn band aansluit en ik heb een paar anderen ook een berichtje gestuurd, maar daar heb ik nog geen antwoord van

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 juli 2015 - 11:41:
Ik doe gepraat en namen in 't vetgedrukt, leek me wel handig enzo.
En jongens, ik heb er echt zoooooveel zin in.

Edit: GRMBL. Ik zag een typo dus wilde ik m'n post editen, verwijder ik 'm per ongeluk. Mod powers ruin everything. :c

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 juli 2015 - 12:21:
Sorry voor de dubbelpost (ik verontschuldig me tegen mezelf want ik kan mezelf hier voor straffen, hah), maar je moet niet alles van de mensen voor je helemaal herhalen, tenzij het anders onduidelijk wordt tegen wie je het hebt.
Dit zeg ik niet om rot te doen maar omdat je reacties anders na een tijd echt van een monsterlengte gaan worden omdat je met zoveel posts voor je rekening probeert te houden.

Voorbeeld van Iv: "Dank je," zei ze tegen de jongen - Jae, blijkbaar - die haar hielp.

Dan heb je meer ruimte om je personage te beschrijven/ontwikkelen en nieuwe dingen aan het plot toe te voegen.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 29 juli 2015 - 12:37:
Als monsterposts niet toegestaan zijn word et moeilijk voor me xp ik schrijf rog posts van 500 woorden :/



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13