Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » RPG - Praattopic

RPG - Praattopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 juli 2015 - 18:28:
Beste RPGers

Wij van het adminteam snappen dat als iets leuk is er over gepraat gaat worden. We zijn allemaal fangirls, dus dat valt te verwachten. Maar zij die niets met RPGen hebben of een bepaalde keer niet meedoen, hebben er niets aan als we het Offtopic er helemaal over volkletsen.

Daarom is dit topic er. Hier kan je naar hartelust praten over RPGs in het algemeen of de RPG die aan de gang is specifiek.

Barst maar los!



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 juli 2015 - 23:17:
*deelt koekjes uit*
Dat zijn geweldige ideeën, Nynke!

Het idee van een RPG hier op 't forum is natuurlijk dat de deelnemers evenveel, if not more, inspraak hebben in wat er gebeurt. En het mag wel een beetje interessanter worden dan aankomen en tenten opzetten, dus laten we snel aan een eerste activiteit beginnen (waar heel de groep aan meedoet áls groep).

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 juli 2015 - 23:17:
eerste activiteit:
-Zang Battle
-Speurtocht

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 29 juli 2015 - 23:25:
- een groepsopdracht om de banden een team te laten worden, ze een spandoek laten maken of een vlag. en daarna dan verover de vlag spelen.....

- Namenspel klinkt ook wel leuk en handig, zodat ze in elk geval niet meer naar elkaar te hoeven te verwijzen als die jongen of dat meisje

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 29 juli 2015 - 23:27:
Jaaa een spreurtocht lijkt me zo leuk of een dropping maar dat word meestal 's avonds gedaan en karaoke lijkt me ook leuk om te doen :3
Maar om te beginnen idd een speurtocht. Of iets van een spelletje zoals dat met water en vuur en spons *idunno what its called*

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 juli 2015 - 23:30:
Het moet vooral iets zijn waar jullie leuk en interessant en interactief over kunnen schrijven natuurlijk.

xSerenaHoran
xSerenaHoran

xSerenaHoran is offline

[103]
xSerenaHoran zei op 29 juli 2015 - 23:31:
Ik lees de ideeën en ik word er helemaal enthousiast van. Misschien kunnen we zeg maar een kennismakingsavond/middag of allebei houden waarbij we allemaal leuke spellen gaan doen zoals die zijn opgenoemd

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 juli 2015 - 23:32:
Ja vlaggen maken! Dan creeër je groepsgevoel in een band en als je vervolgens iets met de gehele groep doet moet het goed komen

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 29 juli 2015 - 23:34:
Vlaggen maken! Karaoke! Lijkt me allemaal geweldig en grappig. Hoe doe je dat dan met die karaoke? Ik denk niet dat je de hele Lyrics erin plakt, toch?

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 29 juli 2015 - 23:36:
Ik denk eerder beschrijven wat voor liedje het is en beschrijven hoe geweldig of minder geweldig je zingt... Ik denk niet dat ze allemaal de sterren van de hemel zullen zingen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 juli 2015 - 23:37:
(Je moet er misschien rekening mee houden dat karaoke een heel goede manier is om je voor de rest van de week schor te blèren en dat in deze context misschien niet ideaal is.)

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 juli 2015 - 23:38:
Bij verover de vlag moet ik aan Percy Jackson denken. Ik ben iig voor.
Dan heb je wel twee teams, maar we kunnen het misschien zo doen dat de bands niet allemaal samen aan één kant zitten? Zodat mensen interactie hebben met personages waar ze nog niet (echt) mee gepraat hebben?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 juli 2015 - 23:38:
Ja true. Misschien een laatste avond dingetje haha

dat lijkt me een goed idee, Kay

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 29 juli 2015 - 23:38:
(Je moet er misschien rekening mee houden dat karaoke een heel goede manier is om je voor de rest van de week schor te blèren en dat in deze context misschien niet ideaal is.)

Op de laatste dag karaoke dan. Tijdens de bonte avond of zo.

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 29 juli 2015 - 23:45:
Je zou dan wel eerst bijvoorbeeld vlaggen kunnen laten maken als kennismakingsspel voor de bands en daarna de groep in tweeën spiltsen en de twee mooiste vlaggen kiezen voor het spel

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 juli 2015 - 23:46:
"Dit zijn de mooiste vlaggen, laten we ze meteen kapot trekken."
Oké sorry I'll leave you to it. Jullie zijn lekker aan 't brainstormen guys, don't mind me.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16