Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (1)

Home » Forum » Forum Spelletjes » RPG - Bandkamp (Speeltopic 2)

RPG - Bandkamp (Speeltopic 2)

1 2 3 4 5
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 aug 2015 - 15:53:
Go go go!



1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 8 aug 2015 - 12:23:
Gillend ren ik het koude water in.
"Holy shit dit is koud!" Roep ik luid. Ik ril en duik snel onderwater, waarna ik weer boven kom. Ik splash wat water richting Momo en kijk dan op als ik Floyd hoor.
"Tuurlijk! Kom erbij." Ik glimlach en duik dan weer onder, waarna ik mijn haar uit mijn gezicht strijk. Het water is gelukkig al minder koud aan mijn huid

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 8 aug 2015 - 12:39:
Ik lach, duik weer onder en begin de paarse verf uit mijn haar te wassen. Ik kom weer boven, met mijn haar hopelijk weer blond en grijns naar Karo. Ik begin de verf op mijn armen, gezicht en hals eraf te wassen.
Dan rommelt mijn maag.
"Is het al bijna tijd voor lunch?" vraag ik.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 8 aug 2015 - 13:34:
"Geen idee," antwoord ik Momo. Ik volg haar voorbeeld en begin de verf van mijn armen en hals af te wassen.
"Ik hoop het wel want ik heb echt honger."
Met een frons wrijf ik wat harder over een verfplek die er niet zo makkelijk af wil.

Dan spiek ik naar land. "Volgens mij is de lunch nu. Kijk maar, ze zetten al tafels op enzo."
Snel was ik me helemaal schoon en trek dan een sprintje naar het strand. Lachend omdat ik bijna viel grijp ik mijn handdoek en sla die om.
"Kom op, Momo!"

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 8 aug 2015 - 17:51:
Ik klots het water uit, inmiddels schoon, en pak mijn handdoek. Ik droog mijn haar, doe het in een knot , sla de handdoek om mijn lichaam en loop naar de hokjes. Ik droog me volledig af en doe snel mijn kleding aan.
Als ik weer op het strandje sta, met een natte handdoek in mijn hand, glimlach ik naar Floyd en Karo.
"Zin in eten?"

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 8 aug 2015 - 18:02:
Snel volg ik Momo naar de hokjes. Ik droog me af, gooi mijn haar in een knot en trek m'n kleren aan. Ik trek de spaghetti bandjes van mijn crop top even goed en stap dan naar buiten. De handdoek hang ik over mijn schouder.
"Zin in eten? Wat denk jij dan." Ik stoot haar aan en lach.
"Kom, dan gaan we lunchen."
Ik loop richting de eetplek en gooi ondertussen snel mijn handdoek over de tent. Mijn bikini gooi ik erin. Dan loop ik door naar de tafels en plop op m'n stoel. Ik grijp een broodje en breek hem voorzichting open, waarna ik er een plak kaas opgooi.

xSerenaHoran
xSerenaHoran

xSerenaHoran is offline

[103]
xSerenaHoran zei op 8 aug 2015 - 18:05:
Inmiddels zit ik al in het water en was mijn haar met het water. Nu komen de bruine plukken weer tevoorschijn, gelukkig. Een paarse haardos is niks voor mij. Zo te horen hebben de meiden honger. Ze springen allebei uit het water.
‘Zin in eten?’ vraagt Noah terwijl ze naar mij en Karoline glimlacht.
Ik grinnik en haal mijn schouders op. In het water is het ook wel fijn. Ik ga nog even kopje onder om zeker te weten dat al het paarse spul eruit is. Vervolgens ga ik ook uit het water en droog me af met mijn handdoek. Het zand plakt onder mijn voeten, dat haat ik echt heel erg. Al die zooi tussen je tenen voelt echt irritant.
‘Ik ga naar mijn tentje om me eigen even om te kleden, zie jullie zo,’ zeg ik en verlaat de meiden.
In mijn tentje doe ik snel een shirt aan en een nieuwe broek. Over dat shirt doe ik een dun vestje aangezien ik het vrij vlug koud heb. Als ik dat heb gedaan sluit ik mijn tentje en loop naar de plek waar we lunchen.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 8 aug 2015 - 18:36:
"Tuurlijk volgde Kayen je! Hij moet wel maf wezen om iemand die van slag is alleen naar deze plek te laten gaan. Maar dat wil absoluut niet zeggen dat het jouw fout is. Integendeel zou ik zeggen, hij nam de keuze en verantwoording om je te volgen, niet jij." Ik kijk haar rustig aan, soms voel ik me een alien, maar nu ben ik alleen blij dat ik wat ouder ben dan de meesten hier. Ik hoop dat ik Mero ervan heb kunnen overtuigen dat Kayen nadoen geen optie is.
"Kayen is een zorgzaam persoon, hij kan niet zo goed tegen als er mensen ongelukkig lijken te zijn." Ik leun met mijn handen op mijn opgetrokken knieën en kijk naar mijn gesprekspartner.

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 8 aug 2015 - 21:40:
Ik knik. Ik voel me nog steeds een beetje schuldig. Maar ik weet dat hij ook gelijk heeft. 'Dankje" Zeg ik. Want ik voel me nu beter. "Hoe heet je eigenlijk?' Want ik bedenk me zo juist dat ik geen idee heb hoe hij heet.

