Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » RPG - Bandkamp (Speeltopic 2)

RPG - Bandkamp (Speeltopic 2)

1 2 3 4 5
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 aug 2015 - 15:53:
Go go go!



mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 7 aug 2015 - 0:42:
ik geef een luide gil, wanneer ik Kayen van de rots af zie vallen. Ik graai mijn handen nog naar hem, maar tevergeefs. Zo snel als ik kan klim ik de rotsen af. Als ik onder aan de rots ben, zie ik dat hij zijn ogen gesloten heeft en niet beweegt. "Kayen?" Roep ik. Geen reactie. Wat moet ik doen? Wat moet ik doen?

Ik check zijn pols en haal opgelucht adem als ik een hartslag voel. Hij is in elk geval niet dood. Dan ren ik richting een van de leidinggevende om hulp te halen.


(Fijne vakantie)

ChantiXAMX
ChantiXAMX

ChantiXAMX is offline

[779]
ChantiXAMX zei op 7 aug 2015 - 9:06:
"Natuurlijk." Ik pak een emmer met rode verf en gooi deze ook over Noir heen. "Nog andere wensen voor haarkleuren? Of is dit wel.genoeg?" De verfr loopt vanaf Noirs haren over haar kleren waarna het op de grond loopt. Ik kijk naar Skyler en Nola waarna ik.een emmer groene verf pak en deze over hun heen gooi.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 7 aug 2015 - 10:36:
Ik kijk geschrokkwn omhoog als ik een luide gil hoor. Nog net zie ik hoe Kayen naar beneden valt. Ik vloek en zwem half rennend het water uit. Het meisje dqt bij hem was rent al richting van de begeleiding.Ik ren zo snel ik kan naar de plek waar mijn oude huisgenooot en vriend ligt. Ik kniel naast hem neer en voel zijn nek, hartslag aanwezig. Ik onderzoek de rest zorgvuldig. Heel vorzichtig leg ik mijn kletsnatte t-shirt onder zijn hoofd om te voorkomen dat Kayen. zijn eigen tong inslikt. Ik blijf bij hem tot de begepeiding erbij komt. Ze nemen hem mee naar de eerste hulp. Ik zoek naar het meisje. Ze behoort te weten dat Kayen niets meer heeft dan een hersenschudding.

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 7 aug 2015 - 10:43:
Terwijl de begeleiding Kayen meeneemt, plof ik op de grond neer, waar ze Kayen net hebben weg gehaald. Mijn haren vallen voor mijn gezicht, dat nog steeds gespetterd is met blauwe verf. Dit is dus mijn schuld. Want hij was mij gevolgd en ik moest persé boven op de rotsen klimmen. Boos begin ik steentjes in het meer te werpen. Boos op mijzelf voornamelijk...

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 7 aug 2015 - 13:48:
Ik merk het meisje boven op de rotsen op en klim soepel naar boven. Ik zak naast haar neer en pak ook steentjes.
"Kayen overleeft het..." Vertelde ik haar zachtjes. Ik gooide met haar mee steentjes in het water.
"Hij heeft alleen een hersenschudding." Ik keek haar zijlings aan en probeerde haar reactie te pijlen. Ze leek me aardig, het soort meisjes waar ik niet op zou vallen maar goeie vrienden mee kon worden.

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 7 aug 2015 - 14:22:
"Weet ik" Fluister ik, terwijl ik nog een steen naar het water gooi. "Maar het is mijn schuld."
. Ik kijk even om naar wie er eigenlijk tegen me sprak. Dan bedenkt ik me, dat hij het was die de verf gooide. Maar ik zeg er niets over. Ik probeer wat van de blauwe verf uit mijn gezicht te wrijven, maar het lukt niet echt. Ik kijk weernnaar het water, waar de steentjes kringetjes in maakten. Zou ik er gewoon in springen? Zou ik dat durfen... Het water is zo helder, onder water zal het zo rustig zijn...

Bah wat een slecht begin van de week is het eigenlijk ook. De eerste persoon met wie ik het een beetje kan vinden en dan valt hij gelijk van een rots af. Misschien breng ik wel ongeluk. Ik gooi een nieuwe steen naar heet water. En blijf staren naar hoe de kringetjes steeds groter worden in het heldere blauwe water.

