Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » RPG - Bandkamp (Speeltopic 2)

RPG - Bandkamp (Speeltopic 2)

1 2 3 4 5
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 aug 2015 - 15:53:
Go go go!



Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 10 aug 2015 - 9:54:
Ik vraag me af, hoe lang duurt het afruimem, afwassen en schoonmaken hier? We zijn hier met weet-ik-veel-hoewat mensen.
De goede kant van mijn hart neemt over. Ik pak mijn lege bord en beker, glimlach naar mijn bandleden, Jae en de andere jongen en loop dan in de richting van de keukens om te helpen.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 10 aug 2015 - 18:21:
Ik ben klaar met eten, en sta op, ik zwaai even naar de anderen.
"Tussen haakjes, ik heet Myrddrin, ben vijfentwintig en kom van een eiland dat Australië moet voorstellen, heb nog geen band en ik speel basgitaar, drums, viool, akoestische gitaar, elmpipe, cagon, djembé en bodhran. Als jullie nog een bandlid nodig hebben, geef maar een gil. Ik sta naast de tent van Kayen." Met die woorden draai ik me om en loop naar mijn tent. Tijd voor een gewone broek.

Als ik even later voor mijn tent aan het prutsen ben aan een liedje met mijn akoestische gitaar op schoot kom ik er niet goed mee vooruit. Fronsend staar ik naar de tekst en probeer de drukte om me heen te negeren.

A Doll.
Without clothes on.
A pencil box.
But the pencil's lay beside it.
A building bucket.
Lays upside down with the tower of block beside.


Het liep niet lekker en gefrustreerd begon ik een deuntje te pingelen dat ik in het vliegtuig van een Spanjaard geleerd had.

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 10 aug 2015 - 21:08:
Myrddrin is weggelopen en er klinkt gitaarmuziek uit de richting waar hij was opgegaan. Muziek, dat is wellicht de oplossing.

Ik laat het eten voor wat het is. Ik heb toch geen honger en sta zonder iets te zeggen op. Ik loop naar de tent, waar ik mijn spullen heb gelegd. Ik leg Oranje terug in zijn kooitje en zorg dat hij genoeg water en eten heeft. Dat beestje heeft genoeg meegemaakt voor vandaag. Daarna pak mijn dwarsfluit. Vervolgens loop ik naar de rotsen weer toe, maar ik klim er dit keer niet op. Ik leun een beetje ertegen en begin zachtjes een droevige, maar ook dromerige melodie te spelen.

Ik verlies een beetje mijn gevoel van tijd, maar het is heerlijk. De muziek vermengt zich met het geluid van de golven en de vogels op het meer. De stand van de zon laat zien, dat we richting de late middag gaan. De lunch was erg laat. Bijna het einde van deze eerste dag. Wat is een hele dag nou met een jaar. Of tien jaar of twintig. En toch duurde deze dag voor mijn gevoel zo lang. Veel te lang. Ik heb gehoord dat op de noordpool in de zomer, de zon een hele dag niet ondergaat en ik ben dankbaar dat dat hier in de Italiaanse alpen niet geld. Maar de zon is nog niet onder en het blijft zeker nog 4 of 5 uur schijnen. Ik wens vurig dat dat niet zo was.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 10 aug 2015 - 22:08:
Ik kijk op als er vanaf de kant van het meer dwarsfluit klinkt en glimlach. Al spelend loop ik erop af. Mijn falende tekst in mijn broekzak stekend.
Inhakend op de droevige melodie ga ik een eindje van Mero vandaan zitten en speel.

Dat er een jongen van achteren me nadert met een kei in zijn hand merk ik geheel niet.
Pas als hij achter me staat en een ferme tik geeft tegen mijn hoofd besef ik dat Mero en ik al een tijdje niet meer alleen waren. Maar het is te laat.
"Voor de gaten in mijn tent," Sist de jongen.

Dan is alles zwart.

*See you in 2,5 week (or less) guys! Wat er nu met Myrddrin gebeurt (EHBO, ziekenhuis etc), laat ik aan jullie over *

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 10 aug 2015 - 22:38:
*Sorry maar Hahahah. Dit is zo raar. Nog meer bizare ongelukken en dit wordt eerder ehbokamp i.p.v. bandkamp. Fijne vakantie.*

De tonen van mijn dwarsfluit worden even vermengd met de tonen van de akoestische gitaar die ik eerder hoorde. Het gaat heel geleidelijk en ik merk het bijna niet. Dan klinkt er een zacht klap op de achtergrond en sterven de tonen van de gitaar weg.

Ik stop met spelen. Ik weet heel zeker dat ik namelijk niet om wil kijken. Een heel akelig gevoel bekruipt me. Maar dan draai ik me toch om.

Eerst heb ik het idee dat ik in een nachtmerrie vast zit. Myrddrin ligt op de grond. Hij is naar voren over zijn gitaar heen gevallen. Bloed sijpelt van een wond op zijn hoofd. En achter hem staat een flinke jongen. Zijn haren zijn naar achteren gekamd en hij draagt een keurige stropdas op een vlekkeloos hemd, alsof hij onderweg naar een sollicitatie gesprek is. Maar zijn ogen staan woest en er is een grote steen in zijn hand geklemd. Hij staat op het punt om de steen weer op nieuw op Myrddrins hoofd te laten neerkomen.

Ik laat mijn dwarsfluit op de grond vallen. Ik gil, heel hard en heel luid. De jongen kijkt me verschrikt aan. Had hij niet gezien dat ik daar was? Hij laat de steen vallen en rent weg. Ik blijf gillen. Tot dat ik geen stem meer over heb. Wat is dit voor een kamp?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 10 aug 2015 - 23:30:
De middag verloopt snel en redelijk vlekkeloos. Afgezien van het incident met Myddrin (hij ligt met een hoofdwond en hersenschudding bij de EHBO) heb ik heerlijk kunnen schrijven en zingen. Mijn voeten worden af en toe overspoeld door het water uit het meer en mijn billen worden beschermd tegen het zand door een kleed dat ik heb liggen. De lucht wordt al een beetje oranje/rood en mijn vingers jeuken om er een foto van te maken. Helaas is mijn telefoon afgenomen. Ik pruil even en staar dan naar het water. Hoe zou de eerste nacht hier gaan? Zou ik wel kunnen slapen? Zou ik last hebben van de andere kampgangers? Allerlei vragen schieten door mijn hoofd en ik staar naar het water

xSerenaHoran
xSerenaHoran

xSerenaHoran is offline

[103]
xSerenaHoran zei op 11 aug 2015 - 15:04:
Na het eten besluit ik achter Karoline aan te gaan die bij het water zit. Ik ren naar haar toe en ren vervolgens langs haar een klein stukje het water in waardoor de spetters in haar gezicht komen. Ik grinnik en spetter nog een klein beetje.
‘Wat is er eigenlijk precies met die jongen gebeurd? Ik hoorde alleen dat hij is gevallen of zo waar Mero bij was. Over Mero gesproken, misschien moeten we wat meer met onze band doorbrengen. Om kennis te maken en zo.’
Ik denk even na. Kayen! Ik heb nog steeds de vraag in mijn hoofd. Ik heb het nog steeds niet gevraagd. Als Karoline heeft geantwoord zal ik even naar Kayen toe gaan om erover te praten want ik weet eigenlijk echt niet wat ik nu moet doen met Karoline en zo. We vinden elkaar denk ik wel leuk maar moet ik dan ‘de volgende stap’ gaan zetten? Ik heb geen flauw idee.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 11 aug 2015 - 17:15:
Spetters spatten in mijn gezicht en met een frons kijk ik op. Ik glimlach als ik Floyd zie staan.
"Welke jongen bedoel je? Kayen of Myrdrinn? Want ze zijn beiden bij Mero gevallen/gewond geraakt. Je moet wat duidelijker zijn," glimlach ik. Ik spetter hem nat en kijk met toegeknepen ogen naar hem op. De zon schijnt niet fijn in mijn ogen, maar dat krijg je ook als de avond valt.