Ik zie dat verschillende kampers in het meer de verf waren gaan afwassen. Ik heb nog steeds overal blauwe verf en voel er veel voor om hetzelfde te gaan doen. Snel, want zo te zien begint verderop ook de lunch al. Dan bedenk ik me dat ik de andere bandleden nog helemaal niet heb vertelt dat Kayen van de rots is gevallen en waarschijnlijk een hersenschudding heeft. Ik kijk om me heen of ik ze zie.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 8 aug 2015 - 22:47:
"Waar is Mero eigenlijk?" vraag ik aan Karo. Ik plof naast haar neer en kijk de tafel rond. Niet alleen brood dit keer, ook worsten, omeletten en zelfs pizza.
Ik pak twee stukken pizza en leg ze op mijn bord neer. Daarna schenk ik sinaasappelsap in voor mezelf. "Ik heb haar niet meer gezien sinds het verf- en glittergevecht. Schuilde ze niet onder de tafel?"
Ik realiseer me plotseling dat Mero natuurlijk jonger is dan wij zijn. Een jaar of dertien, veertien, denk ik. En niet zoals ik was op die leeftijd. Ik was veel uitbundiger, stond al in de spotlights, maar Mero is verlegen en rustig.
Ik neem een hap van de pizza en geniet.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 8 aug 2015 - 23:22:
Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee. Zeker weggerend. Niet echt mijn probleem.'
Ik volg Momo en pak een stuk pizza, die ik bijna geheel in mijn mond stop. Met volle wangen schenk ik mijn glas vol met wat sap. Dan kijk ik de tafels rond, die bijna allemaal nog leeg zijn. Ik haal mijn schouders op meer eten voor mij en momo

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 9 aug 2015 - 10:57:
'Geen dank hoor,' ik glimlach vriendelijk. Als ze me vraagt hoe ik heet grinnik ik zachtjes. Best geinig om zo'n diep gesprek te voeren met iemand die nog niet kent. Ik steek mijn hamd naar haar uit. 'Mijn naam Myrddrin, en de jouwe is?'
Als ik zie dat ze naar het water kijkt waar mensen naar kijken sta ik op. 'zlen we ons gaan afspoelen? De lunch begint ook alweer.' Ik steek opnieuw mijn hand uit, maar dit keer met de bedoeling haar overeind te helpen.
'Tussen haakjes zit jij al in een band?'

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 9 aug 2015 - 12:12:
"Mero" Zeg ik terwijl ik zijn hand aanpak. "Bij Englisch Breakfast..." Geef ik als antwoordt op de derde vraag.

Ik begin van de rots af te klimmen. Ik vraag me af hoe de andere zullen reageren op dat Kayen er niet is. Zou de ze het erg vinden. We kennen elkaar pas enkele uren. En ik vergeet steeds hun namen... je hebt het meisje met het paarse haar, die jongen floyd, het momo meisje en dan nog die jongen met die tatoos als ik het goed heb... Dat is iedereen die bij englisch breakfast hoort. Zij horen in elk geval dat te weten.

Onder aan de rots trek ik mijn schoenen uit en loop ik op bloten voeten het water in tot ik tot mijn knieën in het water sta. Dan probeer ik de blauwe verf af te wassen. Het gaat best goed. En na enkele minuten is de meeste verf weg. In elk geval zover ik kan zien. Ik kijk om me heen om te zien waar Myrddrin is, zodat we samen naar de lunchtafel kunnen lopen. Ik hoop dat hij de andere dan kan vertellen wat er gebeurd is... want ik denk niet dat ik dat durf.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 9 aug 2015 - 12:29:
Ik volg Mero naar het water om ook bij mezelf de laatste restjes verf eraf te spoelen.
"English Breakfast? Leuke naam." Ik grijns terwijl ik mijn armen schoon spoel. Als ik klaar ben loop ik naar het strandje en droog mijn bovenlichaam af, trek het droge t-shirt aan en wacht tot Mero klaar is.
"Een beetje een overbodige vraag, maare, waar kom je vandaan?" Ik kijk naar het meisje dat ik net heb leren kennen. Inwendig bedenk ik dat ze een jaar of veertien moet zijn, maar zo gedraagt ze zich niet. Mero komt op mij volwassener over dan de meeste veertienjarigen. Ondanks dat ze me half bekogelde met het glas, ik bedoel, ik zou exact het zelfde gedaan hebben, het weg rennen buiten beschouwing gelaten.

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 9 aug 2015 - 12:37:
"Nederland, daar heb ik tot ik 11 was gewoond." Zeg ik terwijl ik mijn schoenen weer aantrek. "Daarna een beetje overal." Voeg ik er aan toe. "En jij?"

Ik ben eigenlijk best trots op dat ik al twee hele gesprekken heb gevoerd. Die uit meer bestonden dan alleen maar knikken en schouders ophalen. Ik glimlach een beetje. Maar dan denk ik er weer aan dat Kayen van de rots viel en dat ik dat de andere nog moet vertellen. Onmiddellijk heb ik buikpijn.

Als ik mijn schoenen weer aan heb sta ik op en begin ik richting de luchttafel te lopen.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 9 aug 2015 - 12:55:
Ik volg Mero met een tevreden gevoel, eindelijk contact!
"Eh ik ben in Ierland geboren, maar ben opgegroeid in Engeland, Nederland en Australië waar ik nu woon." Ik grijns als ik de zin in vloeiend Nederlands vertel, de taal ben ik nog niet kwijt.
"Zeg... ik heb gemerkt dat je vrij verlegen bent, klopt dat?" Ik kijk naar Mero die op de lunchtafel afloopt.



1 2 3 4 5