Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » [Forumactiviteiten] Wat? Wanneer?

[Forumactiviteiten] Wat? Wanneer?

1 2
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 15 aug 2015 - 18:32:
Beste kuikentjes en kippetjes (too much?)

Het team achter FanFic is altijd heel erg druk in de weer met dingen bedenken, uiteen zetten, organiseren (en dan nog hebben we af en toe tijd om op een meeting te zijn en hoofdstukken te posten), waardoor we nu een hele lijst aan activiteiten klaar hebben staan om met jullie op het forum te gaan ondernemen.

Maar omdat we zoveel mogelijk deelnemers wensen te hebben, willen we hierbij vragen om jullie hulp om het concreet in te plannen in de agenda. Dus, laat ons weten wanneer jullie graag dingen van onderstaande lijst zouden zien verschijnen, hoeveel tijd jullie hebben in deze laatste twee weken van augustus, in de maand september, en daarna. En welke van de activiteiten jullie liefst het eerst zouden zien.

A C T I V I T E I T E N
- FanFic Schrijft #4
- FanFic Leest #2: dit keer niet voor Do's scriptie maar voor de leuk.
- 500 Challenge: uitleg hierover komt spoedig!
- Dezh' schrijfwedstrijd.
- een potje Dark Age.

Als we nog iets vergeten zijn, laat maar weten. We bijten niet.

Veel <3'tjes en 'tjes van het team
Bo, Daan, Dezh, Do, Elise, Juul en Kay



Baardaap
Baardaap

Baardaap is offline

[45]
Baardaap zei op 17 aug 2015 - 17:05:
<beledigd> <armen gekruist voor de borst> kuikentjes en kippetjes, geen haantjes, hmmmmh? (too little!)

Persoonlijk lijkt me het standaard op donderdag met dingen beginnen het handigst; gewoon qua vaste prik en niet op "he, he eindelijk vrijdag (en nou de hort op en zuipen een glaasje ranja)", zeker niet op "getver, het is weer maandag".



(bericht aangepast door een moderator)

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 17 aug 2015 - 17:06:
<beledigd> <armen gekruist voor de borst> kuikentjes en kippetjes, geen haantjes, hmmmmh? (too little!)

Persoonlijk lijkt me het standaard op donderdag met dingen beginnen het handigst; gewoon qua vaste prik en niet op "he, he eindelijk vrijdag (en nou de hort op en zuipen een glaasje ranja)", zeker niet op "getver, het is weer maandag".


Getver, het is weer maandag is hier niet echt een standaard iets. Daarnaast is op het begin of einde van een week makkelijker bij te houden aangezien onze activiteiten meestal een week duren.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 17 aug 2015 - 17:10:
Een kuiken of een kip is per definitie neutraal, dus niet vrouwelijk. Een vrouwelijke kip is namelijk een hen.

En we beginnen zowat alles op een maandag of de eerste van de maand, want dat vinden we heel erg duidelijk. RPGs, forumspelletjes en schrijfwedstrijden doen daar niet zo aan mee, die beginnen gewoon whenever, maar zijn ook met veel minder regelmaat dan al onze andere dingen.

Hargbloem
Hargbloem

Hargbloem is offline

[13]
Hargbloem zei op 18 aug 2015 - 14:15:
Ik wil met alles wel mee doen, maar of ik dat ga redden weet ik niet :'
Met de 500 challenge wil ik echt mee doen, en ook met FanFic schrijft.
Ik heb alleen geen idee wat FanFic leest is en wat Dark Age is?

Misschien is het een idee om te beginnen met de 500 Challenge, zodat je echt al een beetje in dat ritme komt voordat de andere dingen van start gaan. In de maand september zal ik denk ik niet zo heel veel tijd hebben, omdat dan school voor mij net weer begint en ik me dan echt even moet focussen.
Verder heb ik geen ideeën voor de planning, sorry :'

Ik wil trouwens wel nog even zeggen dat ik het super leuk vind dat er zoveel georganiseerd word hier. Ik ben dan wel niet zo vaak aanwezig op het forum enzo, maar het valt me wel op dat er veel gedaan wordt en dat jullie de schrijvers hier toch zoveel mogelijk motiveren om veel te schrijven en te ontwikkelen. Dus dat vind ik heel leuk om te zien. (:

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 aug 2015 - 14:23:
Oh, wat fijn dat je dat zegt. Bedankt! <3
Uiteraard willen we de schrijvers motiveren, daar is FanFic ook voor.

FanFic Leest is pretty much een maand waarin je jezelf motiveert een bepaald aantal bladzijden/boeken te lezen. We hebben het nog maar één keer eerder gedaan, en dat was voor de scriptie van Do, maar dat was heel leuk. (Uitleg, #1). We zouden het deze keer niet voor één of ander eindwerk doen tho, gewoon voor de leuk en omdat veel lezen je helpt als schrijver. (:

En Dark Age is een forumspelletje, een beetje zoals Weerwolven van Wakkerdam.

Hargbloem
Hargbloem

Hargbloem is offline

[13]
Hargbloem zei op 18 aug 2015 - 15:50:
Graag gedaan! Mag ook wel eens gezegd worden, toch? (:

FanFic leest lijkt me ook heel erg leuk. Ik heb de uitleg al gelezen en ik vind het helemaal top Ga ik ook zeker aan mee doen. Dark Age weet ik nog niet zo goed of ik daar aan mee wil doen, ik heb nog nooit zoiets op een forum gedaan, maar ik zie wel hoe dat loopt tegen die tijd. (:

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 19 aug 2015 - 21:18:
Ik heb hier echt te weinig tijd gespendeerd en vind dat ik terug moet komen om te schrijven. Daarbij mis ik jullie.
De 500 challenge en de schrijfwedstrijd lijkt me het leukste, maar dat komt omdat ik met de rest normaal niet mee doe. En dark age best wel heel wat tijd in beslag neemt en ik al weer ben begonnen met school.



1 2