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 11 aug 2015 - 17:36:
Nu de avond valt, zit ik weer op mijn rots. Ik dacht dat ik hem zou vermijden van wegens de ongelukken die allebei hier in de buurt plaats vonden, slechts enkele uren geleden. Maar de hoogte van de rotsen trekken me ongelooflijk aan. Ik heb dit keer mijn rugzak mee genomen met daarin mijn dwarsfluit, notitieboekje, pen en flesje water. Oranje heb ik in de tent gelaten. Ik heb niet het idee dat iemand weet dat ik hier ben. Ik hoop het niet.

Ik weet niet wie de jongen was die Myrddrin aanviel. Er zijn hier een groot aantal kampers en wie weet hoort hij niet eens bij de kampers van bandkamp. Ik heb hem aan de leiding beschreven, ze zeiden dat ze dit zouden regelen en dat ik niet bang hoefde te zijn dat dit nog eens zou gebeuren. Maar dat ben ik wel.

In ieder geval ben ik nu alleen en als er iemand aan zou komen zou ik dat op meters afstand horen. Mijn dwarsfluit ligt naast me, maar ik heb geen noot gespeeld. Mijn notitieboekje heb ik niet uit mijn tas gehaald. Ik zit daar gewoon te staren naar de verte. Al uren. Straks wordt het donker en wat gaat er dan komen.

Twee keer vandaag vond ik iemand aardig en allebei liggen ze nu op de EHBO post. Breng ik soms ongeluk?

xSerenaHoran
xSerenaHoran

xSerenaHoran is offline

[103]
xSerenaHoran zei op 11 aug 2015 - 18:00:
Mijn mond valt open. Dus ze zijn allebei gewond geraakt, wat een toeval zeg.
‘Ik wist helemaal niet dat ze allebei gewond zijn geraakt, weet je wat er precies is gebeurd?’
Karoline spettert nog wat terug. Ik stap uit het water en laat me naast haar neerploffen. De zon schijnt fel in mijn ogen. Ik ga denk ik dadelijk mijn zonnebril halen.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 11 aug 2015 - 18:03:
"Geen idee precies. Ik weet enkel dat Kayen van de rotsen is gevallen en een hersenschudding heeft en dat Myrdrinn een hoofdwond heeft en een hersenschudding. En dat Mero bij beiden aanwezig was.." Ik haal mijn schouders op. "That's it."
Ik steun op m'n handen en beweeg mijn voeten wat door het water

xSerenaHoran
xSerenaHoran

xSerenaHoran is offline

[103]
xSerenaHoran zei op 11 aug 2015 - 19:53:
Ik denk even na en zucht. Er gaan gedachtes in mijn hoofd om dat Mero er misschien iets mee te maken heeft maar één, je mag mensen nooit zomaar beschuldigen en twee, Mero zou nooit zoiets doen. Ze lijkt me zo’n onschuldig persoon met haar muisje. Die zou vast geen vlieg kwaad doen.
‘Ik ga even mijn zonnebril halen,’ zeg ik waarna ik opsta en meteen naar mijn tentje ren. Als ik zo elke keer blijf rennen is dit wel een mooie workout voor mij. Ik kruip in mijn tentje en haal mijn zonnebril eruit. Vervolgens ren ik weer terug naar Karoline waar ik expres mijn keel schraap.
‘Fancy, huh,’ zeg ik en poseer. Maar lang houd ik dat niet vol aangezien ik direct in de lach schiet.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 11 aug 2015 - 20:05:
"Fancy, huh?" klinkt er achter me. Ik draai me om en barst in lachen uit als ik Floyd zie staan.
"Oh mijn god, Floyd." Ik sla mijn armen rond mijn buik en lach harder. Floyd's lach mengt zich met de mijne en ik giechel.
"Weirdo."



1 2 3 4 5