Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Schrijver ID's » Nuvataks schrijvers ID

Nuvataks schrijvers ID

Nuvatak
Nuvatak is offline

[2]
Nuvatak zei op 26 juli 2015 - 23:10:
Hallo, Lezers van mijn fanfctions en gebruikers van FanFic.nl.
Eerst iets over mijzelf natuurlijk. Ik ben Daan Debacker (2 april 2002 - Gelukkig ben ik nog niet dood.), een simpele jongen met teveel hersencapaciteit om alles in zijn hoofd op te kunnen slaan. Daarom gebruikt hij simpel papier en pen als verlengstuk van zijn hersenen. zijn gedachten en fantasie wil hij natuurlijk niet voor zichzelf houden. Nee, hij wilt die delen met JOUW. Kijk zeker even op m'n profiel om te weten te komen welke fanfictions mijn hersenen en papieren in de war brengen.

Mijn fanfictions zijn: een grijze jager fanficton die ik eerlijk toegegeven zeer origineel vindt.Het is de eerste uit een reeks van x boeken over de geschiedenis van Araluen. ~ Holdar Uthal, van schipper tot koning ~
Araluen, 500 voor het begin van de jaartelling. Kapitein Holdar Uthal vaart met drie schepen uit met de opdracht om over zee nieuw gebied te veroveren voor de Keltische koning. Bij een storm dwalen de schepen af naar het noorden. Ze stranden op het eiland Araluen. Daar botsen ze op een vreedzaam volk, de Araluenen . Deze worden geteisterd door groepen wargals die boerderijen plunderen voor voedsel. Nu staat Holdar voor een moeilijke keuze. Zal hij het volk helpen in hun oneerlijke strijd tegen de wargals of zal hij doen wat zijn koning hem heeft opgedragen?
Een andere fanfiction is een Warrior- Cats fanfiction. Het is de eerste uit een reeks van zes boeken.(deze boeken verschijnen stuk voor stuk, wanneer ze volledig uitgeschreven zijn.)
Warrior Cats | Terug naar de oude tijden | Boek1 - Dasvoet



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 juli 2015 - 23:13:
Hey Daan, het idee van een schrijversID is dat je er een overzicht in zet van de fanficties die op je profiel staan. Dus die moet je hier eigenlijk nog wel even aan toevoegen. (:

Nuvatak
Nuvatak is offline

[2]
Nuvatak zei op 26 juli 2015 - 23:25:
Okidoki, komt in orde.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 juli 2015 - 23:29:
Je kan ook bij andere SchrijversIDs kijken hoe zij dat aangepakt hebben voor inspiratie. c: