Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #245

Offtopic #245

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 17 sep 2015 - 21:24:
MUGGEN!! AAAAAHHH! KILL THEM!



Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 19 sep 2015 - 22:43:
Acer heeft over het algemeen een goede naam, geloof ik. Het hangt af van wat je wensen zijn.
http://www.consumentenbond.nl/laptop/
Kan je daarbij denk ik verder helpen

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 sep 2015 - 23:24:
Acer heeft helemaal geen goede naam.

Ik heb al ruim 2 jaar een Asus en hij heeft z'n kuurtjes maar hij doet het in principe prima. (:

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 19 sep 2015 - 23:56:
Asus is de top van de markt, Acer de bodem (en HP komt dichtbij). Dat zie je ook heel erg terug in de cijfers van reperatiecentra.

Ik heb zelf een Asus en wat ik heel fijn vind, is dat de ventilatie super is. Hij wordt helemaal niet snel warm, en je hoort hem over het algemeen ook niet (in tegenstelling tot mijn oude HP's).

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 20 sep 2015 - 0:27:
@Dezh; ik besloot het aan Dyl te vragen voor je, want computernerd. ^^

Lenovo is heel goed als je naar prijs/kwaliteit verhouding kijkt.
Klik hier voor een voorbeeld. (:

Uiteindelijk gaat het niet om de merk van de laptop, maar om de specificaties van de laptop. Merk zegt niet superveel, maar wat er in de laptop zit wel :p

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 sep 2015 - 0:35:
Dat is niet helemaal waar, though. Sommige merken zijn betrouwbaarder dan andere.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 sep 2015 - 0:44:
Ik heb een Acer nu en ik ben nog nooit zo tevreden geweest. En dat nog wel met gamen. Dus. Ja.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 20 sep 2015 - 7:24:
Ik heb een MacBook. Meest geweldige laptop ooit! Nog nooit problemen gehad. Alleen het prijskaartje is een beetje hoog. En je moet ook met iOS kunnen werken.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 20 sep 2015 - 12:42:
Altijd leuk als de metro voor je neus wegrijdt en je mams je vervolgens uitlacht als je het haar meldt

Ik heb trouwens een Acer en ben daar redelijk tevreden over. Hij heeft de laatste tijd wat kuren, dus daarom de redelijk haha

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 sep 2015 - 12:55:
Ik heb al twee Acers en twee Asussen gehad en de batterij gaat echt altijd na twee jaar helemaal stuk. Van m'n huidige Asus ben ik helemaal niet tevreden, maar mijn huidige Acer gaat al wel vier jaar mee, het zij met een batterij die geen vijf minuten zonder oplader kan.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 sep 2015 - 13:23:
Mijn Asus heeft geen batterijproblemen? Hij gaat niet de hele dag mee, maar toch nog wel twee à drie uur, volgens mij.

@Iv; jij hebt een Asus. Je hebt dezelfde als ik, neh?

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 20 sep 2015 - 13:24:
Ik had eerst een Acer en de accu ervan was echt waardeloos en hij raakte altijd overhit en viel zo vaak uit dat het gewoon niet meer grappig was. Altijd midden in msn gesprekken of tijdens het schrijven. Nu heb ik een Asus, maar die heb ik ook al zo'n vier - bijna vijf - jaar, maar ik ben er nog wel tevreden mee. Ik heb alleen mijn schermresolutie aan moeten passen toen ik Windows 8 erop zette, want toen ie op z'n standaard resolutie stond kreeg ik allemaal vlekken en strepen en weet ik wat allemaal in mijn beeld dus dat was ook niet bepaald chill. :'. Maar de batterij ervan gaat ook nog best goed mee.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 sep 2015 - 13:29:
Zelfs ik heb nog frustraties over Jess' Acer

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 20 sep 2015 - 13:41:
Na een tijdje hoefde ik volgens mij niet meer te sms'en dat ie uitgevallen was ;-;

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 20 sep 2015 - 14:21:
Het is idd een Asus haha oeps

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 sep 2015 - 14:44:
Batterijen gaan het sowieso niet meer dan twee jaar goed uithouden. Lithum in nou eenmaal een beperkt aantal keer te herhalen, en na twee jaar is de rek er wel een beetje uit.
Naar prijs/kwaliteit kijken in termen van specs is juist het domste wat je kunt doen, want er zitten aardige kwaliteitsverschillen tussen verschillende onderdelen met dezelfde naam (de spec die je ziet is de onderdeelnaam, maar die kan gemaakt zijn door verschillende fabrikanten). Een laptop met dezelfde specs die toch duurder is, heeft doorgaans betere kwaliteit onderdelen (en dat is waarom Acers laptops goed lijken: hoge specs, lage prijs).



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11