Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » RPG - Bandkamp (Speeltopic 2)

RPG - Bandkamp (Speeltopic 2)

1 2 3 4 5
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 aug 2015 - 15:53:
Go go go!



Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 aug 2015 - 17:04:
Eli blijft zuchtend staan als Jae een glitter/verf war start. En dan wordt híj er van beschuldigt dat ze nooit meer ergens kunnen komen. Mooi is dat. Hij grijpt een pot glitter van de tafel, schroeft de dop eraf en kiepert die boven Jae's hoofd om. "Gedraag je eens, Jae. We zijn hier te gast." Hij zwaait vervolgend met een belerende vinger, maar stuurt er een knipoog achteraan en drukt een kus op z'n neus.

"Ik ga douchen," verkondigt hij. "Ik mag dan wel gay zijn soms, maar deze hoeveelheid glitter kan zelfs ík niet aan." Na Jae een tik op zijn kont te hebben gegeven, draait hij zich om. "Mocht je me nodig hebben, you know where to find me."

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 6 aug 2015 - 17:21:
Ik loop de verzamelplaats weer binnen en kijk om me heen. Een groene Floyd zit bewegingsloos op zijn plek en ik vind het gelijk verdacht.
Ik ren erheen en kijk rond. Dan zie ik Karo zich verschuilen achter hem.
"Hallo geliefd bandlid," zeg ik grijnzend tegen haar. Ik schroef de dop van de pot glitter en dump die over haar heen. Ik zet de lege potten verf en glitter neer op de tafel.
"Zullen we ons maar schoonmaken?" vraag ik aan de twee, als ik zie dat sommige kampers in de richting van waarschijnlijk de douches vertrekken.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 6 aug 2015 - 18:02:
Ik wuif achter me als Kayen me naroept. Ik begeef me naar mijn tent en vis een schoon, groen, t-shirt uit mijn rugzak. Bij de douches is er geen meer vrij. Even twijfel ik maar loop dan terug naar mijn tent, het vieze t-shirt hou ik aan, mijn broek verwissel ik voor een zwembroek. Ik kruip mijn tent uit met een handdoek om mijn nek en loop vrolijk een Iers riedeltje fluitend naar het meertje.
Daar dump ik mijn handdoek op een kei, schop mijn slippers uit. Ik slaak een woeste indianen kreet en ren spetterend het water in.
Het is heerlijk koel, niet te koud.

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 6 aug 2015 - 19:08:
Ik ben nog steeds aan snikken, als ik Kayen -ik ga er maar van uit dat hij zo heet - op een rots achter me verschijnt. Ik weet niet hoe ik op hem moet reageren. Ik had het niet zo bedoeld met het glas en zo. Hij zegt dat de jongen naar wie ik het water gooide er wel tegen kan. Dat weet ik wel, maar ik voel me stom dat ik me zo door mijn emoties had laten lijden. Ik voel me zo klein hier. Eigenlijk weet ik niet eens helemaal zeker waarom ik huil. Dat zeg ik dan ook: "Ik weet het niet". Het komt vast heel stom over, misschien hoort hij het niet eens. Ik wrijf snel mijn tranen uit mijn ogen. "Ik hoor hier niet" Voeg ik er aan toe en ik weet dat het waar is. Mijn moeder heeft me gedwongen om hier te komen, maar zelf pas ik hier niet. Ik ben veel jonger dan de rest en ik weet niet of ik van muziek mijn leven wil maken.

Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 6 aug 2015 - 19:51:
Ik frons als ik zacht 'ik weet het niet' hoor. Vlug denk ik na, maar aangezien ik niet op het antwoord kom, besluit ik mijn gedachten maar uit te spreken. "Wat weet je niet? Of het gaat? Of je hier hoort? Het is normaal dat je eerst nog even moet wennen aan iedereen. Je kon het toch best vinden met die andere meiden? Ik zou me niet laten tegenhouden alleen door Myrddrin, als dat het enige is, tenminste..." Ik verwacht eigenlijk niet dat dat het enige is. Wat het wel is, weet ik niet. Nu ik haar van dichterbij kan bekijken, lijkt ze ouder dan ik in de eerste instantie dacht, misschien zelfs wel een jaar of veertien, dus als ze zich zorgen maakt om haar leeftijd, is dat niet nodig. Ik heb er meerderen gezien die een jaar of zestien of zeventien lijken, al is dat best lastig in te schatten...
Ik kijk even rond en zie meteen iemand het meertje in rennen. Ik herken hem direct, maar besluit om maar weer naar het meisje te kijken. Misschien is zij minder blij om hem te zien dan ik en ik wil haar niet wegjagen.

