Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » RPG - Bandkamp (Inschrijftopic)

RPG - Bandkamp (Inschrijftopic)

1 2 3
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 juli 2015 - 19:18:
Ja, daar komt ‘ie dan! Onze eerste RPG zal plaatsvinden op een bandkamp. Dit is een kamp in de Italiaanse Alpen waar bands van alle plekken ter wereld heen komen om een week lang muziekles en teambonding te ondergaan, terwijl ze ook nog eens contacten leggen bij andere aan de weg timmerende muzikanten. Je zult het misschien al aanvoelen: dit betekent samen door de modder rollen, samen boompje klimmen, samen in tentjes slapen, kampvuurliedjes, ’s nachts de tent uit sneaken…
De RPG zal beginnen op het moment dat de bussen het kampterrein betreden.

“Wie mag mijn personage zijn?”
Je personage mag iedereen zijn (zolang geen enkel personage meer dan één keer voorkomt). Je kunt bijvoorbeeld Harry Styles nemen, of Bill Kaulitz, of een zelfverzonnen personage; dat is allemaal helemaal aan jou. Het is wel zo dat geen van de bands die meegaan al beroemd zijn. Als jij dus Ashton Irwin als personage wilt, zal je hem even moeten omschrijven naar een nog niet beroemde versie van Ashton Irwin.
Overigens zijn de personages natuurlijk niet per se aan hun bands gebonden. Als we alle vijf (laten we Zayn even meetellen) leden van One Direction bij elkaar hebben, vormen die natuurlijk gewoon One Direction. Echter; als we van 30 Seconds To Mars alleen Jared Leto als deelnemer hebben, dan kan die in een zelfverzonnen band met de andere mensen die hun “echte” band niet compleet hebben.

“Hoe doe ik mee?”
Vul hieronder dan even een paspoortje in over je personage. Ik zal in het topic zo goed mogelijk bijhouden wie er allemaal meedoen, maar kijk zelf ook nog even naar de laatste paar paspoortjes vóór jou. Dubbele personages staan we namelijk niet toe.

“Hoe veel tijd moet ik hierin steken?”
Zo veel mogelijk, uiteraard! Het zou leuk zijn als het RPG-topic de hele dag oranje is, maar we snappen het ook als jij een dagje naar het strand gaat en dus niets kan plaatsen. We stellen in dat je minimaal eens per dag een stukje moet schrijven in het topic, om te voorkomen dat jij je bandgenootjes ophoudt. Vergeet je dit één keer, dan krijg je een waarschuwing. Vergeet je het twee keer, dan stuur ik een grote boze dinosaurus op je personage af en wordt die uit de RPG geschreven.

Voor meer informatie: het praattopic en de regels. Verder kun je natuurlijk altijd bij de mods (Kayley, Bodine) of de creabea's (MoonRocker, xDevilBitch, xNadezhda) terecht met vragen.

Inschrijvingen:
- xHiimacookie
- ChantiXAMX
- MelintjeX1DX
- Anne
- 1Dzayn
- Kayley
- Nynlufx
- mistyflower
- Rebella
- Tweety
- xSerenaHoran
- Chayenne (als Rachel Berry)
- xCalPal
- Merula
- Eliros
-



(bericht aangepast door een moderator)
(reden: Ik drukte op het verkeerde knopje en ben te lui om terug te gaan en op het goeie te drukken)



1Dlovez
1Dlovez

1Dlovez is offline

[56]
1Dlovez zei op 1 aug 2015 - 18:45:
Ik ben een beetje laat, maar zou ik nog mee kunnen doen?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 1 aug 2015 - 18:57:
Vul maar een paspoortje in en bedenk een goede reden waarom je personage laat is (:

1Dlovez
1Dlovez

1Dlovez is offline

[56]
1Dlovez zei op 1 aug 2015 - 19:41:
Naam: Norway Alison Michaels
Bijnaam: Nor, Norie, Wayway
Beste Karaktereigenschappen:
- Enthousiast
- Vrolijk
- Sociaal
- Extravert
- Zorgzaam
- Heeft een goed inlevingsvermogen
- Flirterig
Slechtste Karaktereigenschappen:
- Wordt snel jaloers
- Flapuit
- Lui (wanneer het haar niks interesseert)
- Kan egoïstisch zijn
- Onhandig
Leeftijd: 17, Alison is geboren op 24 juli
Land van herkomst: Norway is geboren in Melbourne, Australië. Ze is "gemaakt" toen haar ouders op vakantie waren in Noorwegen, vandaar haar naam.
Lengte: 1.67
Uiterlijk: FC: Madison Beer
Bandnaam: Norway zit nog niet in een band, maar ze wilt het wel heel graag. Daarom heeft ze zich hiervoor opgegeven. Ze hoopt dat ze zich kan aansluiten bij een band.
Instrument: Norway speelt twee jaar gitaar, zeven jaar piano/keyboard en ze zingt al sinds ze vijf is. Ze heeft ook dwarsfluit en drums geprobeerd, maar daar kan ze helaas helemaal niks van.
Extra: Norie is biseksueel, maar dat zegt ze alleen tegen personen die ze goed kent en vertrouwt. Ze is bang dat mensen haar gaan vooroordelen als ze direct over haar geaardheid vertelt.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 1 aug 2015 - 19:45:
En wat is de reden dat ze te laat is?

1Dlovez
1Dlovez

1Dlovez is offline

[56]
1Dlovez zei op 1 aug 2015 - 21:17:
Ik ben een tijdje niet online geweest, en ik zag het berichtje over de RPG dus pas deze avond.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 1 aug 2015 - 21:30:
Ja, dat is geen probleem, maar ik moet wel weten waarom je personage te laat op het kamp arriveert. Vliegtuig gemist?

1Dlovez
1Dlovez

1Dlovez is offline

[56]
1Dlovez zei op 1 aug 2015 - 22:33:
Oh sorry, ik had het verkeerd begrepen. Ja, vliegtuig gemist is goed, zou echt iets voor Norway zijn.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 1 aug 2015 - 22:39:
Je zit erin!

1Dlovez
1Dlovez

1Dlovez is offline

[56]
1Dlovez zei op 1 aug 2015 - 22:43:
Dank je wel! Hoe zou ik nu het beste kunnen beginnen? Norway heeft nog geen band...

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 1 aug 2015 - 22:45:
Bij mijn band kan je idd niet meer haha. We zijn al met z'n zessen

1Dlovez
1Dlovez

1Dlovez is offline

[56]
1Dlovez zei op 1 aug 2015 - 22:47:
Maakt niet uit hoor! Ik ben nu de RPG aan het lezen.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 2 aug 2015 - 16:49:
Bij mij kan sowieso altijd nog Ben nog in m'n uppie En Myrddrin komt ook uit Australië (o.a.) ^^

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 2 aug 2015 - 21:46:
Rachels band heeft nu geen lead singer. Dus let the fight begin? Jullie kunnen ook beide bij de band in, maar weet dan wel dat als het topic loopt als ik terug kom *zaterdag* dat Rachel pissed zal zijn :3

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 aug 2015 - 21:50:
Dit gesprek hoort in 't praattopic thuis, sweethearts.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 2 aug 2015 - 21:56:
Sorry



1 2 3