1Dlovez
1Dlovez

1Dlovez is offline

[56]
1Dlovez zei op 7 aug 2015 - 14:40:
Verbaasd kijk ik naar mijn handen, die onder de verf zitten. Dan zie hoe Kiley en Noir in een verfgevecht zijn gemaakt en ik besluit mee te doen. Ik probeer met mijn handen alle verf van mijn lichaam af te schrapen en spat het op de twee meisjes.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 7 aug 2015 - 15:20:
"Waarom denk je dat het jouw schuld is?" Ik kijk haar opnieuw van opzij aan.
"Jij kon er niks aan doen dat de rots los zat, noch dat Kayen een stap achteruit zette." Ik volg haar bewegingen.
"Het spijt me, van de verf." Voeg ik na een korte stilte eraan toe. "Hij was voor Kayen bedoelt..." Ik gooi nog een steentje in het water.

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 7 aug 2015 - 15:31:
Ik denk hier even over na. Terwijl zijn steentje het water oppervlak raakt en een keer stuitert. Maar ik weet niet goed hoe ik dit kan uitleggen. Ik was het die zo kinderachtig deed en begon te huilen en weg rende. En daarom kwam Kayen me achterna. Als ik niet boven op de rots was geklommen dan was hij dat ook niet en dan was er niemand gevallen. "Hij was mij gevolgd" is het enige dat ik zeg. "Geeft niet"Voeg ik er nog aan toe. "Van die verf, bedoel ik..."

ChantiXAMX
ChantiXAMX

ChantiXAMX is offline

[779]
ChantiXAMX zei op 7 aug 2015 - 17:41:
''Gadver Norway! Die krijg je terug!'' Roep ik waarna ik een verfblik roze pak en op Norway afren waarna ik deze over haar hoofd gooi. Terwijl ik de emmer gooi glij ik uit waardoor ik op de grond beland. Snel probeer ik op te staan maar aangezien er onderhand overal verf ligt glijden mijn handen steeds weg.

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 7 aug 2015 - 18:12:
Kiley grijnst en pakt een blik rode verf.
"Kiley, zo bedoe-" rode verf druipt over mijn kleren zo op de grond.
"girl, it's on!" Met 2 blikken verf ren ik op haar af.

ChantiXAMX
ChantiXAMX

ChantiXAMX is offline

[779]
ChantiXAMX zei op 7 aug 2015 - 21:03:
''Hey is dat Andy Biersack?'' Ik wijs naar de andere kant waarna ik snel opsta en me achter Norway verschuil voor Noir. Ik zie Noir onze kant opkomen en snel ren ik naar het einde van de plek terwijl ik een paar keer uitglijd.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 8 aug 2015 - 10:14:
Terwijl Floyd maar niet reageert haal ik mijn schouders op en draai ik me naar Momo. "Laten we ons maar gaan afspoelen dan."
Ik loop richting de tent en grijp wat schone kleren en een handdoek.
"Ga je mee?"
Ik loop richting de douches, maar die zijn allemaal bezet. Met een frons draai ik me richting het meer. Op het kleine strandje aan de zijkant staan wat hokjes, dus duik ik mijn tent weer in en grijp m'n bikini mee.
"Ik ga me wel in het meer afspoelen. Veel rustiger."

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 8 aug 2015 - 11:54:
Ik grijns, knik en pak ook mijn bikini en een handdoek.
"Let's do it,"
Ik kleed me snel om in één van de hokjes, en loop dan naar buiten, al voel ik me wel een beetje bekeken. Mijn lichaam is niet bepaald het standaard van perfect in deze wereld(geen grote kont, geen thigh gap, etc) maar ik voel me niet lelijk.
Oké Noah, schouders naar achteren, borst vooruit, neus in de lucht en glimlach.
Ik dump mijn handdoek op het strand en ren recht het meer in.
Het is een beetje koud en er liggen kleine steentjes op de bodem, maar het water is wel mooi helder. Ik loop naar een wat dieper stuk en duik onder water, waar kleine visjes langs mijn buik strijken.

xSerenaHoran
xSerenaHoran

xSerenaHoran is offline

[103]
xSerenaHoran zei op 8 aug 2015 - 12:08:
Ik zucht. Ze had mijn grap door, jammer. Maar ik ben nooit goed in grappen maken geweest, dus was het wel voorspelbaar. Ik geef geen antwoord en Karoline loopt samen met Noah weg. Zo te horen gaan ze afspoelen. Misschien kan ik dat dan ook maar beter doen. Ik loop naar mijn tentje waar ik mezelf uitkleed en ik een zwembroek over mijn boxershort heen trek. Ik pak een handdoek en loop naar de douches. Allemaal vol. Dan spoel ik mezelf wel af in het meertje. Daar loop ik heen en zie Karoline en Noah al in het meertje.
‘Mag ik erbij komen?’ vraag ik aan ze.



1 2 3 4 5