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 6 aug 2015 - 20:07:
"Ik hoor hier gewoon niet." Zeg ik wat harder. "Iedereen is heel getalenteerd en weet wat hij wil en ik ben de jongste hier. Ik ben altijd overal de jongste... "

Dat laatste is meer dan waar. Toen ik acht was ging ik naar de brugklas, iedereen was 12 of 13, sommige zelfs al 14 en ik was acht. Het lijkt alsof iedereen altijd minstens vier jaar ouder is dan mij en dan lijk ik ook nog jonger. Maar dit zeg ik niet hardop.

" En niemand is zo verlegen als ik, ik moet altijd over ieder woord nadenken voor ik het zeg." Voeg ik er vertweifelent aan toe. Ik weet niet of ik zo veel wil prijsgeven. Ik streel Oranje nog even, maar hij lijkt weer in slaap te zijn gevallen, dus ik stop hem terug in mijn vest.

ChantiXAMX
ChantiXAMX

ChantiXAMX is offline

[779]
ChantiXAMX zei op 6 aug 2015 - 21:49:
Ik begin te gillen terwijl ik paarse verf over me heen krijg. Ik kijk om me heen en zie dat Norway blauwe verf over zich heeft. Noir is aan het lachen en ik kijk haar kwaad aan. ''Waar! Was! Dit! Voor! Nodig?!'' Roep ik terwijl ik met mijn handen de verf van mijn gezicht haal. Ik kijk even naar Norway waarna ik een blik zwarte verf pak en deze over Noirettes hoofd heen gooi. ''Laten we dit maar boontje komt om zijn loontje noemen.''

Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 6 aug 2015 - 22:06:
Ik glimlach. Eindelijk krijg ik dan wat te horen. Ik weet haar naam dan nog steeds niet maar dat maakt niet uit. "Je kunt vast wel iets, anders was je hier niet. Ik denk niet dat íedereen weet wat hij wilt. Ik weet het niet. En over de jongste zijn... Hoe oud ben je eigenlijk? Ik schat je een jaar of dertien of veertien en ik geloof dat de meeste mensen hier zestien of zeventien zijn. Oké, misschien zijn sommigen ook wel wat ouder, maar dan ben je maar twee of drie jaar jonger. Zoveel is dat niet, en als je ouder wordt, voelt dat verschil steeds minder groot. Niet dat je daar nu veel aan hebt... En nadenken is alleen maar goed. De meeste mensen denken juist niet na, en ik denk dat dat hier niet anders is. Het zorgt alleen maar dat je een voorsprong hebt op mensen die nog niet veel hebben nagedacht. Jij hoeft tenminste geen spijt te hebben voor iets dat je doet of zegt. Dat zei mijn moeder tenminste als ik er eens over klaagde toen ik jouw leeftijd had. En zo verlegen vond ik je niet toen je Myrddrin aanpakte. Er zit meer in je dan je denkt. Het is niet erg als je dat eens laat zien, dan merken ze alleen maar dat jij er ook nog bent en dat er met jou niet te sollen valt. Je mag het best eens ergens niet mee eens zijn." Ondertussen kijk ik naar het beestje dat wordt teruggelegd. "O, dat is een gerbil, of niet? Ik dacht eerst aan een hamster."

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 6 aug 2015 - 22:12:
Zwarte verf baant zich een weg over mijn haren, neus, wangen... Eigenlijk gewoon alles! "Okii, misschien had ik dat verdiend." Zeg ik met een klein lachje, wanneer ik Kiley's boze gezicht zie. "trouwens ik wilde mijn haren toch weer opnieuw verven aangezien ik uitgroei begin te krijgen. Heb je toevallig ook rode verf voor de andere kant?" Ik begin te lachen door mijn eigen stomme grap.

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 6 aug 2015 - 22:20:
"Het is een woestijnratje." Zeg ik. Ik was een beetje overrompelt door wat hij allemaal zei. Maar ik voel me er wel beter door. Misschien valt het inderdaad wel mee. Hij schat me dertien, veertien. Dat is geloof ik de eerste persoon die dat ooit heeft gezegd. "Schat je me echt veertien?" Vraag ik met grote ogen, want ik geloof het eigenlijk niet.

Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 6 aug 2015 - 22:38:
Ik grinnik even. "Is dat niet hetzelfde? Nou ja... als het een gerbil is, is hij eigenlijk familie van de muis en niet van de rat, wist je dat? En ik schat je trouwens wel veertien, ja... Maar eigenlijk niet ouder. Ik dacht eerst dat je jonger was, dat is wel zo, maar nu ik je van dichterbij zie, denk ik toch dat je ouder bent dan twaalf. Hoe oud ben je dan? En hoe heet dat beestje eigenlijk?" Nu ik toch bezig ben met kletsen, besluit ik mijn laatste gedachte ook maar uit te spreken. "Als je een keer iemand nodig hebt om mee te praten of als iemand je lastig valt kan je me gerust opzoeken."

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 6 aug 2015 - 22:48:
"Dat wis ik niet. Ik had hem gewoon soort van gekregen. Hij heet Oranje" Ik vind het best dom van me dat ik niet wist dat dat hetzelfde was. "Ik ben veertien" Dit zeg ik met een kleine glimlach. Ziet hij me dan niet als een klein kind. Maar nu spreekt hij wel tegen me als een gelijke en niet als een kind. Dat is eigenlijk ook wel eens fijn.
"Dat is lief" Geef ik hem als antwoord op de laatste opmerking. Want ik vind het ook echt lief. "Kayen, is het, toch?" Vraag ik nog.

Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 6 aug 2015 - 23:08:
Ik glimlach terug naar haar. "Heb ik toch gelijk." Ik sta op en steek mijn hand naar haar uit. "Je bent één van de weinigen die het meteen goed uitspreekt. Ik ben inderdaad Kayen, en jij?"
Ik voel mijn voet wat wiebelen. Er rollen wat steentjes naar beneden vanaf de rots waar ik op sta.

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 6 aug 2015 - 23:14:
"Eli...eh Mero" Ik weet niet waarom ik het zei, maar ik zei bijna mijn echte naam. Dat had ik al drie jaar niet meer gedaan. Misschien omdat Kayen een soort grote broer achtig iets was. Ook al had ik er nooit een gehad, het voelde toch vertrouwd. Ik zag hem wiebelen op de rots waar hij stond. Even ben ik bang dat hij ging vallen. Maar waarschijnlijk beeld ik het me in. Ik schud zijn hand.

Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 7 aug 2015 - 0:25:
"Elimero?" Ik onderdruk een lachje, waar ik niet erg goed in ben. "Aangenaam kennis te maken, Mero." Ik schud nog eens een keer voor ik haar hand loslaat. Dan doe ik een stap naar achter, waarbij ik mijn gewicht op de wiebelige rots moet zetten. Helaas is dat teveel voor het stukje rots waardoor ook dat afbrokkelt. Ik probeer nog mijn gewicht op mijn andere been te zetten maar ik kan mijn evenwicht al niet meer houden en val achterover, het hele eind naar beneden. Het laatste wat ik nog weet is pijn in mijn rug, armen en vooral mijn hoofd. Dan wordt alles zwart.

Voorzichtig open ik mijn ogen maar het licht is zo fel dat ik ze meteen weer sluit. De hoofdpijn die ik voel wordt nog erger. Kreunend leg ik mijn handen op mijn hoofd. Ik hoor voetstappen dichterbij komen. "O, mooi, je bent wakker!"
Langzaam open ik een oog. Ik laat mijn ogen wennen aan het licht. "Wat is er gebeurd?" vraag ik zachtjes.
Een onbekende vrouw komt in beeld. "Je bent van een rots gevallen. Je hebt waarschijnlijk een hersenschudding, aan jouw hoofdwond te zien... Kom eerst maar even rustig bij, dan kan ik je onderzoeken. De komende tijd zal je rustig aan moeten doen. De komende uren mag je zelfs nog geen bezoek ontvangen."
Ik wil van alles zeggen en doen, maar het enige wat nu lukt is luisteren naar hoe de vrouw wegloopt en kijken naar het plafond terwijl ik probeer mijn hoofdpijn te laten zakken door pure wilskracht.

(I'm sorry...)



1 2 3 4 5